Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by gotto
saattaapi olla, en tiiä ton "paidan" mallista tarkemmin.

Kun nyt tämä mielenkiintoinen paitakeskustelu saatiin käyntiin, niin täälläpäin se on kyllä nimenomaan se miesten kauluspaidan alla yleensä käytettävä hihaton ja olkapäätön aluspaita (vtr. vaimonhakkaajat Cops TV-sarjassa, kun niitä raahataan kalsarisillaan putkaan).

Originally posted by tomppa82
Eikös siinä vaimon hakkaaja paidassa ole "pienet" hihat eli
ei ihan mitään korispelaajan paitaa vaan olkapäät
piiloon?!?:whip:

Eikös wifebeaters ole tämä valkoinen, hihaton, paita, jota mm. meksikaanimiehet suosivat elokuvissa?

Originally posted by IronMind
Kun nyt tämä mielenkiintoinen paitakeskustelu saatiin käyntiin, niin täälläpäin se on kyllä nimenomaan se miesten kauluspaidan alla yleensä käytettävä hihaton ja olkapäätön aluspaita (vtr. vaimonhakkaajat Cops TV-sarjassa, kun niitä raahataan kalsarisillaan putkaan).

Parempaa määritelmää en olisi ite keksiny!

Tänään oli hupaisa kaveri salilla. Tunsin sen entuudestaan kaverin kautta, mutta eipä olla pahemmin salille samaan aikaan satuttu. Noh, ensimmäisenä sen huomion herätti mun 1.5litran juomapullo. Sellanen valkoinen mehukattipullo jossai ei ole enää etikettiä jäljellä. Se kysy siitä, että onko sulla jotain proteiinijuomaa tuossa pullossa? Mä että ei oo, tässä on ihan vettä vaan. Tuosta nyt en vielä aatellu mitään erikoisempaa, mutta kun olin tehnyt ensimmäisen sarjan leukoja, niin kyseinen kaveri sano että: "sä oot kyllä vetäny niitä proteiinihormooneja, samoja mitä Halme! " Kysäsin, että miten niin? Ja se siihen nerokkaasti että : " no kun sulla valuu hiki noin pahasti" :david:
Naureskelin siinä tovin, samalla kun se solmas Halmetta, kun se on vetäny niitä proteiinihormooneja. Kysäsin sitten, että mikäs niissä proteineissä on niin pahaa, kun niitä saa ihan jokapäiväisestä ruoasta? Ei se vastannu. Sanoin sitte sille ihan huumorilla, että Halme veti sustaa ja decaa:D . Nooh, kaveri tuumas hetken ja sano että " sinähän sen tiiät... " ja siitä lähtien se väitti, että mä vedän "Halmehormooneja" Kävi vielä reenin jälkeen tarkastaan mun juomapullon sisällön... :lol2:

Originally posted by hash pipe
Tänään oli hupaisa kaveri salilla. Tunsin sen entuudestaan kaverin kautta, mutta eipä olla pahemmin salille samaan aikaan satuttu. Noh, ensimmäisenä sen huomion herätti mun 1.5litran juomapullo. Sellanen valkoinen mehukattipullo jossai ei ole enää etikettiä jäljellä. Se kysy siitä, että onko sulla jotain proteiinijuomaa tuossa pullossa? Mä että ei oo, tässä on ihan vettä vaan. Tuosta nyt en vielä aatellu mitään erikoisempaa, mutta kun olin tehnyt ensimmäisen sarjan leukoja, niin kyseinen kaveri sano että: "sä oot kyllä vetäny niitä proteiinihormooneja, samoja mitä Halme! " Kysäsin, että miten niin? Ja se siihen nerokkaasti että : " no kun sulla valuu hiki noin pahasti" :david:
Naureskelin siinä tovin, samalla kun se solmas Halmetta, kun se on vetäny niitä proteiinihormooneja. Kysäsin sitten, että mikäs niissä proteineissä on niin pahaa, kun niitä saa ihan jokapäiväisestä ruoasta? Ei se vastannu. Sanoin sitte sille ihan huumorilla, että Halme veti sustaa ja decaa:D . Nooh, kaveri tuumas hetken ja sano että " sinähän sen tiiät... " ja siitä lähtien se väitti, että mä vedän "Halmehormooneja" Kävi vielä reenin jälkeen tarkastaan mun juomapullon sisällön... :lol2:

ei jumalauta..toi oli hyvä.

Meillä on sali kerrostalon alakerrassa ja siinä yläpuolella on sit asunto jonka asukaat on joskus maininneet että säkin hakkaaminen ja rautojen kolistelu kuuluu heille. Sen takia on yritetty sit treenata suht hiljaa.
No eilen sit oltiin emännän kans treenaamassa kun joku huono suomi kaveri pamahti salille ja alkoi selittämään että pitää treenata hiljaa että ei kuulu asukkaille. Tein siinä kulmasoutua ja hieman lipesi viimeisessä sarjassa tanko lattialle kun laskin sitä maahan. Ja huono suomi kaveri alkoi siitä jotain solkkaamaan jota en kuitenkaan juuri huomioinut. No tämäpä solkkaaja sit itse alkoi tehdä penkkiä ja kolisteli rautoja siihen malliiin että ajattelin huumorimiehenä kuitata että shhh,hiljempaa että ei asukkaat kuule. Ja siitäkös se se solkkaaja repesi, nyrkit pystyssä tuli mulle huutamaan että haluanko tapella ja solkkasi että minä juuri tiputin painot lattialle. Vähän aikaa piti ihmetellä että mitä helv...tiä ja miettiä että tappelemaanko täs pitää rueta mutta,
no eipä siinä juuri osannut muuta kuin nauraen selitellä kuumakallelle että olen niin heikko että en jaksanu pitää niitä rautoja enää ilmassa vaan piti laskea viimeisillä voimilla ne maahan ja voimat loppui ennekuin sain laskettua siks kuului kolinaa. No sit tämä sankari alkoi selitellä että miksi pitää tehdä niin raskailla painoilla että ei saa niitä liikuteltua hiljaa,no mitäpä siihen muuta kun taas selittelin että olen niin heikko että pitäs treenata kovilla painoilla että jaksas liikutella niitä sit hiljaa :D
En juuri tiedä että ymmärsikö se mitään mitä selitin mutta mulla ja emännällä oli hauskaa

En juuri tiedä että ymmärsikö se mitään mitä selitin mutta mulla ja emännällä oli hauskaa

mitamitamitasinasanoa? =D

samanlainen tapaus kun "romanit" kysy multa kö scottia tein että miten sinä sen nostat? kunnon porukalla kävivät vuoronperään koittamassa että kuka sen jaksaa nostaa. arvatkaapa pystykö siinä reenaamaan kö koko heimo kattomassa ympärillä. =D :david:

Vanhalla salilla jossa kävin, oli muutama varsin mielenkiintoinen persoona.

Eräällä tyypillä oli aina päässään aurinkolasit. Tai ei varsinaiset aurinkolasit, vaan silmälasit joita oli tummennettu paljon. Erittäin tyylikkäät.. Sama tyyppi myös hengitti hyvin raskaasti. Vaikka taukoa sarjojen välillä oli viisikin minuuttia, niin sama puhina kuului koko ajan. On se niin mukavaa treenata salilla, jossa treenimusaa vastasi hydrauliikkafilmeistä tutut äänet.

Toinenkin varsinainen :david: löytyi salilta. Kaverin oli sitä kokoluokkaa, että luut näkyi läpi kun aurinko paistoi. Pari kertaa olin varmistamassa, kun kyseinen herra teki kyykkyä 60 kg:lla, osatoistoilla. Hänen mukaansa niin pääsi hyvään rantakuntoon. Jos liikaa taas teki, niin lihakset turpoavat muodottomiksi. :lol2: Muutoinkin tasapainoinen kaveri, välillä selosti itselleen miten suorittaa seuraavan liikkeen.

Kolmas tapaus on oikeastaan tragikomiikkaa. Penkkityyli tällä herrasmiehellä oli seuraavanlainen: jalat penkille ja lantio ylös niin että muodostuu kolmio penkin kanssa. Tanko tiputetaan lähes jarruttelematta rinnalle, josta se pompautetaan ylös. Esteettinen nautinto on taattu..
Tällaisia penkkisarjoja otetaan toistakymmentä, sitten onkin vuorossa aerobinen. Eli puoleksi tunniksi polkemaan kuntopyörää, jonka jälkeen jatkamaan kesken jäänyttä penkkisarjaa. Ja auta armias, jos joku on eksynyt tekemän nimikkopenkkiin!

Myös maastaveto oli kunnon näky. Tätä tehtiin penkissä, johon sai varmistusraudat sivuille kiinni. Eli tyyppi siis seisoi penkillä ja maastaveti telineiltä. Ei onnistunut siinä ainakaan sumoveto :lol2:

Muutoinkin hän onnistui keksimään huijauskeinon joka ikiseen liikkeeseen. Että näin meillä..

Tulipa mieleeni vielä yksi tapaus nykyiseltä saliltani. Valitettavasti en ole kyseistä herraa tavannut, mutta juttua olen kuullut.

Farkkuja käytetään kyllä penkissä, mutta kuinka moni käyttää farkkuja kyykyssä? No, tämä herra käytti, nimittäin vanhoja viisnollaykkösiä. Omien sanojensa mukaan paransi tulosta ainakin 20 kg. :D

Hänellä oli myös tapana laittaa suuret raudat heti tangon päihin. Lämmittelyt hoidettiin saunassa, kirjamellisesti. Olipa kuulemma kerran ollut saunassakin niissä farkuissaan :lol2:

muutama päivä sitten näin kun joku treenasi farkut, lyhythihainen kauluspaita ja ulkokengät - yhdistelmällä.(Rintaa, ojentajia ja hauista :D )

muutama päivä sitten näin kun joku treenasi farkut, lyhythihainen kauluspaita ja ulkokengät - yhdistelmällä.(Rintaa, ojentajia ja hauista :D )

joo-o

Jumalauta oon jo koht pari kuukautta enkä oo oo tunnistanut itteeni yhestäkään tarinasta =)), mutta hauskoja kyllä ovat olleet

Re: joo-o

Originally posted by jeh
Jumalauta oon jo koht pari kuukautta enkä oo oo tunnistanut itteeni yhestäkään tarinasta =)), mutta hauskoja kyllä ovat olleet

Vähän ikää lisää, niin alat tunnistamaan ;)

Tässä hiljattain yksi salikaveri joka on jo vuosia käynyt salilla, (ilman näkyviä tuloksia) alkoi puhumaan miten lohessa on hyvää proteiinia, mutta niin paljon rasvaa ettei sitä voi syödä. Ja miksei? Kun se lihottaa niin hirveästi. Minä sitten sanoin, että syö vaan niin paljon kuin napa vettää, ei rasva mitään lihota. Vastaus oli valmiina, Vai ei, käyppä joka päivä grillillä syömässä taksari ja vedä illalla sipsipussi, niin kyllä alkaa läskiä tulemaan.:rolleyes:
Jätin se keskustelun siihen kun en ois kuitenkaan pystyny huutamatta puhumaan.

Tässä hiljattain yksi salikaveri joka on jo vuosia käynyt salilla, (ilman näkyviä tuloksia) alkoi puhumaan miten lohessa on hyvää proteiinia, mutta niin paljon rasvaa ettei sitä voi syödä. Ja miksei? Kun se lihottaa niin hirveästi. Minä sitten sanoin, että syö vaan niin paljon kuin napa vettää, ei rasva mitään lihota. Vastaus oli valmiina, Vai ei, käyppä joka päivä grillillä syömässä taksari ja vedä illalla sipsipussi, niin kyllä alkaa läskiä tulemaan.:rolleyes:
Jätin se keskustelun siihen kun en ois kuitenkaan pystyny huutamatta puhumaan.

Back
Ylös Bottom