Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai neuvoit kiinnittämään ne henkselit siihen tankoon vetoremmeiksi? :DNo sit myöhemmin pääsin viä opastaan tätä henkselimiestä maastavedossa..

Onko haaveenasi iso selkä,onko selkä juuri se lihasryhmä,joka estää sinua olemasta kehonrakennuslavojen kuningas/kuningatar.Jos asia on näin niin et ole yksin,valitettavasti.Monet ihmiset kärsivät tästä ongelmasta,että heillä on hieno lihaksikas keho,mutta selkä puuttuu.Selkä kun on juuri se lihasryhmä johon on vaikeinta saada tuntuma ja joka vaatii eniten treenitaitoa ja tekniikoiden hallitsemista.
Jos todellakin tunnet olevasi "selätön" etkä tiedä mitä tehdä,niin tässä sinulle elämäsi tarjous.Katso alla olevat treenivideot ja lue selitykset tarkkaan niin lupaan,että saat monta kiloa puhdasta lihasmassaa selkääsi seuraavien kuukausien aikana jos vaan noudatat näitä ohjeita.

Sitten siellä käy sellanen tumma kaveri. Ilmeisesti joku entinen bodari tai jotain. Puhuu ja nauraa itsekseen ja huutelee välillä jotain ihan kenelle vaan suomeksi,englanniksi ja omalla kielellään.
On uhkaillutkin muistaakseni. Aika sekaisin tuntuu olevan.
Jotenkin tuo Colemanin ääni ei sovi noihin raameihin... Jos on noin julmetun iso niin pitäisi olla kunnon bassoääni. :lol2:Kuullostaa ihan Colemanilta.
Al Capone-tyyliin Thompsonilla 300 kutia rintaan niin oppii. :curs:Kärttäminen. On se saatana kun ihmiset ei tajua sanan "ei" merkitystä.
Ensin kärttää joku vammainen lehtimyyjä (no ei ollut onneksi tänään!) jostain KinkkuFitness -lehdestä jonka tilaajalahjana saa pinkin treenipyyhkeen. MÄ EN KÄYTÄ SALILLA PINKKIÄ! Mun puolesta tuollaisten lehtien keksijät voisi ampua ihan työpaikkansa ovelle.
Vittu mä tulis lähellekään sua jos näkisin sut koiraa taluttaas. :DSitten ne vitun pennut jotka eivät anna minun ja Koirasen kävellä metriäkään rauhassa. "Saako sitä silittää? Miksi ei saa? Anna vähän silitetään, ei se mitään pure...Anna nyt jooookooo...." Aijaa? No MINÄPÄ PUREN!! Nimittäin vehkeet teidän isiltä kun tuollaisia käärmeensikiöitä siittävät.
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=838089
Miten näin tyhmää porukkaa voi olla olemassa, tuolta saa aina hyvät vitutukset kun menee lukemaan noitten juttuja.
Tää juttu vaan paisuu. http://merituuli.bittikeskus.com/kirjat.html Sieltä kirjat pukinkonttiin. Katsokaas niitä kirjojen sisältötekstejä. Myydään keittokirjaa sa mainitaan samalla kuinka toinen kirjoittaja on osallistunut kilpailuihin.