En tiedä, olisiko pitänyt laittaa tonne parisuhdepuolelle, mutta kyllä tämä tähänkin sopii kun vituttaa niin ankarasti.
Meni reilun seitsemän vuoden suhde katkolle tossa pari kuukautta sitten. Eilen selvisi, että yksi parhaista kavereista oli soittanut tuolle exälle ja pyytänyt hänen kanssaan kahdestaan baariin yhdelle. Parasta tässä on se, että tämä kyseinen kaveri oli soittanut samantien tälle minun exälleni kun oli lähtenyt minun kämpältä baariin. Eli tyyppi oli ollut minun luona ottamassa pohjia, tarjosin hänelle hyvää hyvyyttäni muutaman viskinkin siinä. Sitten kun lähti niin tässä minun kämpän ja baarin välisellä 500 metrin matkalla sitten ehti soittaa ruinaamispuhelunsa.
Minun mielestäni miehillä on ollut se sääntö, että kavereiden vaimoihin, nykyisiin tai entisiin ei kosketa, varsinkaan kun on erossa asuttu vasta jokunen viikko. Ei vissiin keneenkään voi enää luottaa. Ainakin oma fiilis on nyt sellainen, että tuohon kaveriin ei tule enää pidettyä yhteyttä, minun mielestäni toi oli sen verran törkeä temppu.