Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jaahas, taas pitäis vaihtaa pankkia....

jos tyttöystävä ehdottaa että hänhän vois hakea pankkiin töihin niin ei kannata kannustaa ainakaan kauheesti :D

toivottavasti ei tartte kun käydä lyömässä nimet paperiin, muuten loppuu tosissaan huumori tän venkslaamisen kanssa.

Olin tuossa männä viikolla salilla treenailemassa kun sinne paukahti semmonen reilu kolmekymmpinen kaveri. Huomion kiinnitti heti että tällä kaverilla oli TODELLA iso kaljamaha, siis semmonen ettei se paita riittäny menemään sen päälle. (Tai sitten liian pieni paita, tai molemmat, emt).

No heti ensimmäiseksi se meni tekemään pulloveria ja joka kerta kun paino kävi lattiatason lähellä, niin kanssatreenaajille avautu oikein paraatinäkymä tän kaverin mahasta. Miten helvetissä se pysty olemaan niin iso? Kun se kaveri muuten ei ollut lihavan oloinen, vaan siitä mahasta..

No tän kaverin treenit oli myös aika hauskat. Se tempasi scott-penkissä muutaman toiston, juoksi tekemään vatsoja muutaman, sitten vähän peck-deckiä jne... Kaikissa se teki muutaman helpon toiston ja laitteen vaihto. Parikymmentä minuuttia tätä kaiken kaikkiaan kesti. Toisaalta, kukin taaplatkooon tyylillään.

Miten helvetissä se pysty olemaan niin iso? Kun se kaveri muuten ei ollut lihavan oloinen, vaan siitä mahasta..

Oisko pistäny syntholia mahaan hauiksen sijasta? :thumbs:

Mä lähdin kotiin aikaisin tänään - ei vaan safka pysynyt sisällä. Mikähän helvetti nyt oikein on... Housujen vetskarikin hajosi, en olisi senkään puolesta kehdannut jäädä töihin.
Otetaan huomenna pitkä päivä, toivottavasti nää hiilitabut hoitaa hommansa.

Eilen yks keski-ikäinen aloittelija käänteli ja väänteli ylärintakoneen vipuja ikään kuin peck deckissä. En viitsinyt neuvoa oikeinkäyttöä, koska usein näin tehtäessä porukat tuntevat itsensä nolatuksi...ja eiköhän tavallisella älyllä varustettu tajua itse miten homma toimii, varsinkin kun kahvoista voi työntää vain yhteen suuntaan. :D

Ei kule ni ei kule. Vituttaa, väsyttää ja olo on ihan olematon. Kuha ei ois tulos kipeeks? Nyt tekis hyvää semmone viikon hermojen leputus loma..

Vituttaa nää TV-ohjelmien selostajat.Aina ne alkaa lässyttämään ohjelmasta joka ei
ala juuri nyt.Vaan huomenna klo se ja se ensiviikolla alkaa klo se ja se.
Vuonna 2020 klo se ja se alkaa uusi sarja.

vituttaa ku ei reeni kule mihinkään. en tajua mikä voi olla. varmaan joku laittanu johonki mun juomaan estrogeeniä. uskomatonta että ukosta voi kadota voimat lähes totaalisesti 2-3kk aikana. en tajua mikä on!!!!!!! ei se auta ku yrittää jumpata vaikka motivaatio on miinus 100

Vituttaa kun yrittää ekan kerran elämässään vähän kiristää kroppaa, niin tekee niin pirusti mieli pitsaa, kaljaa ja karkkia, saatana!!!

vituttaa ku ei reeni kule mihinkään. en tajua mikä voi olla. varmaan joku laittanu johonki mun juomaan estrogeeniä. uskomatonta että ukosta voi kadota voimat lähes totaalisesti 2-3kk aikana. en tajua mikä on!!!!!!! ei se auta ku yrittää jumpata vaikka motivaatio on miinus 100
Tsemiä treeneihin. Kyllä se siitä taas lähtee. Vedä vaikka jokunen päivä kunnon pluskaloreilla, niin alkaa kulkemaan. Tai sitten ei :D
Kyllä ne voimat sieltä jostain taas löytyy.

Ennen niin luotettava menopelini sanoi sopimuksensa irti keskellä risteystä ja siinähän sitten koitettiin yhden naisen voimin lykkiä tiensivuun muiden autoilijoiden tööttäillessä vihaisesti. Ihanaa - sekä tuo tilanne että autottomana oleminen. :jahas:

Tsemiä treeneihin. Kyllä se siitä taas lähtee. Vedä vaikka jokunen päivä kunnon pluskaloreilla, niin alkaa kulkemaan. Tai sitten ei :D
Kyllä ne voimat sieltä jostain taas löytyy.
kyllä ne jostain löytyy jos löäytyy, mutta se on taas eriasia milloin. on tää vaan niin paska laji ku olla ja voi. tai sitten alan laihduttamaan ja reenaan miten jaksaa. laihduttamisessakin on vain se huono puoli että ne vaivalla saadut vähäisetkin lihaksen alkiot lähtee ja läski jää. karua, mutta totta:D. eli sitä pienenee vain tasaisesti jokapuolelta ja rasvat kokoajan samassa:itku:. no pitää ajatella positiivisesti, pääasia ku voi edes jotenkin reenata, tekee se kuitenkin aina pääkopalle hyvää ku käy salilla vaikkei siellä mitään aikaiseksi saakaan:thumbs::rock:

Se on kyllä totta. Aina se on tyhjää parempi edes pienimuotoinen salipuuhastelu vaikkei kuljekkaan.
Yksi vaihtoehto motivaation saamiseen ois haastaa joku tuttu leikkimieliseen skabaan ja lyödä eurokossusta vetoa :)
Kovia penkkejä v.08:lle :thumbs:

Kysy Hulkilta, se tietää mikä sua vaivaa ;)

Olin tuossa männä viikolla salilla treenailemassa kun sinne paukahti semmonen reilu kolmekymmpinen kaveri. Huomion kiinnitti heti että tällä kaverilla oli TODELLA iso kaljamaha, siis semmonen ettei se paita riittäny
...
Miten helvetissä se pysty olemaan niin iso? Kun se kaveri muuten ei ollut lihavan oloinen, vaan siitä mahasta..
Ehkä se oli raskaana :D

Back
Ylös Bottom