Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ollaan porukalla levillä, tulin jo 11 maissa takas mökille, muut nukkuu viäkin :curs:

EDIT: Sellasta se on pexi, itse seisoin yli -20 asteen pakkasessa 2.5h kesävaatteissa UV:na, ainoa lämmin vaate oli takki. Vaikka se ei harmita kyllä yhtään :rock:

Taas flunssa, Kuihtuu ihan silmissä ja voimat häviää vittu.

Jotenkin vaan hiukan sellanen yleisvitutuspäällä. Johtuu lähinnä jostain ihmissuhdehommeleista.

Tein kokoelman salilla tapahtuneista vahingoista. Antakaa palautetta, niin teen lisää näitä videoita.

http://www.youtube.com/watch?v=SiMtypKJQ9I

Pahan näkösesti kalahti kaulaan tankoa penkissä.

Mistäs kaikkialta olet muuten saanut tuota tavaraa? Ihan joistain netin videoista, kun itse tuskin olet noissa kaikissa tähtenä?

Itellä oli komediaa joku aika sitten, kun vedin pikkasen syväkyykkyä niin syvälle kun siitä pääsi näin vaihteeksi ja sitten kun olin ihan alhaalla, niin toisesta päästä liukui paino pois ja sitten vieläpä toisesta ja vedin kauniisti selälleni siitä ja oli jollain porukalla treenit siellä salilla painissa. No, ei siinä mitään, keräsin vaan jutut ja vaihdoin vähän tankoa. Jossain vaseliinissa uitettu taisi olla :david: .

vituttaa kun unohin viiä ajokorttilupamaksukuitin, lääkärintodistuksen ja ne perkeleen kuvat autokoululle ajoissa, kortti viivästyy about 2 viikkoa... sitten vähän harmittaa ku oon säheltäny jotain uutenavuotena..

Tämän vuoden paskin päivä! eiköhän tämä tästä parane :D

Vituttaa tauti, joka ei iske kunnolla, tämän vuoksi on silti pakko jättää kisat väliin vaikka mua on sinne oikein varta vasten pyydelty (hakattavaksi). Miten mulle on niin saatanan vaikeata pysyä kunnossa? Aina on jotain pientä häikkää, vähintään päätä särkee tai nenä on tukossa. Nytkin tuntuu, että treenata voisi ehkä, mutta en mä viitsi toiselle puolelle Suomea lähteä kisoihin, jos on näin vetämätön olo. Pientä lämpöilyäkin on, mutta niinhän mulla on melkein aina. Tuleekohan musta enää koskaan kunnon tappelijaa?

Tuntuu myös ihan typerältä, että tällainen asia voi vituttaa näin paljon. Voisipa vain nukkua.

Vituttaa, hävettää ja kaduttaa. Uuden vuoden aatosta kyse.

Jep, vituttaa ja kaduttaakin vähän, mutta ei kylläkään hävetä (harvemmin mikään enää hävettää). Tosin uuden vuoden hölmöilyt estävät reenaamisen varmaankin ens viikon alkupuolelle :jahas:

Aika hemmetin pahan näköisiä puolet noista penkkionnettomuuksista, ja se viimeinen kyykky, ai saatana. Vähemmän noita pahoja/pahannäköisiä onnettemuuksia seuraavaan koosteeseen please.

Panin varoituksen tohon videon kuvaukseen ja aloitukseen; se saa riittää. Jos seuraavaan koosteseen tulee esim. käsien murtumisia, niin varoitan siitä erikseen.

Pahan näkösesti kalahti kaulaan tankoa penkissä.

Mistäs kaikkialta olet muuten saanut tuota tavaraa? Ihan joistain netin videoista, kun itse tuskin olet noissa kaikissa tähtenä?

DC++ ja youtube pääasiassa.

-----

Seuraava kooste tulee, kun olen löytänyt vielä 11 klippiä lisää. Taustamusaa en pane kumpaakaan koosteeseen, koska se pilaisi alkuperäiset videoklipit ja tuskin kukaan jaksaisi kuunnelle 6 minuuttia samaa jumputusta.

Eilen oli salilla joku isukki tullu reenaamaan muksunsa kanssa.. Tytöllä oli ikää ehkä 5-9? eihän noista tiiä sanoo. :D mut kuitenki tein siinä vähän vipareita pikkupainoilla olkapäille lämmöks, niin sit se tytteli ottaa kilon kässärit ja rupee pyörittelee kans. vähän rupes hymyilyttää. :) kyllä lapset on rikkaus.

Back
Ylös Bottom