vittu että on tuo muclemeccan sivu epäselvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katselin kun muuan parikymppinen nörtti oli aloittelemassa penkkitreeniä ja jannu oli sellainen rimpula että alta pois. Penkissä oli tangon pidikkeet aika korkealla ja sälli sitten pyysi jotain ohikulkevaa tyttöä nostamaan tankoa kummastakin päästä vuorollaan, että saa säädettyä alemmaksi.
Saattaisi olla ihan hauska iskuyritys (ehkä?) jos kyseessä olisi ollut kunnon körmy, mutta ei :lol2:
Sitten ois voinut sen tytön kanssa nauraa ihan räkänä sille rimpulalle. Olisit mennyt laittamaan sen jätkän rusetille siinä sen muijan nähden, niin mä olisin tehnyt.Sitten ois voinut sen tytön kanssa nauraa ihan räkänä sille rimpulalle.
Olisin vielä ottanut kunnon penatreenin siinä samalla kun nörtti katselee rusetilla vieressä, ja lopuksi ennen salilta lähtöä olisin nakannut se heebon roskikseen.....

Näin ne tosimiehet toimii :thumbs:
![]()

:4: Eiköhän ton mun viestin tarkoitus ollut kuitata tuolle joka tuon jutun kertoi.
Jätkällä on vissiin sarkasmin ymmärtäminen nollassa. Eiköhän ton mun viestin tarkoitus ollut kuitata tuolle joka tuon jutun kertoi.
:lol2:
Sitten se meni pukuhuoneeseen juomaan punaista maitoa, joi sen ja lähti
Uusi HC-treenityyli?
Näin ne tosimiehet toimii
:lol2:
ukko tulee tiukat verkkarit ja punainen hihaton päällä salille. Heti ovella huutaa PERKELE!
menee tekemään jalkaprässiä. Painoja ei ole, pelkkä kelkka. tällä tyyppi tekee varmaan 500 toistoa ja menee tekemään penkkiä pelkällä tangolla tietysti. siinä ehkä 100 toiston kohdalla ukko heittää "kirjaimellisesti" sen tangon rinnalta siihen telineisiin ja karjaisee:
PERKELE! EIHÄN SITÄ NYT VITTU PELKKÄÄ PENKKIÄ TREENATA!!
Kävin Lidlissä huomatakseni että Electron on kotona eikä ole käteistä. Takas vaan kotiin hakemaan rahat. Menin sit Euro Marketiin. no vitun pitkät jonot joten menin ulos. Sitten menin pieneen K-markettiin. Ostin paljon tavaraa. Ostin kaksi pakettia kahvia ni totta kai ne oli pannujauhatuksella. Miks VITUSSA ne on siinä heti ensimmäisenä esillä ne pannukahvit? Ei niitä kukaan osta. Paitsi minä vahingossa. Varmaan tuhannes kerta kun käy näin.
Sama juttu ja puol päätä turvoksis.Jotain tapahtui mun takahampaassa. Yhtäkkiä ihan hillitön vihlaisu ja sen jälkeen törkeätä hermosärkyä / vihlontaa. Ei voi puhua, hengittää, syödä eikä juoda. Tekee niin kipeää, että itkettää. Mutta jos itkee, vihloo vielä enemmän. Mitään hammaslääkäriä ei tietenkään ole joulun aikaan olemassa ja normaali lääkäripäivystyskään ei osaa antaa muutakuin särkkäriä. Lääkkeillä siis tajuumattomaksi niin kauaksi, kunnes joskus hammaslääkäriin tästä pääsen. Ihanaa joulua vaan.... :thumbs:
Ei ollut Presidenttiä. Ihan tarjouksetonta Juhla Mokkaa. No, kyllä pannujauhatuksellakin kohtalaiset kahvit keittimessä saa.Haha!:D
Kahvi oli presidenttiä ja maksoi 2.29e paketti/ 2pkt per talous?
Pannujauhatuspaketit olivat kovia ja suodatinjauhatuskahvit olivat pehmeitä paketteja. Usko pois, et ole ainoa joka siihen vipuun meni.
Kävin Lidlissä huomatakseni että Electron on kotona eikä ole käteistä. Takas vaan kotiin hakemaan rahat. Menin sit Euro Marketiin. no vitun pitkät jonot joten menin ulos. Sitten menin pieneen K-markettiin. Ostin paljon tavaraa. Ostin kaksi pakettia kahvia ni totta kai ne oli pannujauhatuksella. Miks VITUSSA ne on siinä heti ensimmäisenä esillä ne pannukahvit? Ei niitä kukaan osta. Paitsi minä vahingossa. Varmaan tuhannes kerta kun käy näin.
Miks VITUSSA ne on siinä heti ensimmäisenä esillä ne pannukahvit? Ei niitä kukaan osta.