Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa oma munattomuus. Tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Ja tää on nyt ihan yleisellä tasolla, eikä mitenkään jouluun liittyen (nim. siivous kesken, ei jaksa).
Tekis mieli muuttaa esim. Jyväskylään (sieltä saisin myös koulutustani vastaavaa työtä) tms, mutta kun ei USKALLA. Hommahan ei toki ole vaan musta kiinni, tulis tossa tollanen miehenköriläs mukana.

Ärsyttää, ärsyttää todella.

Katselin kun muuan parikymppinen nörtti oli aloittelemassa penkkitreeniä ja jannu oli sellainen rimpula että alta pois. Penkissä oli tangon pidikkeet aika korkealla ja sälli sitten pyysi jotain ohikulkevaa tyttöä nostamaan tankoa kummastakin päästä vuorollaan, että saa säädettyä alemmaksi.

Saattaisi olla ihan hauska iskuyritys (ehkä?) jos kyseessä olisi ollut kunnon körmy, mutta ei :lol2:

Olisit mennyt laittamaan sen jätkän rusetille siinä sen muijan nähden, niin mä olisin tehnyt. :david: Sitten ois voinut sen tytön kanssa nauraa ihan räkänä sille rimpulalle.

Olisin vielä ottanut kunnon penatreenin siinä samalla kun nörtti katselee rusetilla vieressä, ja lopuksi ennen salilta lähtöä olisin nakannut se heebon roskikseen.....

Olisit mennyt laittamaan sen jätkän rusetille siinä sen muijan nähden, niin mä olisin tehnyt. :david: Sitten ois voinut sen tytön kanssa nauraa ihan räkänä sille rimpulalle.

Olisin vielä ottanut kunnon penatreenin siinä samalla kun nörtti katselee rusetilla vieressä, ja lopuksi ennen salilta lähtöä olisin nakannut se heebon roskikseen.....

Näin ne tosimiehet toimii :thumbs:

:david::david::david:

Näin ne tosimiehet toimii :thumbs:

:david::david::david:

Jätkällä on vissiin sarkasmin ymmärtäminen nollassa. :jahas: :david::david::david::david::4: Eiköhän ton mun viestin tarkoitus ollut kuitata tuolle joka tuon jutun kertoi.

Noh, itse nostaisin tangon siihen penkille tai lattialle, jos en jaksaisi säätää pidikkeitä tanko paikoillaan. Ei kyllä tulisi mieleenkään pyytää apua, ainakaan tytöltä! :jahas:

:david::david: Kai mulla on sitten jotain itsetuntoongelmia. :david::david:

:lol2:

ukko tulee tiukat verkkarit ja punainen hihaton päällä salille. Heti ovella huutaa PERKELE!
menee tekemään jalkaprässiä. Painoja ei ole, pelkkä kelkka. tällä tyyppi tekee varmaan 500 toistoa ja menee tekemään penkkiä pelkällä tangolla tietysti. siinä ehkä 100 toiston kohdalla ukko heittää "kirjaimellisesti" sen tangon rinnalta siihen telineisiin ja karjaisee:
PERKELE! EIHÄN SITÄ NYT VITTU PELKKÄÄ PENKKIÄ TREENATA!!

Sitten se meni pukuhuoneeseen juomaan punaista maitoa, joi sen ja lähti :confused:
Uusi HC-treenityyli?

Näin ne tosimiehet toimii
Jätkällä on vissiin sarkasmin ymmärtäminen nollassa. Eiköhän ton mun viestin tarkoitus ollut kuitata tuolle joka tuon jutun kertoi.

niimpä:lol2: en kyllä ymmärrä minä muunakaan kuin sarkasmina sen postisi voisi käsittää:D

Sonera vitun laajakaista.
Taitaa olla laajakaistaoperaattorin vaihto mulla edessä, on tää sen verran karseeta vittuilua.

:lol2:

ukko tulee tiukat verkkarit ja punainen hihaton päällä salille. Heti ovella huutaa PERKELE!
menee tekemään jalkaprässiä. Painoja ei ole, pelkkä kelkka. tällä tyyppi tekee varmaan 500 toistoa ja menee tekemään penkkiä pelkällä tangolla tietysti. siinä ehkä 100 toiston kohdalla ukko heittää "kirjaimellisesti" sen tangon rinnalta siihen telineisiin ja karjaisee:
PERKELE! EIHÄN SITÄ NYT VITTU PELKKÄÄ PENKKIÄ TREENATA!!

Ehkä sille oli joskus vihjattu sen olevan RHP josta on ilmeisesti tullut traumoja..

Doddih. Olishan se ollutkin ihme jos olis ollu ensimmäinen joulu mun elämässä ku en ole kipeänä. Tauti vaan alkoi kaks päivää etuajassa tänä vuonna. Poistetaan joulu kalenterista niin saisin olla terveenä ympäri vuoden.

Jotain tapahtui mun takahampaassa. Yhtäkkiä ihan hillitön vihlaisu ja sen jälkeen törkeätä hermosärkyä / vihlontaa. Ei voi puhua, hengittää, syödä eikä juoda. Tekee niin kipeää, että itkettää. Mutta jos itkee, vihloo vielä enemmän. Mitään hammaslääkäriä ei tietenkään ole joulun aikaan olemassa ja normaali lääkäripäivystyskään ei osaa antaa muutakuin särkkäriä. Lääkkeillä siis tajuumattomaksi niin kauaksi, kunnes joskus hammaslääkäriin tästä pääsen. Ihanaa joulua vaan.... :thumbs:

Kävin Lidlissä huomatakseni että Electron on kotona eikä ole käteistä. Takas vaan kotiin hakemaan rahat. Menin sit Euro Marketiin. no vitun pitkät jonot joten menin ulos. Sitten menin pieneen K-markettiin. Ostin paljon tavaraa. Ostin kaksi pakettia kahvia ni totta kai ne oli pannujauhatuksella. Miks VITUSSA ne on siinä heti ensimmäisenä esillä ne pannukahvit? Ei niitä kukaan osta. Paitsi minä vahingossa. Varmaan tuhannes kerta kun käy näin.

Kävin Lidlissä huomatakseni että Electron on kotona eikä ole käteistä. Takas vaan kotiin hakemaan rahat. Menin sit Euro Marketiin. no vitun pitkät jonot joten menin ulos. Sitten menin pieneen K-markettiin. Ostin paljon tavaraa. Ostin kaksi pakettia kahvia ni totta kai ne oli pannujauhatuksella. Miks VITUSSA ne on siinä heti ensimmäisenä esillä ne pannukahvit? Ei niitä kukaan osta. Paitsi minä vahingossa. Varmaan tuhannes kerta kun käy näin.

Haha!:D

Kahvi oli presidenttiä ja maksoi 2.29e paketti/ 2pkt per talous?
Pannujauhatuspaketit olivat kovia ja suodatinjauhatuskahvit olivat pehmeitä paketteja. Usko pois, et ole ainoa joka siihen vipuun meni.

Jotain tapahtui mun takahampaassa. Yhtäkkiä ihan hillitön vihlaisu ja sen jälkeen törkeätä hermosärkyä / vihlontaa. Ei voi puhua, hengittää, syödä eikä juoda. Tekee niin kipeää, että itkettää. Mutta jos itkee, vihloo vielä enemmän. Mitään hammaslääkäriä ei tietenkään ole joulun aikaan olemassa ja normaali lääkäripäivystyskään ei osaa antaa muutakuin särkkäriä. Lääkkeillä siis tajuumattomaksi niin kauaksi, kunnes joskus hammaslääkäriin tästä pääsen. Ihanaa joulua vaan.... :thumbs:
Sama juttu ja puol päätä turvoksis.

Haha!:D

Kahvi oli presidenttiä ja maksoi 2.29e paketti/ 2pkt per talous?
Pannujauhatuspaketit olivat kovia ja suodatinjauhatuskahvit olivat pehmeitä paketteja. Usko pois, et ole ainoa joka siihen vipuun meni.
Ei ollut Presidenttiä. Ihan tarjouksetonta Juhla Mokkaa. No, kyllä pannujauhatuksellakin kohtalaiset kahvit keittimessä saa.

ootkos ikinä miettiny et miksi kaupat ajattelee pannujauhatuksen menekin olevan vieläkin yllättävän hyvä :D? itekin joskus samaan vipuun mennyt...

Eilen piti mennä käymään isäni tykönä viemässä lahjat, se oli kuitenkin jo iltapäivällä puhelimessa niin naamat, että en sitten "ehtinytkään". Tänään kun menin sitten käymään, oli se kauheassa tärinäkrapulassa melkovarmaankin jonkun paniikkikohtauksen partaalla. Sanoin vain että eikö se viinanjuonti jo riittäs, siihen se vastas jotakuinkin että minkä juoppo itselleen voi... *masentaa*

Back
Ylös Bottom