Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja sitte se käy tupakilla kesken kaike ja jatkaa taas. Saa vähän olla nolona sen kanssa.

Tästä tulikin mieleen yksi legendaarinen kaveri joka aikanaan kävi samalla salilla. Sen jätkän reenit kesti aina 4-5 tuntia ja välillä kaveri piti kanssa tupakkitaukoja ja ruokatunteja. Ruokatunnilla se kävi viereisellä kioskilla vetämässä hampparin tai lihiksen naamariin ja tuli takaisin reenaamaan.

Vituttaa omat töppäilyt ajokortin kanssa. 2002 sain ajokortin, vuonna 2004 lykkäsin 2 vuodella 2 vaihetta ja saman tein vuonna 2006 (elkää kysykö miksi). No 2007 menetin ajokortin ylinopeuden vuoksi 7 viikoksi. Nyt sitten olin menossa ajamaan 2 vaihetta joka on muuten ihan ryöstöä (pimeä+2vaihe 350€) ja selvisi että en voikkaan ajaa sitä vaan mun täytyy suorittaa uudelleen inssi+kirjalliset ja hakea sitten uusi väliaikanen kortti. No okei lupahakemus 60€ ja sit kysymään katsastusasemalta mitä maksaa inssi+ kirjalliset, ne on 49€ yhteensä. Pisteenä iin päällä on vielä se että inssi pitää suorittaa ajo-opetukseen hyväksytyllä autolla. No eikun autokouluun, siellä kerrotaan että homma luonaa ja maksaa n60€+ vähintään yksi ajotunti 32€ koska autoa ei tietysti anneta lainaan kylmiltään. Mitä tosta sit tulee... yli 200€.
No oma vikahan tuo oli mutta kyllä jokseenkin kohtuuttoman kalliiks tuli homma kun sakko+ tulonmenetykset 7 viikolta+ nää ajokortin uusimiset rupeaa lähentelemään 10% mun vuosi palkasta.

Tästä tulikin mieleen yksi legendaarinen kaveri joka aikanaan kävi samalla salilla. Sen jätkän reenit kesti aina 4-5 tuntia ja välillä kaveri piti kanssa tupakkitaukoja ja ruokatunteja. Ruokatunnilla se kävi viereisellä kioskilla vetämässä hampparin tai lihiksen naamariin ja tuli takaisin reenaamaan.

Hahaa :hyvä: Mitä helevettiä se teki sen koko ajan?? 5-jakoisella kroppa joka päivä yhteen putkeen läpi?:D

Milläs salilla farmiankka käy? Omallakin salilla kävi kesällä eräs kaveri, joka treenas aina 3-4 tuntia kerrallaan (aina haukkaa ja ojentajia) ja monta röökitaukoa välissä. Sittemmin vaihtanut salia ilmeisesti.

Voisko kämppis niinkun panna silloin kun mä en ole paikalla? Vitun hienoa herätä päikkäreiltä olohuoneesta kuuluvaan rynkytysnaintiin. Saas nähdä kuinka kiusallinen kohtaaminen tulee kun menen kohta käymään keittiössä.

tuntuu olevan yleistymässä noi tupakkatauot siä.. tunnen meinaa yhen kaverin joka menee kerran kahessa kuukaudessa salille istuun ja nauraan muille.. ittehän tää kaveri ei siä mitään tee ja joka viides minuutti tupakalle.. no eiköhä se joskus tajua viä ettei taida reeni oikeen tuottaa tulosta :D

eilen..
nii, sen lisäksi että on tosi sairas olo,

no helvetin elämä, ei tää vielä mitään ohi ole mennyt, oksettaa kokoajan ku pientä elukkaa, olo on ku 3 päivää ryypänneen, vaikka todellakaan ei ole viinan tippaa nähtykään aikoihin. Todella huono ja paha olo.

taidan painua takaisin nukkumaan,tää on niitä päiviä jotka oisi voinu skipata kalenterista kokonaan.

Voi vitun pässi, älä ihmeessä mene lääkäriin. Ai joo, muistaakseni sieltä ei saa lääkettä "attention whore" -syndroomaan.

no aika harvoin sitä kai missään mahataudissa lääkäriin mennään. sama ku menis tyylii mulla on nyt ihan pikkusen nuha, ja yskittää vähän. Ihan normaalii, kaikil kai joskus on ollu, eikä tää ny mitää vitun syöpää oo, mistä pitäis mennä lääkärii. sitäpaitti se maksaa. edellee kai tänne ol ideana laittaa sellasii asioita mitkä vituttaa itteään, ja mua hieman nakertaa ät to moument se että oon sairaana.

kiitti kuitenkin kannustuksesta ja paranemisien toivottelusta ;):D

En tiedä, olisiko pitänyt laittaa tonne parisuhdepuolelle, mutta kyllä tämä tähänkin sopii kun vituttaa niin ankarasti.

Meni reilun seitsemän vuoden suhde katkolle tossa pari kuukautta sitten. Eilen selvisi, että yksi parhaista kavereista oli soittanut tuolle exälle ja pyytänyt hänen kanssaan kahdestaan baariin yhdelle. Parasta tässä on se, että tämä kyseinen kaveri oli soittanut samantien tälle minun exälleni kun oli lähtenyt minun kämpältä baariin. Eli tyyppi oli ollut minun luona ottamassa pohjia, tarjosin hänelle hyvää hyvyyttäni muutaman viskinkin siinä. Sitten kun lähti niin tässä minun kämpän ja baarin välisellä 500 metrin matkalla sitten ehti soittaa ruinaamispuhelunsa.

Minun mielestäni miehillä on ollut se sääntö, että kavereiden vaimoihin, nykyisiin tai entisiin ei kosketa, varsinkaan kun on erossa asuttu vasta jokunen viikko. Ei vissiin keneenkään voi enää luottaa. Ainakin oma fiilis on nyt sellainen, että tuohon kaveriin ei tule enää pidettyä yhteyttä, minun mielestäni toi oli sen verran törkeä temppu.

En tiedä, olisiko pitänyt laittaa tonne parisuhdepuolelle, mutta kyllä tämä tähänkin sopii kun vituttaa niin ankarasti.

Meni reilun seitsemän vuoden suhde katkolle tossa pari kuukautta sitten. Eilen selvisi, että yksi parhaista kavereista oli soittanut tuolle exälle ja pyytänyt hänen kanssaan kahdestaan baariin yhdelle. Parasta tässä on se, että tämä kyseinen kaveri oli soittanut samantien tälle minun exälleni kun oli lähtenyt minun kämpältä baariin. Eli tyyppi oli ollut minun luona ottamassa pohjia, tarjosin hänelle hyvää hyvyyttäni muutaman viskinkin siinä. Sitten kun lähti niin tässä minun kämpän ja baarin välisellä 500 metrin matkalla sitten ehti soittaa ruinaamispuhelunsa.

Minun mielestäni miehillä on ollut se sääntö, että kavereiden vaimoihin, nykyisiin tai entisiin ei kosketa, varsinkaan kun on erossa asuttu vasta jokunen viikko. Ei vissiin keneenkään voi enää luottaa. Ainakin oma fiilis on nyt sellainen, että tuohon kaveriin ei tule enää pidettyä yhteyttä, minun mielestäni toi oli sen verran törkeä temppu.

toi on kyllä yksi vittumaisimmista teoista mitä kaveri voi tehdä. Oli vielä sun viskejä juomassa yms. Soittaisin "kaverilles" ja sanoisin et vitun mulkku.

ps. :kuvia:;)

Toka kerta kun missasin äikän tunnin samal kohal... eli nyt. nolottaa niin vitusti.
"Kaverit" viel oli mukana täl kerral ja sano et nyttehä on hypäri et ne käy teboilil, ite jäin atk-luokkaa tekee muutaman homman.Tekstari tuli paremmalt kaverilt et "meinaatko tulla äikän tunnille?" No ei se tunnin missaaminen mut sit se ilkkuminen tunnin jälkee et "Missäs olit? ;DDDDD" Eikä tosta nyt oikeestaan saa aihetta vetää noita pystyyn vaikka vituttaakin :D

toi on kyllä yksi vittumaisimmista teoista mitä kaveri voi tehdä. Oli vielä sun viskejä juomassa yms. Soittaisin "kaverilles" ja sanoisin et vitun mulkku.

ps. :kuvia:;)
:curs:
Samoilla linjoilla ollaan täällä.Ohjesääntö " kaverien hoitoihin ja hoitojen kavereihin " ei kosketa.Anna palautetta verbaalisesti, ettet kännipäissään törmätessä vedä turpaan.:rolleyes:

vituttaa toi saatanan vesi sade, tulisi edes lumena ja olisi semmoinen 10-15 asteen pikkupakkanen. :curs: ei tänne pohjois-suomeen tommoiset kelit kuulu talvella, eikä minnekkä muuallekaan.
10-15 astetta pikkupakkanen? Ei saatana.
Taidan kyllä olla itekin ehkä jotenkin outo. Mulle passaa tää keli vallan mainiosti. Ei tartte raapata auton ikkunoita, ei tehdä lumitöitä. Kaiken lisäksi lumella on paha tapa aina tulla kengissä sisälle eteiseen ja sulaa sinne. Tai sitten sitä on kaikki sukat ja housun lahkeet täynnä, eikä kellään ole kivaa.

Ja lumimyrskyt ne vasta kivoja on. Pysyis vaan ilma tällaisena niin ei tarvitse sitäkään kokea. Eikä tarvitse kokea sitä kun 10 asteen "pikkupakkasella" jäätyy perse kiinni auton penkkiin. Onneksi nyt ei tarvitse palella ihan niin pahasti.

Taidan muuttaa isona afrikkaan niin ei tarvitse vinkua miten kamala talvi on.

Minua ei vituta kans ollenkaan talvettomuus. Möin kelkankin pois, joten ei tarvitse lunta enää senkään takia. Prätkäilykauden alkua voi alkaa jo odottamaan.

Huominen puheenvuoro äikäs... En tosin tajua mitä eroa tolla on esitelmän kans. Mullapa vielä luokan ekana. Vitun kivaa yrittää naama punaseen ja kädet täristen kertoa 34 henkilölle jostain elokuvasta tai muusta vastaavasta, turhasta paskasta. Kuhan eka päättäs mist tekis. Kuolkaa saatana!! Eikä saa ees roudata paperinivaskaa mitä vois toljotella... vihaan!!! :curs: Ois pitäny mennä amiksee.

Huominen puheenvuoro äikäs... En tosin tajua mitä eroa tolla on esitelmän kans. Mullapa vielä luokan ekana. Vitun kivaa yrittää naama punaseen ja kädet täristen kertoa 34 henkilölle jostain elokuvasta tai muusta vastaavasta, turhasta paskasta. Kuhan eka päättäs mist tekis. Kuolkaa saatana!! Eikä saa ees roudata paperinivaskaa mitä vois toljotella... vihaan!!! :curs: Ois pitäny mennä amiksee.

Jos olisin sä lintsaisin mulla on kauhee fobia tohon lavaan kunnon ramppikuume, pumpulla syke varmaan 200 kun nousen lavalle puhumaan ei muuten mitää

Noin mäkin ajattelin lukiossa. Paha vain mennä ammattikouluun, jos ei sitä kautta pääse haluamaansa työhön.

Tällä hetkellä en vain ole aivan varma onko tämänkään hetkiset opinnot juuri se minun juttu. :(
Se muuten vituttaa minua tällä hetkellä. Alkanut kiinnostaa enemmän käytännön läheiset työt.

Back
Ylös Bottom