Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MP3 soitin tais hajota. Kun laittaa päälle niin tulee vain teksti "Creative" palamaan mutta ei soita mitään. Kuinka ollakkaan vuoden takuu meni juuri umpeen. Saletisti joku ajastettu toiminto...

itsetuho ominaisuus, vuosi ja yks päivä ostosta kuuluu "puf" ja rupee tuleen sinistä savua.

MP3 soitin tais hajota. Kun laittaa päälle niin tulee vain teksti "Creative" palamaan mutta ei soita mitään. Kuinka ollakkaan vuoden takuu meni juuri umpeen. Saletisti joku ajastettu toiminto...

Kävi muuten samoin oman creativen kanssa viime keväänä, ja melkolailla reilu vuosi oli kulunut ostosta. Täydet patterit, soitti biisiä pari sekuntia ja sammui. Heitin sen sitten keväiseen längelmäveteen päivääni pilaamasta. Nappikuulokkeissa olen huomannut saman, vuoden päästä johdot kovettuvat tai liitokset irtoavat ja toinen nappi mykistyy vaikka pitäisi kuin kukkaa kämmenellä. Takuuaika: yksi vuosi :dance:

mielummi hukassa kuin autossa sisällä, se vasta vituttaakin. niin lähellä mutta niin kaukana.
Paskapuhetta. Auton ovet saa ainaki mun ikäluokan autoista auki aika äkäseen, mutta huolella hukatut avaimet on paska nakki. Varsinkin jos ei oo vara-avaimia.

Koita reset nappia jos ei ihan karvalakein malli ole. Eli se mitä pitää jollain ohuella painaa sieltä kolosta.

Mulla hajos ykköskuulokkeiden piuha eilen ja kestää joku pari viikkoa uuden toimittamisessa. Perseestä kuunnella musaa tai yleensäkkään mitään himassa nappikuulokkeilla.
Tuli kolvikin ostettua turhaan kun kokeilin uudestaan laittaa sen pään kiinni piuhaan mutta eihän siitä nyt mitään tullu

Auton jarruissa ilmaa kun ei jarruneste pysy sisällä, vaan vuotaa jostain pihalle. Samaa vikaa yritetty selvittää useita kertoja huollossa, mutta vika on kadonnut aina vaan hetkeksi. Nyt pitäs viedä taas huoltoon, joka maksaa miljoonan. Vittu jos eivät tällä kertaa saa tuota vuotoa loppumaan niin joltain lähtee pää:curs:

Jep, v-tuttaa. Ihmisen pitäis kaiketi olla jollain tavalla oppivainen olento, mutta ei näköjän päde kaikkiin yksilöihin :curs:

Mp3-soitin hukassa jossain muuton jäljiltä, ja aika pirun kallis Creative. Ny sapettaa, ei saa kiukkumetallia salille, stana!:curs:

Tää vuos ollu kyl ennätysmäinen vitutuksen suhteen. Tässä tänään vituttavat:

-Oon odottanu yli kk vakuutuskorvauspäätöstä mutta mulkut ei oo jaksanu mulle mtn vastailla 4 yhteydenottopyynnöstä huolimatta. Vittu et vituttaa ku tarttis ne rahat pian.
-Hain yhtä duunia ja mulle luvattiin se paikka. Nyt oon ainaki 1½kk odottanu et ne löytäis mulle sopivan tehtävän sieltä. Ei voi vittu olla noin hidasta!! Kiva olla ilman rahaa vaikka haluis tehdä duunia koko ajan.
-Naiset! Piti saada mutta lopulta en sitten saanutkaan kun nainen lähti menee.
-Läppäristä pamahti emolevy->huoltoon kk-> takasin tullessa tää kone on nyt ihan jumissa eikä ole aikaa pistää taas kuukaudeksi huoltoon. vtn HP!
-Vessanpönttö irtos lattiasta. PRKL! :D
-ollu viimiset 2kk joka toinen päivä jotain pientä flunssaa
-Hammas hajalla mut lääkäriin ei pääse enenn huhtikuuta.

Tuli noista runkkutekniikoista mieleen... Tarinassa on kaksi päähahmoa: 16v 50kg somalipoika ja 120kg härmäläinen voimanostaja (minä). Treenasimme kuin kaksi marjaa vierekkäisillä penkeillä samaa habaliikettä ja suunnilleen yhtä pitkiä sarjoja. Somalipoika tosin teki kertaluokkaa suuremmilla painoilla! Voi sitä ähellyksen määrää, ensimmäistä kertaa näin, että hauiskääntö lähtee reisistä! Ulkopuolisesta tuo parivaljakko näytti varmaankin vielä koomisemmalta.

Pitäs maksaa viime vuoden 5kk:n opintotuet takaisin, aivan niinku loppuvuoden palkkatulot olis mun taloutta opintotukea enempää kohentanut... :jahas: Asiaa lohduttaa se, että vuoden alusta voimaan tulleilla tulorajoilla tukia ei tarvisi maksaa ollenkaan takaisin. :curs:

Heräsin ovikellon sointiin ja olin pomppaamassa samantien pystyyn sängystä kun mui§

*vitun kissa kävi painaas jotain nappia niin tää lähetti jo viestin

-muistin et se on tietyst tv-lupatarkistaja ja ennenkun olin ees istuvilleni päässy kaatusin takas selälleen. Silmiä aukaisematta tai mitään. Mul nous sit pulssi yhtäk jonnee 200 ja pysy siel hetken, mikä lie kohtaus

No sit sielt ovelt kuulu jotaa kahinaa ni aattelin et se perkele yrittää kattoa oviluukusta että näkyiskö mitään. Tarkistus, vessan ovi o sepposen selällään ja verho oven edes-ei huolta.
Mut sit se kahina ja kolaus vaan jatku ja aloin miettii et yrittääks sielt joku perhanan isoa postia saada sisään. Kahina loppu ja menin tarkistaan löytääkseni vaan jonku ohuen robbarin liuskan..juoksin pari kerrosta alas ja siel oli joku talomies jolta kysäsin että eihä se hän ollu?

Oli peijakas käyny ruuvaas mun oveen semmosen nimilaatan.:D

"joo öö sori mä oon yötöis.."

Vitun tikipoksi, saatana...Ei pysty tallentamaan dvd:lle ohjelmia, kun poksi herjaa ja sotkee nyt jotenkin...Pelkkää kärpässurinaa näkyy ruudussa, kun on olevinaan jonkun ohjelman tallentanut. Liittyy vissiin jotenkin A/V-asetuksiin, mutten saa mistään mitään tolkkua? :jahas:

Voi harminpaikka :(

ps. ite kattelen boxin kovalevyltä simpsoneita putkeen...

Vitun tikipoksi, saatana...Ei pysty tallentamaan dvd:lle ohjelmia, kun poksi herjaa ja sotkee nyt jotenkin...Pelkkää kärpässurinaa näkyy ruudussa, kun on olevinaan jonkun ohjelman tallentanut. Liittyy vissiin jotenkin A/V-asetuksiin, mutten saa mistään mitään tolkkua? :jahas:

Tosta tulikin mieleeni..olin jo unohtanu asian mut nyt alko sitte tämäki asia vituttaa!
Eli itellä hieno tallentava digiboxi joka sitte takuuajan kuluttua päätti hajota niin että pystyt kyllä säätää kanavia itse boxista, mutta mitään et voi tallentaa etkä käyttää kaukosäädintä koska siinä infapunan vastaanottimessa jokin paskana. GREAT!

Tein hauista kulmatangolla painoina oli kympinkiekot ja vitoset. Isompi kaveri tuli siihen minun jälkeen kokeili pari kertaa nostaa ja naureskeli, että onpas kevyttä. Vaihto tilalle viidentoista kilon kiekot, ja tämän jälkeen aloitti niillä tekemään sarjaa.

Back
Ylös Bottom