Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Telläsin 2-3 tuntia sitten ja sama paskanhaju leijuu vieläkin tässä. perkele.
Telläsit?
Vituttaa nuo Prayerin piereskelyt, haisee tänne Turkuun asti.Telläsin 2-3 tuntia sitten ja sama paskanhaju leijuu vieläkin tässä. perkele.
Runebergin päivä prkle, kuka näitä liputus päiviä keksii? :curs::curs:
pieraisin, ajoin paskaa jne jne..
Eipä ole täällä mansessa ikinä tullut vastaan.Miksi ihmeessä ei saa kuunnella radiota?!:curs: Aaarghh.. Mun työpaikalla ei saa kuunnella radiota..
Miksi ihmeessä ei saa kuunnella radiota?!
:jahas::curs:Vedän vitutuksen takaisin, pääsin työhaastatteluun ko. paikkaan..;)no soititko sä sinne hakemuksen laittamisen jälkeen?
mut ajattele, sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille :thumbs: Kannattaa vaa raahata ittensä sinne salille, sittenkun tuloksia rupee näkyy kropassa niin olo on kun Brad Pitillä
ImAJ: -Niin, mikäs on se riittävä määrä lihasta aloittelijoille naureskeluun?
"sit vuoden päästä ku on jo mukavast lihasta ni voit ite naureskella aloittelijoille"
Mitä olen havainnoinnut vuosien aikana, niin kylläpä ne joilla sitä lihasta tai voiman paskaa on riittämiin jo tarttunut, pystyvät varsin hyvin keskittymään omiin treeneihinsä nauramatta kenelekkään. Suurin osa on vielä sen verta mukavia heppuja, että mielellään ohjaavat kysyttäessä. Kunhan nyt ei kesken kyykkysarjan mene hiasta repimään ja kyselöimään![]()
Brad Pit on ehkä yks pahimpia kynäreitä...
Tulin just salilta, ja joku 18vuotias naikkonen teki jalkaprässiä vajaalla liikeradalla tekstiviestiä samalla kirjoittaen.. se aiheutti hieman huvitusta
No kun viisi tätiä istuu samassa huoneessa, ja jos kuunneltaisiin radiota, niin ei kuulemma pystyisi keskittymään.:(
Enkä jaksaisi tapella kanavasta, koska olen paikan ainoa alle neljäkymppinen, tarkemmin sanottuna paikan ainoa alle 30, jäisin suorilta alakynteen. Joten mieluummin olen kuuntelematta radiota kuin kuuntelen iskelmää tai jotakin ylen kanavaa.. Sitten vasta olisinkin päivisin :jahas::jahas::curs: