Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tossa ykspäivä oli salilla pari raineria. Tein eka kyykyt ja sitten piti mennä penkille. No siinähän nää istuu, toisella oli muuten suorat housut rullattuna ylös, henkselit ja kauluspaita. Aatelin että kyllä mä kerkeen oottaa kun pojat tekee loppuu ja istuin sitten siihe lähettyville hengittelee. Kuulin siinä sitten mitä nää jutteli. Tuli tosi hämäriä fakoja proteiineista: kuten esimerkiks että ne pitää juua kerralla välittömästi reenin jälkee. :D ja kehuskelivat että nyt alkaa salilla käynti.. No eihän siinä mikää, rupettelu jatkuu.. varmaan 10 minuutin päästä sitten tekevät molemmat yhdet sarjat, ja juttu jatkuu.. Siinä sitte kyllästyin oottaa ja kysäsin että montako sarjaa jätkät vielä tekee. Siihen sain sitten terävän vastauksen että: "Ei, me ollaan jo valmiita jatka sä vaa." ja sitten hipsivät muualle.

No sit myöhemmin pääsin viä opastaan tätä henkselimiestä maastavedossa..

En jaksanu selata kaikkia sivuja läpi, joten nämä voi olla mainittu jo.

Porin legendaarisella stadionilla käy kaiken näköistä hiihtäjää.
Esim yksi viisissäkymmenissä oleva herrasmies jolle olemme kaverien kanssa antaneet lempinimen speedy. Kaveri treenaa aina samat setit (jalkaprässi,penkki,vatsapenkki,talja,selkänojennuspenkki.) ja hirveällä vauhdilla.

Jalkaprässissä liike on sellaista kanien nussimiselta näyttävää. Hirveää nylpyttämistä. Laite siirtyy aina monta senttiä. Joskus prässi siirtyi siihen oven eteen mistä tullaan salille sisään.

Penkissä tankoon laitetaan yleensä 40kg ja sitä sitten räjäytellään ylös niin, että kaveri meinaa itsekin lähteä lentoon.

Taljassa tämä hemmo suorittaa jonkinnäköistä olkapääliikettä. Siihen kuuluu repiä helvetin nopeasti kahvasta ylhäältä alaspäin. Muistaakseni taljasta on 2 kertaa kaveri rikkonut narut..

Niin ja sitten suosikkini: vatsapenkki. Tämä tehdään niin että ensin tehdään muutama toisto nostamalla lantio ilmaan kun noustaan jaloista saadulla voimalla jäätävällä vaudilla ylös. Sen jälkeen loput toistot rykäistään kauhealla vauhdilla loppuun.

Selänojennuslaitteessa kaveri laittaa välillä viidenkymmenen kilon kiekon painoksi, ettei laite heilu niin paljon kun siinä niitä selän ojennuksia tehdään pitämällä käsillä kiinni tapeista. Uskomaton tyyppi. Itse olen jo tottunut tähän, mutta on hyvä seurata jonkun vieraan reaktioita kun tämä ADHD painaa ympäri salia. :)

Sitten siellä käy sellanen tumma kaveri. Ilmeisesti joku entinen bodari tai jotain. Puhuu ja nauraa itsekseen ja huutelee välillä jotain ihan kenelle vaan suomeksi,englanniksi ja omalla kielellään.
On uhkaillutkin muistaakseni. Aika sekaisin tuntuu olevan.

Näitä olisi vaikka kuinka paljon. Ei jaksa kirjottaa enempää.
Psst: siellä käy myös ihan normaalia porukkaakin ;)

Onko haaveenasi iso selkä,onko selkä juuri se lihasryhmä,joka estää sinua olemasta kehonrakennuslavojen kuningas/kuningatar.Jos asia on näin niin et ole yksin,valitettavasti.Monet ihmiset kärsivät tästä ongelmasta,että heillä on hieno lihaksikas keho,mutta selkä puuttuu.Selkä kun on juuri se lihasryhmä johon on vaikeinta saada tuntuma ja joka vaatii eniten treenitaitoa ja tekniikoiden hallitsemista.
Jos todellakin tunnet olevasi "selätön" etkä tiedä mitä tehdä,niin tässä sinulle elämäsi tarjous.Katso alla olevat treenivideot ja lue selitykset tarkkaan niin lupaan,että saat monta kiloa puhdasta lihasmassaa selkääsi seuraavien kuukausien aikana jos vaan noudatat näitä ohjeita.

Huumoria on monenlaista. Ehkä vielä sopii laittaa kuva treenin tuloksista, treenitapoihin sen enempää kommentoimatta, ettei mene aivan yksipuoliseksi ja turhaksi mollaamiseksi:

meri-tuuli.jpg

:worship:

Kärttäminen. On se saatana kun ihmiset ei tajua sanan "ei" merkitystä.
Ensin kärttää joku vammainen lehtimyyjä (no ei ollut onneksi tänään!) jostain KinkkuFitness -lehdestä jonka tilaajalahjana saa pinkin treenipyyhkeen. MÄ EN KÄYTÄ SALILLA PINKKIÄ! Mun puolesta tuollaisten lehtien keksijät voisi ampua ihan työpaikkansa ovelle.

Sitten ne vitun pennut jotka eivät anna minun ja Koirasen kävellä metriäkään rauhassa. "Saako sitä silittää? Miksi ei saa? Anna vähän silitetään, ei se mitään pure...Anna nyt jooookooo...." Aijaa? No MINÄPÄ PUREN!! Nimittäin vehkeet teidän isiltä kun tuollaisia käärmeensikiöitä siittävät.

Ei helvetti mikä meteli ku Coleman käy salilla :D voi alkaa kanssatreenaajia ärsyttämään joku muu kuin painojen liika kolistelu...

Niin tai sitten jengi on hiljaa pelkästä kunnioituksesta maailman kovinta kehonrakentajaa kohtaan.

Kärttäminen. On se saatana kun ihmiset ei tajua sanan "ei" merkitystä.
Ensin kärttää joku vammainen lehtimyyjä (no ei ollut onneksi tänään!) jostain KinkkuFitness -lehdestä jonka tilaajalahjana saa pinkin treenipyyhkeen. MÄ EN KÄYTÄ SALILLA PINKKIÄ! Mun puolesta tuollaisten lehtien keksijät voisi ampua ihan työpaikkansa ovelle.
Al Capone-tyyliin Thompsonilla 300 kutia rintaan niin oppii. :curs:
Sitten ne vitun pennut jotka eivät anna minun ja Koirasen kävellä metriäkään rauhassa. "Saako sitä silittää? Miksi ei saa? Anna vähän silitetään, ei se mitään pure...Anna nyt jooookooo...." Aijaa? No MINÄPÄ PUREN!! Nimittäin vehkeet teidän isiltä kun tuollaisia käärmeensikiöitä siittävät.
Vittu mä tulis lähellekään sua jos näkisin sut koiraa taluttaas. :D

ite ihmettelin noin pari viikkoa sitte noita videoita juutuupista. hirveen näköstä touhua ja ihmettelin ettei pakkiksella jo olla huolissaan ;) hohoo.

salikomediaa mun mielestä videoilla treenaavan treenikirjat yms sälää

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=838089
Miten näin tyhmää porukkaa voi olla olemassa, tuolta saa aina hyvät vitutukset kun menee lukemaan noitten juttuja.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Finnsniper
Hyvä esimerkki noist nettikoviksista.
On suomen lippua ja pyssyä ja ollaan niin badaz et ohhoh.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Finnsniper
Ja sit viel tämmönen. Ohhoh että osaa vituttaa nää vitun nakkikiskaskinit mitkä huutelee somalipojille
seittemännen kerroksen parvekkeelta. Pitäis olla keski-iän lisäks viel keskipaino, ei paljoo erois iästä.
Vitun apinat, ei ees luultavasti kukaan tiedä et skiniliike on alunperin joidenkin jamaikalaisten tai vast. perustama.
Vittu että rupes taas vituttaa.
E:2 http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2467106 toi piti laittaa.

Back
Ylös Bottom