Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Duunissa on enempi hommia kuin ehtii tehä. Alkaa pikkuhiljaa valkenemaan, miksi tähän työhön joku palkattiin.

No positiivista on ettei aika käy pitkäksi, ja on hyvä peruste anoa lisää liksaa.

Runebergin päivä prkle, kuka näitä liputus päiviä keksii? :curs::curs:

Runebergin päivä prkle, kuka näitä liputus päiviä keksii? :curs::curs:

Mikäs tässä vituttaa? Olet nälkäpalkalla töissä lipunnostajana tai tangonrasvaajana? Voi kai nyt kulttuurinkin puolesta joskus liputtaa, kun kaiken maailman kuolleiden, ulkomaalaisten ja ties minkä spitaalisten.

Väsyttää ihan älyttömästi, ei jaksaisi yhtään tehdä töitä. Kohta olis vaihteeksi kakkukahvit , mutta ei se mitään, dieetillä on ihan nastaa. Varsinkin nyt kun _ne_ on jo tajunnu, etten mä ota. Ni ei _ne_ edes osta mulle enää. Ja vittuko tänään ei ehdi edes salille ku pitää mennä "kyläileen" vittu. On mulla kans murheet.

:curs: Aaarghh.. Mun työpaikalla ei saa kuunnella radiota.. ja muuten onkin hiljaista, mutta yksi työkaveri hyräilee koko ajan... Eikä auta, vaikka kuuntelenkin nrjä, kuuloke toisessa korvassa.. hyräily kuuluu läpi! ..Tapahtumapaikkana on siis maisemakonttori..

NIIIIINN Ärsyttävää!

Radion kuuntelemattomuussopimus on yhteinen, mutta ollaan sitten kaikki turvat tukossa, jos ei musiikki saa soida! Ei ainakaan tuollaista epämääräistä hyräilyä! Tuun hulluksi..
Mikähän olisi paras tapa ilmaista asiasta?

Ja sama ärsyttävä ininä jatkuu!!!! MUSIIKKI SOIMAAN KIITOS!:curs:

Miksi ihmeessä ei saa kuunnella radiota?!

No kun viisi tätiä istuu samassa huoneessa, ja jos kuunneltaisiin radiota, niin ei kuulemma pystyisi keskittymään.:(

Enkä jaksaisi tapella kanavasta, koska olen paikan ainoa alle neljäkymppinen, tarkemmin sanottuna paikan ainoa alle 30, jäisin suorilta alakynteen. Joten mieluummin olen kuuntelematta radiota kuin kuuntelen iskelmää tai jotakin ylen kanavaa.. Sitten vasta olisinkin päivisin :jahas::hyper::jahas::curs:

Eiköhän tääkin salikomediaksi kelpaa:

Tulin juuri salilta. Salilla olin juuri lopettanut viimeisen rutistussarjan ja menin hakemaan juomapulloa, jonka olin unohtanut jalkaprässille. Siinä arviolta 70-vuotias nainen sitten kysäisi että käynkö mä salilla joka päivä kun olen täällä aina kun olen siellä aina samaan aikaan kuin hän. Sanoin tähän että ei kun 3 viikonpäiväähän tälle lajille on vain pyhitetty ja tähän hän jaksoi alkaa inttää vastaan että "ei voi olla kun joka kerta täällä olet kun minäkin tulen. Tähän väliin kysäisin että kuinkas usein sinä täällä treenailet johon tämä vastasi että yhden kerran viikossa. Tässä vaiheessa en jaksanut enää kiinnittää tosissani huomiota mummelin aloittaessa saarnaamaan kuinka haitallista on, kun käy liian usein salilla ja tekee liian isoilla painoilla lyhyitä sarjoja ja päätin lähteä paikalta. Mummeli lastasi 5 kilon laattojaan prässiin eikä huomannut edes katoamistani (tai sitten huomasi) mutta joka tapauksessa jatkoi saarnaansa yksikseen arviolta 15 sekuntia katoamiseni jälkeen.

no soititko sä sinne hakemuksen laittamisen jälkeen?
Vedän vitutuksen takaisin, pääsin työhaastatteluun ko. paikkaan..;)

vituttaa kyllä ihan helvetisti yksi ihan älyttömän sekaisin oleva ihminen, jota joudun kattelemaan, tänään se uhkaili alkaa tappamaan naisia, ku se on nii kyllästyny niihi.

mut ajattele, sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille :thumbs: Kannattaa vaa raahata ittensä sinne salille, sittenkun tuloksia rupee näkyy kropassa niin olo on kun Brad Pitillä

ImAJ: -Niin, mikäs on se riittävä määrä lihasta aloittelijoille naureskeluun?

"sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille"

Mitä olen havainnoinnut vuosien aikana, niin kylläpä ne joilla sitä lihasta tai voiman paskaa on riittämiin jo tarttunut, pystyvät varsin hyvin keskittymään omiin treeneihinsä nauramatta kenelekkään. Suurin osa on vielä sen verta mukavia heppuja, että mielellään ohjaavat kysyttäessä. Kunhan nyt ei kesken kyykkysarjan mene hiasta repimään ja kyselöimään :)

oli ihan läppä kyl toi mun viesti, älä ota tota tosissaa :lol2:

Brad Pit on ehkä yks pahimpia kynäreitä...

mutta kirjoitin että olo on kun Brad Pitillä, nusnus

Tulin just salilta, ja joku 18vuotias naikkonen teki jalkaprässiä vajaalla liikeradalla tekstiviestiä samalla kirjoittaen.. se aiheutti hieman huvitusta

Mua taas vituttaa kun mun työpaikalla joutuu väkisin kuuntelemaan radiosta paskaa musiikkia (sun fm). :curs: Joskus tekis mieli hakata paskaks kaikki kaiuttimet kun tulee oikeesti niin paskaa musiikkia ettei tarttis kuunnella enää. Mieluummin olen hiljaisuudessa...

Tulin just salilta, ja joku 18vuotias naikkonen teki jalkaprässiä vajaalla liikeradalla tekstiviestiä samalla kirjoittaen.. se aiheutti hieman huvitusta

Tekstiviestiä kesken prässin:hyvä:? Voin kyllä kuvitella näyttävän huvittavalta. Kyllä se pumpatessa jätetään puhelin visusti treenikassiin.

No kun viisi tätiä istuu samassa huoneessa, ja jos kuunneltaisiin radiota, niin ei kuulemma pystyisi keskittymään.:(

Enkä jaksaisi tapella kanavasta, koska olen paikan ainoa alle neljäkymppinen, tarkemmin sanottuna paikan ainoa alle 30, jäisin suorilta alakynteen. Joten mieluummin olen kuuntelematta radiota kuin kuuntelen iskelmää tai jotakin ylen kanavaa.. Sitten vasta olisinkin päivisin :jahas::hyper::jahas::curs:

Ole onnellinen. Mun työpaikalla olen ainoa alle 30kymppinen toimistossa ja siellä soi radio suomi kokoajan... :D

Oon pikkuhiljaa alkanut tykkäämään suomi-iskelmästä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom