Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Al Capone-tyyliin Thompsonilla 300 kutia rintaan niin oppii. :curs:

Vittu mä tulis lähellekään sua jos näkisin sut koiraa taluttaas. :D

Niin, lähelle et tulisi, mutta kyllä mä olen huomannut sinut siellä puskissa piileskelemässä ja stalkkaamassa meitä.:rolleyes:

Niin tai sitten jengi on hiljaa pelkästä kunnioituksesta maailman kovinta kehonrakentajaa kohtaan.

niin no..:D

kuvitellaan tilanne:

75kg kynäri menee nykimään olkapäästä.
"hei! jätkä hei! just sinä! et viittis olla vähän hiljempaa?"

Tuntia myöhemmin kun ronnia olisi kyllästynyt tekemään vipunostoja sivulle kyseisellä tyypillä, kiltti kynärimme pääsisi kotiin;)

Menee kyllä aikamoiseksi ilkeilyksi jo. Eiköhän asia ole tullut selväksi, tarvitse nyt toisia lähteä joukkolynkkaamaan jonkun paskan mavetekniikan jne. takia.

Samaa mieltä. Parempi keskittyä vain topicin mukaisesti salikomediaan eikä repiä kaikkia mahdollisesti jo perhettäkin loukkaavia asioita riepoteltavaksi.

pakko vielä vähän mainita, tosi hienot tekstit noissa videoissa suomennettuna.

heti ekassa "39 - vuotiaita naisia" :D

Samaa mieltä. Parempi keskittyä vain topicin mukaisesti salikomediaan eikä repiä kaikkia mahdollisesti jo perhettäkin loukkaavia asioita riepoteltavaksi.
Siis eihän tässä mitään perhettä loukkaavia asioita ole revitty riepoteltavaksi. Tuskin nuo jutut mitä ne itse on nettiin laittanut niitä kovasti loukkaa. Se, että niist saa huumoria on sitten jo ihan toinen asia.

Tää vitun ientulehdus! Kestäny jo kaksi viikkoa ja ei vaan hellitä.

Keskiviikosta asti oon vetäny 2400 mg buranaa ja 8 panacodia/päivä. Ja taas tänään, kolmas kerta, mennään hammaslääkäriin. Repiivät varmaan kohta leuan irti, niin loppuu tää kipu... Vittu et on kipee!

Hei sillä on ikävä sen perhettä!Jättäkää se rauhaan!

oot kyllä ihme jätkä, ensin olevinaan ymmärrät sitten vittuilet jostain asiasta mistä et tiedä yhtään mitään.

Mitä sä nyt oikein itket. Alun perinhän tuossa oli kyse renkaan kulutuspinnan laillisesta paksuudesta. Vaikka lainatussa lainkohdassakin sanottiin, että kulutuspintaa pitää olla vähintään 3mm, niin silti väitit, että tuolla 3mm kulutuspinnalla saa sakot. Onko se nyt niin hirveää joutua joskus myöntämään olevansa väärässä.

jep, oikeassa olet mutta LAKI ja KÄYTÄNTÖ eivät kulje aina käsikädessä. kai se on pakko myöntää olevansa väärässä.
enhän minä tällä palstalla voi ikinä oikeassa ollakkaan. aina pitää keksiä keino millä väittää minulle vastaan jostain. aina pitää keksikä keino jotta voi olla erimieltä, kaivaa vaikka jotain lakeja jotta voi sanoa minun olleen väärässä asiasta mistä minulla on käytännön kokemusta. mutta niinhän se on, tämä on kuitenkin pakkis.
antaa olla..

Siis eihän tässä mitään perhettä loukkaavia asioita ole revitty riepoteltavaksi. Tuskin nuo jutut mitä ne itse on nettiin laittanut niitä kovasti loukkaa. Se, että niist saa huumoria on sitten jo ihan toinen asia.

ei voisi paremmin sanoa!:thumbs:

niinpä, jokainen vastaa itse nettiin laittamastaan materiaalista.
ja jos materiaali on tuota luokkaa niin pitää varautua siihen että sille nauretaan. netti on julma paikka ja sinne ei ole kenenkään pakko mennä.

Kuulemma tuo ruokakirja ainakin on pariinkiin kertaan myyty loppuun.

Äläs nyt hernettä enempää nenään vedä.
Nuo vastaanväittämiset vain johtuvat siitä sinun tekstisi muotoilusta, joka on aika agressiivista sorttia. Monesti asioilla on se toinenkin puoli.

Vittu kusin kirjalliset täysin. 6/10 lomakkeissa :jahas: No kokeillaan maanantaina uudestaan

Huomenna joutuu menemään johonkin vitun sukujuhliin..:curs: Kiinnostaa ihan perkeleesti! Tänään alkanu ihan suunnaton vitutuksen multihuipennus tästä asiasta.. Kohta varmaan rupeen viiltelemään ranteita jollain tylsällä puukolla..:wall:

edit. tossa suurinosa sanoista mitä liikkuu nyt mielessä http://stuff.salde.net/flash/vittu_vs_saatana.swf

Back
Ylös Bottom