Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Uskollinen tietokoneeni meni ja hajosi viime viikolla ja tästä johtuen vitutuskäyrä nousi taivaisiin ja tuli pakollinen pakkis-tauko. Ilmeisesti kovalevy ja emolevyt hajosivat eli useampi tuhat kuvaa tuhoutui samalla, muun muassa inttikuvat joita en takaisin koskaan saa. Ja tiedän, varmuuskopiot olisivat olleet poikaa. Nyt ei muu auta kuin suunnistaa huomenna tai ylihuomenna ostamaan kauan himoitsemani läppäri.

Prayer sanoi:
nielaisin vahingossa kahden euron kolikon. :jahas:

älkääkä edes kysykö..
Prayer sanoi:
no söin tuosta pöydältä jotain. Siis siinä oli pari jotain karkkeja etc. Kahmin siitä ihan randomina tavaraa suuhuni ja tunsin kun puraisin jotain kovaa niin hetihän se tuli nielaistua.
Noh nousipahan tämän miehen arvo kahdella eurolla.Tai no, kahteen euroon.

Pitää muistaa mennä paskalle haavi kädessä.
Prayer, mitä vittua?!!!
conf (2).gif

Asiaan.
Ehkäpä vähän väärä ketju, mutta kuulin juuri äsken, että mummolla on ilmeisesti mahasyöpä...No, ikää on about 80, joten bon voyage, jos on lähteäkseen.

Ei nyt voi sanoa että vituttais ihan vitusti mut vähän ketuttaa et just heräsin. Onneks tänään pääsee kyykkää

Joku homo löi mua ensin baarissa 2 kertaa, poket heitti meidät pihalle. Sitten baarin edessä uudestaa 2 tykkiä päähän. Poliisit tulin väliin. Itse en lyönyt kertaakaan, haastanut riitaa/muuten provosoinut. Huomenna lääkäriin ja siitä poliisilaitokselle tekemään tutkintapyyntö pahoinpiteltystä. Vittu että vituttaa!

Toi kyl pistää vituttaa aivan saatanasti kun joku käy kimppuun ilman syytä.

Itelläni 2 kertaa tapahtunu moinen.

Toisaalta oon kyl antanu hyökkääjälle sen jälkee korvillle:whip:

Aivan. Miettikääs joutuvanne jonkun kähyäjän takia elinikäiseksi maksumieheksi, kun se kilauttaa päänsä johonkin sopivan kovaan pienen takomissession jälkeen ja halvautuu. :)

Vituttaa nyt toi nettipokeri. Hyväl pelil häviäminen vituttaa kaikista eniten. Täs tapahtuma

Mul TT ja floppi QT9

Korotan potin, maksu

Turn 6. Korotan vastustajan all in n.8e, maksu

River J

Näyttö mul TTTQJ vastustajal 9TJQK

Vittu.

Jälleen kerran sonera vitun laajakaista. Tän viikon viel katson loppuun ja jos ensviikolla ei rupee skulaan niin lähtee tää paska kyllä vaihtoon. Kiitos ja moi.

Aivan. Miettikääs joutuvanne jonkun kähyäjän takia elinikäiseksi maksumieheksi, kun se kilauttaa päänsä johonkin sopivan kovaan pienen takomissession jälkeen ja halvautuu. :)

No höpö höpö, ei sitä nyt mitenkää pahoinpidellä vaan vähän höykytetään :)
Mun mielestä oikein et joku antaa turpaa tollasille vitun urpoille jotka kuvittelee että yhteiskunnnan lait tai säädökset ei koske niitä.:david:

Eka uhotaan niin saatanasti ja ryöstellää ihmisiä ja sittenku ite saadaanki joltai kuokkaan niin mennään valittaa poliisille :curs:

Ei näin pojat Ei näin

Ps. itse en pidä väkivallasta muuten kuin kamppailu/IP-lajeissa

Ero vituttaa niin että voisin tappaa jonku. Tieto siitä että joutuu oleen uutenavuotena ehkä yksin, koska kaikki meni. Yksinäisyys. Lack of friends.

Millon tää loppuu?!

EDIT:

Just kun ehdin hehkuttaa tonne yhteen toiseen thrediin, että uutenavuotena pääsee pitkästä aikaa :kippis1:, niin eikös vaan suunnitelmat menny heti myttyyn.... Voi vvvvvvv. Potentiaaliset biletyskaverit päättivät karata Turkuun ja toiset taas viettää rahallista koti-iltaa. Ja yksin en tasan lähde minnekään. Sit olisinkin voinut olla töissä sillon (9h ja olis tullut hitonmoiset aatto-ym. lisät), mutta eikös vaan vuoro ollut mennyt just nyt, kun pari viikkoa se tässä pyöri vapaana kun kaikilla oli "muuta tekemistä" aattona. Niinkun mullakin piti olla.

voi tätä myötätuntoa!

Back
Ylös Bottom