Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyräily...

Hmh..olettepas te nyt hassuja..kyräily on sitä kun katselee ihmisiä tavallaan puolisalaa mutta kuitenkin niin että tuijotuksen kohteena olevat ihmiset sen mahdollisesti havaitsevat..Eli kyräillään ihmisten tekemisiä,liikkumisia jne...Tässä mielessä itse ko.sanaa käytän. Selvensikö?

No täs on muutama miks vituttaa...

- Flunssa ja korkee kuume vei peruskunnon mennessään!

-Koeviikko tulossa!

-Prätkä leipo kiinni!

-Yks kaveri ärsyttää pätemisellään ja vittuilullaan!
:curs: :curs:

Ei ole varmaan koskaan vituttanut näin paljon? En vittu saa muijaa kiinni kun se on kadonnut johonkin:( Ei HELVETTI:(
Ei voi edes vastata siihen puhelimeen:( Hermot on niin kireet ja aivan hirvee agre päällä muutenkin tämän takia:( Pienetkin asiat ärsyttää tällähetkellä aivan suunnattomasti. KIVA :(

1. vituttaa kun kone kaatuu jatkuvasti, ja soneran saatanan yhteys pätkii!!!

2. otin rengasratsiassa sakot..

3. ...ja kun olin melkeen kotona autosta palo kannentiiviste!! helvatta!!

voi tätä vítutuksen määrää!

:curs: Eukko teki mukavan tempun. Perjantaina tuli kotiin karhu: 4kk vastike maksamatta(880e) ja koneelta katselin että asuntolainan lyhennykset(500e) oli 3vko myöhässä. Olin antanut oman osuuteni(puolet) aina ajoissa. Kun sitte kyselin et onko kaikki maksut hoidettu ja pyysin todistamaan niin vastaus oli "johan nyt on vittu kun et voi ton verran luottaa!":( Sit kun kysyin mihin rahat on menny sieltä tuli "emmä oikeen tiedä" prkl kun pistää vihaks :curs:

Originally posted by andor
Voiskohan johtua siitä, että kaikilla teillä (Sumu, mho, stranger ja Jortsu) on sigussa oma sähköpostiosoite. Joku ohjelma sit skannailee nettisivuja ja poimii kaikki näkyvillä olevat sähköpostiosoitteet ja lähettää niihin spämmiä. Kätevää.

Hieno sigu sulla :D

Re: Vituttaa niin ankarasti...

Originally posted by Klep
Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.

Unirytmi ihan persiillään. Tätäkin pitäisi naputella aikaisin aamulla eikä helvetin myöhään yöllä.:rolleyes:

1. vloput on tullut dokattua -> treenit päin vittua.
2. on ollut "kiireitä", yleensä treeniä 4xviikko, nyt jo kolmas viikko putkeen tyyliin 2xviikko. saatana
3. ei oo tyttöystävää.

Originally posted by Rujo
:curs: Eukko teki mukavan tempun. Perjantaina tuli kotiin karhu: 4kk vastike maksamatta(880e) ja koneelta katselin että asuntolainan lyhennykset(500e) oli 3vko myöhässä. Olin antanut oman osuuteni(puolet) aina ajoissa. Kun sitte kyselin et onko kaikki maksut hoidettu ja pyysin todistamaan niin vastaus oli "johan nyt on vittu kun et voi ton verran luottaa!":( Sit kun kysyin mihin rahat on menny sieltä tuli "emmä oikeen tiedä" prkl kun pistää vihaks :curs:

Otan osaa.

Originally posted by Rujo

Juuri näin kävi itsellekin eli muija luukutti rahnat menemään ja siinä sitten sai itse selvitellä toisen tekemisiä. Vastauksena oli just jotain "Eksä vai luota muhun" tai "Oli niin kiva päästä osteleen":confused:

Ostamisen sietämätön keveys ei liene naisväelle kovin vastenmielistä. Älkää nyt naisfoorumilaiset provosoituko, "leikki leikkinä, sormet pois hanurista".

Yksi lähes joka päivä materialisoituva kestovitutuksen aihe on tämä: kun yrität poistua ratikasta/metrosta/paikallisjunasta, niin sepä ei olekaan niin helppoa, koska ratikkaan/metroon/junaan nousemassa olevat ihmiset ryhmittyvät tulpaksi/muuriksi ko. kulkuvälineen oviaukon kohdalle. Ja kun ovet avataan, niin jengi ryysii suoraan kulkuvälineestä poistujien syliin, ja innokkaimmat ehtivät hyökätä puoleenväliin portaita, ennenkuin itse ehdit liikahtaakaan. On meinaan "kiva" yrittää tunkea ulos paikallisjunasta, kun portaissa tulee vastaan reilummanpuoleisella aineenvaihduntarajoitteella varustettu herrahenkilö... :curs:

Ihan oikeasti, ei se ratikka/metro/juna jätä ketään laiturille, vaikka ihmisten annettaisiinkin ensin rauhassa poistua vaunusta, ja tungettaisiin sitten vasta itse sisään :curs: :curs: :curs:

-302e omavastuu faijan autolla säheltämisestä.
No tää ei oikeestaan vituta enää paljoa. Rahaa se vaan on.

-v*tun ljk-treeni, 'ttu alkaa kyrpimään, aina päin helvettiä. Ei olis pitäny lähteä treenaa tonne. Juoksu sitä ja tätä, vasta nyt 5kk jälkeen alkaa valkenemaan miten pitäs treenata. Noh, liian myöhästä lopettaa nyt.

Back
Ylös Bottom