ihme homma sattu tänää, kävelin yhen muijan ohi joka ol kaverisa kanssa siinä, se katteli mua, ja seurasi vielä katseellaan, ja katsoin perään, se käänsi katseesa pois, ja sitte katsoin uuestaan, ni se taas tuijotti mua. sitte menin juttelee yhen kaverin kanssa niitänäitä, ni se muija tul sen kaverisa kanssa, ne puhu naapuria, ja sitte se sano ohimennessää mulle että hymyile vähän sellaa venäläisittäin korostaen.. sitte hymyilin sille, ku olin ihan wtf, ja sitte se sano et hjuva..e: siis ihan mielettömän viettelevästi ja flirttaillen. ei kuitenkaan huomioinu sitä mun kaveria mitenkään.
Ihan mielettömän sulonen kissa, sellanen tosinätti vaalea.. ja sitte se keksii vittuilla mulle. Vituttaa noi naapurimaan ihmiset, tulee tänne, ja suomi ylläpitää niitä täällä, ja ne, vaikkakin oli tosi söpöjä tyttöjä, kehtaa vielä vittuilla alkuasukkaille,jotka niittenkin ylläpidon verovaroista maksaa.
nyyh..ol kyllä sitäpaitti niin unelmanainen, että oksat pois, tosi sulonen. kelpais ihan miten vaan. minen sitä edes tuntenu, ja se keksii viattomalle miehelle vittuilla. en mäkään niinku ohikulkeville naisille vittuile. stna! e: pilas kyllä päivän, ku tietää että noin unelmatytyä ei kyllä koskaa saa, ja sellanen vielä ihan tuntemattomalle viattomalle minulle kehtaa vielä vittuilla tollee.. ei varmaan flirttaillu mulle siks, että mä oisin sen mielestä ihku. vituttaa naiset kyllä.