Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

sellaset jätkät, jotka tietää että hommat kusee ja tulevat kysymään apua. Sitten kun niille sanoo miten homma toimii, niin alkaa itkuparku siitä kuinka kaikki on mahdotonta ja neuvot vääriä. Tekee mieli lyödä. Vittu, "noku mullei oo eikä mulle tuu enkä mä voi enkä mä...." eli selkokielellä "en jaksa koska olen laiska vätys ja tykkään valittaa"

Voi tietysti olla että kärsin itse empatiakyvyn puutteesta, mutta voi helvetti että tuttavapiiriin osuu jos jonkinmoista ulisijaa. Vaikea vaan otta itseään niskasta kiinni?

Kaikki joululahjat ostamatta, eikä motivois yhtää lähtee hakemaanmitää vitun joululahjoi kaupasta, jos mä saisin päättää ei joulua olisi olemassakaan. JA tänää on jo joku vitun 20. tai joku sellain päivä. en tiiä, en omista kalenteria, enkä viitti kattookkaa koneelta.

Sen lisäksi. Vituttaa ihan ku elukkaa että miten voi olla niin räjähtäny olo. Ei kiinnosta mikään eikä kukaan, masentaa törkeästi, vaikka puntti kulkee tällä hetkellä ihan hyvin, nopeaa kehitystä tullu ihan viimeviikkoina aika paljon, tuntuu siltä että jotku on vesilaitokselta päättäny käytännönpilana vähän modata veteen kaikennäköistä. Silti vituttaa ankarasti koko elämä. Se osa siitä että mä en merkkaa kellekkää mitää, en oo ees joulukorttiakaan saanut, pitää vissii ottaa velkaa, että ees velkojat muistaisi mua. :(

Mitäs muuta.. niin vituttaa koko hoito, eipä oikei voi eritellä, ahistaa, masentaa, vituttaa, kyllästyttää, koko paketti, vihaan katsoa itseäni peilistä, vituttaa ihan vitusti oma naama. ihan älyttömästi, inhoan peilikuvaani.. tai en inhoa vaan halveksin. Teen sitte mitä tahansa, ni se sama luuserikynäniskanenwannabe-kaappi sieltä takas kattoo vastenmielisennäköisenä. Vituttaa koko hoito.

Sitten mitäs vielä, vituttaa kyllä lahjakkaasti, mutta onpa piristävääki elämässä, nimittäin ainaki joululoma. Ei tartte muuta tehä ku kirjottaa yksi raportti, ja treenata, ja lukea pääsykokeisiin, lisäksi voisi katsella topgeareita. Muuten kyllä on elämäänkyllästyny olo. Vituttaa koko paska ihan vitusti, vituttaa oma naama, vituttaa kaikki, vituttaa oma onnettomuus, ja säälittävyys, vituttaa kaikentasoinen huonous missä tahansa, laiskuus siivota, kiinnostamattomuus naisten mielestä, itseasiassa koko hoito.

Kai mä oon vähän masentunut, en jaksa herätä ennen 12, ei kiinnosta mikään, paitsi treenaus, kyllästyttää, on tosi yksinäinen olo kun on alone. ja vituttaa. jotenki tekisi mieli muuttaa elämässä kaikki. itseasiassa tekisi mieli vaihtaa itsensä joksikin ihan muuksi ihmiseksi.
e: helvetin houkutteleva ajatus ois nollata koko paska, alottaa koko elämä vaikka sitte ihan pennusta asti uudestaan alusta, ja lopettaa tää räpistely tähän ja toivoa että uusi yritys oisi onnellisempi, naistäyteisempi, kiinnostavampi, oisin erilainen, parempi ihminen, ja kiinnostavampi ja mulla oisi paljon ystäviä ja oisin pidetty, ja uusi elämäni oisi seikkailullisempaa ja tapahtumarikkaampaa. tai no onpa sitä tässäkin ollu vähän liikaaki häröilyä.

Hemmetti näitä valtion matkustussääntöjä. Pitäisi matkustaa halvimman mukaan, mutta sitten kun matkustaa halvimman mukaan niin siitäkin tulee sanomista. Perkele, koittasivat päättää :curs:

Huoh. Dieetti junnaa, junnaa ja junnaa, on tehnyt niin jo monta kuukautta. Ilmeisesti kroppa siirtynyt jossakin vaiheessa säästöliekille, joten olisi pitänyt ottaa jo toinen elimistöä herättelevä taukoviikko aikoja sitten. Pitää siis purra hammasta ensi viikko ja vetää maltillisia plussia. On muuten henkisesti aika raskasta, kun kondis junnaa kuukausia, vaikka elää kuin itse munkki Benedictus. Pitkän dieetin piti loppua alunperin nyt vuodenvaihteessa, vaan näyttäisi pahasti siltä, että vielä menee ainakin pari kuukautta. :(

Perkele ku vitutti aamulla ku oli lähdössä töihin ku joku oli vetäny koko kuskinpuolen etulasin täyteen ilmastointiteippiä mut ei ollu hajottanu sentään...

joku vaihtoi rammsteinin eminemiin ja sanoi: "ei vittu mitä musiikkia"

vähän saman tapaisia kokemuksia näistä musiikkivalinnoista on omallakin kohdalla. Kerran salille tuli kaksi ennestään tuntematonta nuorta rhp-jannua noin 17 vuotiaita. Heittivät tyynesti salilla soivan perus cd:n, joka sisältää kunnon salimättöö pois, ja laittoivat tilalle 50centin in da clubin. Siinä he sitten vetivät tiukalla ilmeellä eka penaa jonka jälkeen siirtyivät hauisten kurittamiseen jonka jälkeen vakavalla ilmeellä katselivat itseään peilistä:)

Thihi, just kävin salilla ja huvitti kovasti (en tiedä huvittaako ketään muuta)... Juuri kun leuanvetosarjan viimeistä ähelsin ja sain leukani tangon päälle, silmät kiinnittyivät kotisalin kattoon. Pikkuveli oli käynyt _veistämässä_ kattoon Britney-possun. "Putosin".

Juuri viikko sitten näytin samaiselle veikalle, miten penkkipunnerretaan. Että tanko vain aikasta alas. Jätin komeaksi lopuksi 35kg rinnalle, ja isoveli piti hakea apuun :) "Näinikään, kuule, veli pieni... HNNNNG!"

Tuli tosta musiikin vaihdosta mieleen, et mie menin kerran kuudeksi salille aamulla. Ekoina oltiin ja laitettiin siinä rokit pyörimään. Sitten kyykkäiltiin siinä soittimen vieressä ja sinne tuli jotain 60v patuja. Sarjan välissä istuttiin 2m päästä soittimesta ja näin kun toinen patu puhu toiselle, käveli mun vierestä soittimelle ja tyynesti pisti koko paskan pois päältä jättäen tajuttoman hiljaisuuden. Ei sanonut meille mitään, käveli vaan takaisin toisen patu luokse poriseen, ei edes katsonut meihin. Silloin kyllä rupes vituttaan, mutta nykyään sen voi tunkea salikomedian puolelle.

Kyllä se sitten 30min päästä sanoi, kun aika paljon niiden edessä tein vipareita ja muita, että "ei se nykynuoriso paljon Eino Gröniä kuuntele". Totesin vaan että ei tarvi joo edes kuunnella ja jatkoin hamassa hiljaisuudessa sarjojen puskemista.

EDIT: Ja tämä tapahtui siis tässä 2kk:n sisällä.

Eikä kyllä tippunut enään ton jälkeen pisaraakaan kunnioitusta näitä vanhempia "herrasmiehiä" kohtaan.

=>CMFlesh nätti avatar :rock:

Juuri näin tulisi kaikkien toimia havaitessaan räpäytyksen kuuluvan salin mankasta, vanhaa manowaria tilalle ja volyymit täysille vaan. Aikoinaan treenailtiin sellaisella kotikutoisella kellarisalilla, niin siellä ei mankkaan saanut muuta kasettia laittaakaan, kuin vanhaa manowaria. Jokusen kerran sinne oli eksynyt väärä kasetti ja yleensä moinen kasetti löytyi purettuna viereisestä roskiksesta :)

"Eilen salilla kävi tasan samalla tavalla, paitsi räppi vaihtui (ei tosin mun toimesta) manowariin, nupit kaakkoon ja heti tuli kaikille parempi mieli"

Tällä hetkellä ei oikeastaan vituta mikään muu, paitsi oma elämä. Nyt on otettu pohjakosketus. Äskeisellä iltalenkillä tuli pohdittua aika lopullisen tuntuisia ratkaisuja, mutta joku järki kai voitti.

Vituttaa sonera laajakaista. Oikeesti kuin paska sonera on, mulla on 8mb/1mb soneran laajakaistayhteys ja tää vetää kolmatta päivää jo 512/512 nopeuksilla, näin nopeustestit ilmoittavat. Huomenna lähtee kiesipuhelu asiakaspalveluun, eikä todellakaan ole ensimmäinen kerta.

Perjantaina alkoi ensimmäinen loma viiteen kuukauteen.

Perjantaina alkoi ensimmäinen kuumeflunssa viiteen kuukauteen.

Back
Ylös Bottom