Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain tänään tietää että muija on salaa tiuhakseltaan tekstaillu erään miehen kanssa. Väittää että ovat vain ystäviä. Ihmetyttää vaan että miksi se on pitänyt tehdä salaa ja yhtään viestiä en ole nähnyt niin sisällöstä ei ole tietoa. Vituttaa vaan...

No koska se tiesi tämän reaktion?
Ehkä siksi teki sen salaa.
Vaikka suhteessa eletään niin ei KAIKEN tarvitse olla julkista.

Take a hit, take a hit, take a big hit from the bong

Työasiat. Koulu. Raha. Laskut. Tulevaisuus. Sairaus lähipiirissä. Naisasiat. Eettiset valinnat. Kaveripiirin etääntyminen. Ajanpuute. Väsymys.

Enpä keksi muuta tähän hätään.

Columbu vaihetaa kouluja päiksee..;)

mua vituttaa: naiset, väsymys, se että mulle ollaa eri puolilta velkaa öbaut puoltoist tonnia, aika paljo mun budjetissa, koulu, tulevaisuus, koulu, muutama tietty ihminen jonka tunnen, koulu ja tietenkin koulu.

....se että mulle ollaa eri puolilta velkaa öbaut puoltoist tonnia...
Tuo kyllä vituttaa. Mutta vielä enemmän varmaan vituttais jos olis itse velkaa tuon verran, eikä olis rahaa maksaa.

edit: Mistäköhän mun ajanpuuteongelmat johtuu, kun on aikaa Pakkistakin selata...

Ei liian kiltit miehet pärjää naisten kanssa. Tai no ei ainakaan tämä mies..

Kusipäävaihde kehiin niin kyl rupee emäntää kaatuun.

Joudun kohta tappeluun ku on vähän epämielisyyksiä eräiden kanssa ja niitä onkin sitte monia, mutta ei se mitään vaan että kun muija ei halua mun olevan yksin enkä haluu et sille sattuu mitään:(.
Siis koulussa tämä, niin saattaa vähän kuulostaa oudolta mutta mitäs vittua voin kun oon tällänen vaaraa etsivä...:curs:

Ei liian kiltit miehet pärjää naisten kanssa. Tai no ei ainakaan tämä mies..

Kyllä nekin pärjää ei se siitä ole kiinni vaan siitä mitä teet.
Itse olen "kiltti" enkä päinvastoin, tosin vähän uhkarohkea yms.

Niin vaikka tuosta edellisestä viestistä luulee että oon tällänen tappelunhaluinen, en ole vaan eksyin väärien ihmisten asioihin...

Angiina:curs: toinen kerta jo 2 kk:n sisällä....kova kuume, nieleminen sattuu niin p....sti, lihaskipuja jne. Täytyy varmaan pitää salilta totaalilepoa ainakin kuukausi, kunhan tästä elävien kirjoihin pääsen...:itku: Näyttäis olevan immuniteetti aika nollassa tällä hetkellä...

Koeviikko vituttaa, tai johan se on melkein ohi, onneksi on sentään kolmen päivän viikonloppu \o/, mutta vituttaa kun tiistaina on biologian koe ja ei ole mitään hajua asioista ja ei innosta lukea yhtään prkl...Ja ottaa päähän jo etukäteen seuraava jakso, melkein joka päivä 8-16 koulua ja linja-autoja kulkee aika harvoin tänne päin, eli kotona taidetaan olla vasta joskus 18-19 jälkeen. :(

Angiina:curs: toinen kerta jo 2 kk:n sisällä....kova kuume, nieleminen sattuu niin p....sti, lihaskipuja jne. Täytyy varmaan pitää salilta totaalilepoa ainakin kuukausi, kunhan tästä elävien kirjoihin pääsen...:itku: Näyttäis olevan immuniteetti aika nollassa tällä hetkellä...

sellanen 2-3g cvitamiinii päivässä ni pysyy noi talvisairaudet aika hyvin kurissa. Tänä talvena ei kertaakaan ollu flunssaa, kurkku joskus vähän kipeä

Koeviikko vituttaa, tai johan se on melkein ohi, onneksi on sentään kolmen päivän viikonloppu \o/, mutta vituttaa kun tiistaina on biologian koe ja ei ole mitään hajua asioista ja ei innosta lukea yhtään prkl...Ja ottaa päähän jo etukäteen seuraava jakso, melkein joka päivä 8-16 koulua ja linja-autoja kulkee aika harvoin tänne päin, eli kotona taidetaan olla vasta joskus 18-19 jälkeen. :(

Mikäs kurssi on menossa bilsas? oot varmaaki kakkosella.

sellanen 2-3g cvitamiinii päivässä ni pysyy noi talvisairaudet aika hyvin kurissa. Tänä talvena ei kertaakaan ollu flunssaa, kurkku joskus vähän kipeä
Arvaa vaan, paljonko vedän kaikkia vitamiineja...?;)Olen töissä päiväkodissa ja saan sieltä kaikki taudit näköjään.....Tällä hetkellä tilanne on se, että molemmat nielurauhaset ovat aivan turvonneet, eli puhe sammaltaa, täynnä peitteitä ja kipu on jotain sanoinkuvaamatonta, kun edes sylkeä ei pysty nielemään:itku: Aloitin tänään antibiootin, saa nähdä tehooko ollenkaan...kipulääkkeitä olen jo vetänyt paketillisen. Toinen mahdollisuus on kaiketi rauhaskuume, mutta olen sairastanut sen pienenä, ja sen ei pitäisi uusia...

Vähitellen alkaa ärsyttämään tämä talvi. Ensin sataa lunta ja kolataan yksi työpäivä. Seuraavana päivänä menee koko työpäivä pihoja hiekottaessa. Sitten tuleekin samantien uudestaan lunta ja taas kolataan. Väliin mahtuu toisinaan myöskin loskapäiviä jolloin saa lykkiä sitä loskaa pois pihoilta ettei asukkaiden kengät ja sukat kastu.

Alkaa olla selkä ja kädet niin väsyneitä kun tota rundia on nyt reilu kaksi viikkoa väännetty. Onneks huomenna joutuu vissiin tuuraamaan yhtä konekuskia niin saa ajella ainakin osan päivästä pienellä traktorilla. Tosin sitä työtäkin on sitten senkin edestä kun pitää ne omatkin hommat tehdä.

Arvaa vaan, paljonko vedän kaikkia vitamiineja...?;)Olen töissä päiväkodissa ja saan sieltä kaikki taudit näköjään.....Tällä hetkellä tilanne on se, että molemmat nielurauhaset ovat aivan turvonneet, eli puhe sammaltaa, täynnä peitteitä ja kipu on jotain sanoinkuvaamatonta, kun edes sylkeä ei pysty nielemään:itku: Aloitin tänään antibiootin, saa nähdä tehooko ollenkaan...kipulääkkeitä olen jo vetänyt paketillisen. Toinen mahdollisuus on kaiketi rauhaskuume, mutta olen sairastanut sen pienenä, ja sen ei pitäisi uusia...

En haluaisi mitenkään pelotella, mutta tiedän henkilön joka on sairastanut rauhaskuumeen kahdesti. Tälle lääkäri oli sanonut että on varsin harvinaista sairastaa sitä kahdesti, mutta ei suinkaan mahdotonta.

Tällä hetkellä vituttaa lähinnä kaikki! Johtunee nikotiinin puutteesta... Tupakka auttaisi, mutta enää ei voi polttaa :curs:

Voi vittu! Kun muija oli viimeks ulkomail niin sovittiin et mennää seuraavaks yhes. No olen koko talven säästäny et saan meille matkat ja nyt oli rahat kasas. Mun piti viedä se kevääl matkalle kun saa koulun loppuun,olis ollu vähän niinkuin palkinto. No sen mutsi oli varannu sille ja itelleen 2viikon matkan brasiliaan ja samal kuulin et viikko sen jälkeen se lähtee 1kk hollantiin vaihtoon. Arvatkaa kenen matka peruuntu!! Mä olen oottanu sitä matkaa ihan vitusti ja suunitellu. Aina kun on ollu vaikeeta ajattelin et kohta matkalle , niin se anto voimia. Nyt jään yksin tänne ja kaikki vedätään mun silmien edestä pois. Saatana kuinka paljo tätä paskaa sattaa niskaan :( Kun sais olla edes välil onnellinen et joku onnistuu! Vittu et olen pettyny. Mitä tämä opettaa ajttele aina vaan itteäs! Niin ei tarvi pettyä

Back
Ylös Bottom