Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkele! Juoksin eilen pakkasella erittäin rauhallisesti ja koska on rasitusastma (oireita ei oo esiintyny enää pitkiin aikoihin) niin tietty alkoi keuhkoissa tuntua oudolta, ei ahdista mutta esim hyppiessä tuntuu kun ois "painetta keuhkoissa", vittu uskaltaako tässä lähtee ees salille...

Työkaveri voitti monivedosta melkein 50 000€ ja itsellä ei tärppää ollenkaan. Sama mies osti uuden auton ja paljon muuta kivaa, itse sitä vaan joutuu kävelemään töihin kun ei osaa pelata vedonlyöntejä oikein.:itku:

Porukat soitti just tuolta etelän mailta.Lämpöä +25 ja olut on halpaa:curs:
Tulispa se kesä joskus tännekin.Talvessa en tykkää muusta ku laskettelusta,mutta missä lasket ku ei oo lunta.

Nyt vituttaa :curs:
Kovalevylt hävinny kaikki musiikit leffat yms. Varmaa reilut 60gt tavaraa.
Ja kyllä, varotettii et ulkoset kovalevylt saattaa hävita tavaraa mut kaikki kerralla:wall:

Nyt vituttaa :curs:
Kovalevylt hävinny kaikki musiikit leffat yms. Varmaa reilut 60gt tavaraa.
Ja kyllä, varotettii et ulkoset kovalevylt saattaa hävita tavaraa mut kaikki kerralla:wall:

No jos kovalevy ei ole fyysisesti vaurioitunut,saattaa tiedot olla vielä pelastettavissa ainakin osittain erinäisillä ohjelmilla. Muistaakseni pakkikseltakin threadi aiheesta löytyy.

Alkaa jo vituttamaan kun tuosta Britney Spearsistä pitää kirjoittaa joka päivä iltalehteen. Ei ketään kiinnosta. Toivottavasti joku ampuisi muijalle nopeasti kuulan kalloon. Juu kyllä. olen tätä mieltä.

No ei nyt niinkään vituta, mutta ihmetyttää Telkku.com Canalin leffanimisuomennukset.
Ööh: "Kohtalon kalossi". Oisko tuo nyt Destiny's Caloss? :D

Pitää siis ensin googlettaa englanninkielinen nimi jostain, ja sen jälkeen imdb:hen katsomaan onko kyseesä katsottava raina. Ei näin.

Edit: aah, oishan kyllä PITÄNYT arvata. Olinpa hölmö! Leffan nimi englanniksi on tietenkin The Man with One Red Shoe.

On niin varma, että tänä yönä uni tulee nopeasti. Väsyttikin tuossa tovi sitten. Ja otinhan mä puolikkaan nukahtamislääkkeenkin. No eipä sitten tullut muuten uni. Ainahan moinen melkein vituttaa.

Iski flunssa enkä ole saanut nukuttua kuin muutama tunnin pätkä yön aikana. Saikkua ei viitti kuitenkaan ottaa joten kohta töihin.

8.1.2008 06:32

Nuoren perheen viime vuoden viimeiset tunnit kääntyivät silmänräpäyksessä kauhunhetkiksi, kun humalainen nuorisojoukko heitti Naantalin keskustassa pullon auton takalasista läpi. Lasinsirut lensivät suoraan kolmekuisen poikavauvan kasvoille. Pienokainen selvisi kuin ihmeen kaupalla vammoitta.

Perhe oli pysäköinyt autonsa Tullikadulle vastapäätä suosittua ruokapaikkaa Kebab Pizzeria Ruusua. Mies meni hakemaan ruokaa pitseriasta. Nainen huomasi ympärillä hääräilevän pienen nuorisojoukon, joka oli käytöksestä päätellen humaltunutta.

- Minulla oli pieni pelko koko ajan kun näin, että he ampuivat ilotulitteita minne sattuu. Miehenikin huomasi saman ja kävi ovella pyytämässä, josko nuoret voisivat mennä kauemmas. Nuorisoporukka siirtyikin hieman kauemmas, mutta alkoi kuitenkin ampua ilotulitteita perheen autoa kohti.

Tultuaan ulos isä kävi torumassa nuoria nähtyään puolisonsa hädän.

- Olimme ruudussa lähdössä, kun pullo rysähti yhtäkkiä sisälle. Aluksi luulin sitä raketiksi, koska se oli kova pamaus, nainen kertoo.

Tarkemmin katsottuna selvisi, että takalasin läpi oli lentänyt lonkeropullo. Puoliksi särkynyt lasipullo löytyi vauvan kaukalon alta.

- Se oli tullut ihan pojan läheltä sisään. Otin pojan syliin ja aloin tutkia häntä. Hänen päällään oli lasimurskaa, ja silmäluomella hilettä. Pyyhkäisin sen nenäliinalla hädissäni pois, nainen muistelee yhä järkyttäviä hetkiä.

Perheen isä lähti nuorten perään, mutta ei tavoittanut heitä.

- Itse soitin hätäkeskukseen ja jäin hysteerisenä pojan kanssa kadulle itkemään, nuori äiti kertoo.

Eräs lähitalon asukas avasi ikkunan ja nouti perheen sisälle puhdistamaan vauvan ja tutkimaan mahdollisia vammoja paremmassa valaistuksessa. Mitään ei onneksi löytynyt.

- Ensihoitajat tulivat paikalle, ja meidät vietiin Naantalin terveyskeskukseen. Saimme lähetteen TYKSiin, jossa kirurgi seuraavana päivänä totesi, että olimme todella selvinneet säikähdyksellä.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1473342

Olisi muutamakin asia jonka voisin porukalle tehdä... Ei helvetti mitä idiootteja...

Vähän kevyempi vitutus noiden jälkiabortoitavien jälkeen. Päässä on soinut heräämisestä asti Pepe Willbergin "Elämältä kaiken sain". Olen kyllä oikein onnellinen, ei siinä mitään, mutta eikö se nyt perkele voisi ilmentyä jollain muulla kappaleella?

Lisäksi tänään on proffan vastaanotto = täytyy oikeasti aloittaa sen saatanan gradun kirjoittamisen. Vittu.

Vitutuskäyrä hipoo pilviä. Oisin voinu tulla kouluun 13:17 ja lähteä 14:05 jos oisin pitäny aamulla lomaa parista saksantunnista, äikän tunnille ei ois tarvinu tulla kun kirjotetaan ainetta ATK-luokas (kymmenee tulijat ois voinu tehä sen kotona.) Eli heräilisin vasta +parin tunnin päästä. Nyt tällä viikolla nukkunu saman verran kun lomalla yhteen yönä. Äikkä vituttavin aine koulussa.

EI ole totta!!!

Heräsin just, syön tässä jotain vitun hiutaleita ja samalla 10 min sitten alkoi tärkeä kokous jossa olisi ollut oltava! Mä mussutan himassa jotain helvetin hiutaleita, siellä ne on aloittanut. Mites mä tän jutun sitten korjaan. Aivan mahtavaa, heti kun töihin pääsen niin pitää aloittaa nöyristelykierros yksikön korkeimmille tahoille. Ai shaatana sentään, pitää tehdä sitten pitkiä päiviä loppuviikko.
On kyllä aika noloa, miksei tuo herätyskello tehnyt mitä sen kuuluu tehdä. Vai enkö mä tosiaan laittanut sitä päälle.

Tuon teini-uutisen jälkeen olen vakavissani sitä mieltä, että humalaisen teini-ikäisten pieksäminen lyöjän etusormen paksuisella kepillä olkoon jatkossa jokamiehen oikeus siinä missä marjastaminenkin.

Lähinnä vaan vituttaa aina loman jälkeen iskevä unettomuus. Tulee pyörittyä jalkeilla hyvin jälken puolenyön, ja uni tulee tuntia-kahta ennen kellon soittoa.
Tämän seurauksena menee päivä päin v*ttua, ja jätän suosiolla tunnit väliin tänään vaikkei pitäisi.

Mitä Willbergin Pepeen tulee, jos poliisi joskus saa käyttää kidutusta tietojen hankkimiseen ja tietoja hankitaan minulta, en murru koskaan, en ennen kuin ne tuovat mankan kuulustelukoppiin ja alkavat soittamaan Pepen hittejä. Sit lähtee järki.

Viddu kun joutuu istua kökköttämään kotona kun on paketti tulossa eikä tiedä monelta se sitten tulee prkl!!

Vittukuneikoskaanvoiollakunnossa. Tana. Jumalauta. Joku paikka aina paskana. Perkele. Oi kyllä. Eikä ees hyvästä syystä. *mutinaa*

Jo valmiiks vammanen ranne otti sitten tytön vastaan luikkaalla kelillä. Ja kappas, kuviin. Tää kipu sentään tuntuu hyvältä. *lisää mutinaa*

Jeij, sit innoissaan himaan, onpas aikaa järjestellä lauantaiksi saunallista mökkiä Jyväskylästä kun tuli tällee erinäppärästi vapaapaiva JAKAPPAS, että olen myöhässä tai sit ei kiinnosta laitaa 250 egeä tai siitä enempi johonki yhteen vitun yöhön. Morjens. Onneks on vitun siistit ajokelit.

Mulla on sama homma paikat on aina paskana. Toinen kun parantuu niin toinen taas paskana kai sitä on jostain vitun linnunluusta rakennettu kun ei paikat ehjänä pysy saatana.. Tekis mieli aivan saatanasti treena kovaa ja paljon että olis edes joskus kunnossa mutta minkäs teet kun ei paikat sitä kestä saatana ollaan sitten paskassa kunnossa kokoajan. Ihan sama miten rikki paikat menee niin treenamista en kuitenkaan lopeta..

Tekisi mieli salille, mutta meninpä sitten unohtamaan salikamppeet toiselle puolen Suomea. (muutin viikonloppuna) Porukat laittoi kamat postiin maanantaina, mutta vielä ei ole mitään lappua tänne tullut. Kahteen päivään ei ole mitään postia tullut, ihmetyttää vähän. Osoitteenmuutos on kyllä ilmoitettu postille. No, pitää alkaa huomenna kysellä, jos pakettia ei ala kuulumaan. Aloitin koulun nyt maanantaina kesken lukuvuoden ja on ihan helvetinmoinen työ kiriä kaikkia muita koko syyslukukausi kiinni. Eihän siinä mitään, jos se kävisi simppelisti, mutta nyt pitää alkaa juoksemaan eri opettajien perässä ja kysellä miten kaiken pystyy korvaamaan. Stressaavaa.

Eilen eka treeni 3 viikon motivaation takaisinkeruu-tauon jälkeen. Eipä ollut tullut. Nyt sitten tulossa vielä kipeeksi

Back
Ylös Bottom