Vyökoemaksuna 20e + 90e x 2 treenimaksuja (syys- ja kevätkausi).Paljoko meni massii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vyökoemaksuna 20e + 90e x 2 treenimaksuja (syys- ja kevätkausi).Paljoko meni massii?
Pientä ylirasitusta ehkäpäs.. lämpöö 37 ja kurkku vähän kipeä. Saas nyt nähdä koska seuraavaks treenailee,kulki nii loistavasti eilen, että haluis koko ajan salille. Pitää kyl ehkä keventää.. tulee 4 viikon treenin jälkee aina samanlainen olo. Vitamiineja paljon vaa kehiin, kyl se siit, mut meinasin käyä vetääs 5 punttitreenii ens viikon aikana ja hyvin omantunnoin viettää joulua sen jälkee.
Kyl mä kyllä luulen että tulee kovat treenit jokatapauksessa viikolla, ei tää nyt paha olo oo. Kovin... Vituttaa vaa ku just ku ois oikein kunnon draivi treeniin, ni ei ku tulee treeninjälkeseen päivään vähän lämpöö ja kurkkukipuu.. vittu!
Ei vaan tekin ootte naapureita, kun kuulette saman riitelyn. ;)wasted, vittuperkele, tekö olette mun yläkerran naapureina? Saatana!Noh, ei vaan. Tsemppiä ja jaksamista.
Niin kuulostaa ja on..:(
NO VOI VITTU ETTÄ PALAA HERMO TUON VUOKRALAISEN KANSSA SAATANA!
Jätkä kävi sitten täällä ihan vaan vittuilemassa jostain mikä ei liity oikeastaan mitenkään/mihinkään.-----> niskaperseotteella ulos.
Uhkasi syytteellä. sanoin että Anna kuule mennä jos siltä tuntuu.
Lupasin etten enää aiheuta/tee väkivaltaa jossa en ole itse osallisena ("tilattua") mutta kerta vielä ja joudun syömään sanani.'
vituttaa kun tuollainen 160 senttinen vinkuheinä hyppii silmille ja vittuilee kun tietää etten voi sitä siihen paikkaan hakata. prkl :curs:
:hyvä:Loistava asiakaspalvelua...;)
Ei vais, koita pitää hermo kurissa, ettet tee tai sano mitään itsellesi vahingollista. Kunhan tiedät faktat itse oikein niin saa uhkailla miten haluaa... Tuo paikkojen murtamisen himo on tuttua varmaankin aika monelle asiakaspalvelijalle... Olisi ihanaa jos olisi vaikka pari villi korttia uran ajalle että voisi ilman syytettä käsitellä... Miksi liitot sellaista koskaan meille aja...