Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se nyt on ihan sama miten jotain habaa vääntää tai ylätaljaa, mutta mavessa kyllä kannattaisi vähän enemmän tuota tekniikkaa miettiä.

edit: No ei kai nyt ihan täysin ihan sama, joojoo. Kontrollia pitää olla liikkeessä kuin liikkeessä ja epämääräinen repiminen jättää tekemättä.

Kyseisen naisen treeniohjelman ja haastattelun näin jossain aika vanhassa Bodaus-lehdessä ja tuli kyllä jo silloin ihmeteltyä juttuja.. Reeneissä kaikissa liikkeissä sarjat x toistot oli 3x10 paitsi penkissä jossa tehtiin jotain pyramidin kaltaista. Tämän kautta tehtiin sitten treenauksesta kertova kirja. :I

:hyvä::D

Kesäksi kuntoon: aloita nyt

http://www.youtube.com/watch?v=i4JA8N6LIiU

.

Bookplus.fi:

"Tuote-esittely

Miten päästä alipainoisesta normaalipainoiseksi? Miten päästä ylipainoisesta normaalipainoiseksi? Miten voi voittaa vaikean sairauden treenaamalla? Miten täysin aikaisemmin treenamaton nainen voi aloittaa voimailun 33 -vuotiaana ja päästä kuntoon, jossa voi kilpailla suomen mestaruuksista eri voimailulajeissa. M.m sotilaspenkkipunnerrus, leuanveto lisäpainoilla, sekä suomen vahvin nainen kilpailu. Vuosina 2004, 2005, 2006 ja 2007.

Kaikki nämä asiat on tehty tämän kirjan mukaisen harjoittelun avulla. Kerromme miten harjoittelemme, selvien ohjeiden sekä kuvien avulla. Kaikki harjoittelu ilman vippaskonsteja ja aineita. Pelkästään kovaa ja tuloksekasta treeniä.

Miksi miettiä pidenpään, tämä on se kirja millä pääsee tuloksiin, vaikka ikää olisi hieman enemmänkin. Kesä lähestyy, aloita nyt."

Onkohan tuo teksti nyt kirjoittajien vai puukplussan tuotosta?
Aika surkuhupaisaa joka tapauksessa.

Bookplus.fi:

"Tuote-esittely

Miten päästä alipainoisesta normaalipainoiseksi? Miten päästä ylipainoisesta normaalipainoiseksi? Miten voi voittaa vaikean sairauden treenaamalla? Miten täysin aikaisemmin treenamaton nainen voi aloittaa voimailun 33 -vuotiaana ja päästä kuntoon, jossa voi kilpailla suomen mestaruuksista eri voimailulajeissa. M.m sotilaspenkkipunnerrus, leuanveto lisäpainoilla, sekä suomen vahvin nainen kilpailu. Vuosina 2004, 2005, 2006 ja 2007.

Kaikki nämä asiat on tehty tämän kirjan mukaisen harjoittelun avulla. Kerromme miten harjoittelemme, selvien ohjeiden sekä kuvien avulla. Kaikki harjoittelu ilman vippaskonsteja ja aineita. Pelkästään kovaa ja tuloksekasta treeniä.

Miksi miettiä pidenpään, tämä on se kirja millä pääsee tuloksiin, vaikka ikää olisi hieman enemmänkin. Kesä lähestyy, aloita nyt."

Onkohan tuo teksti nyt kirjoittajien vai puukplussan tuotosta?
Aika surkuhupaisaa joka tapauksessa.

Olisivat nyt edes kertoneet naisen sijoituksista kyseisissä kisoissa, ilman vippaskonsteja ja aineita kun pystyy monikin noihin kilpailuihin osallistumaan...

En nyt haluaisi millään alkaa offtopiccaamaan, mutta mitä kummaa täällä tapahtuu?
Onko tuollainen kirja oikeasti nyt jossain Suomalaisessa kirjakaupassa?
On taidettu ennenkin grafiikkaa ja kirjankansia tehdä ulkonäöstä päätellen.

Hinta on kaikissa ainakin kohillaan :D

no ei nyt ehkä tarvitse toisten elämää ja työtä täällä alkaa ilkeästi ulkopuolelta arvostelemaan. eiköhän se riitä jos puhutaan aiheesta, eli huonoista treenitekniikoista jotka menevät salikomedia puolelle.

Tänään tapahtui jotain uskomatonta! Menin aamulla treenaamaan siinä 7.30. Siellä oli sellanen mahakas vanhempi äijä. Sain treenit lopetettua tos vähän ennen yheksää ja menin suihkuun..
Otan aina treenin jälkeen aminohappoja jotka on mukana treeni kassissa, asettelin ne siihen pöydälle pukkarissa ja just kun olin laittamassa niitä suuhuni :D :D, Niin tää äijä tuli ihan mun naaman eteen ja huusi (sillain, että räkä lens mun naamaan) " VEDÄ VAAN NOITA STEROIDEJA, MUN PARAS KAVERIKIN VETI JA ON NYT HAUDASSA". Sit se lähti meneen.. Hetken olin siinä, että okei :D.
Pelkäsin tosissaan, että se käy mun päälle. Muutenki tosi himmee äijä :rolleyes:

Tänään tapahtui jotain uskomatonta! Menin aamulla treenaamaan siinä 7.30. Siellä oli sellanen mahakas vanhempi äijä. Sain treenit lopetettua tos vähän ennen yheksää ja menin suihkuun..
Otan aina treenin jälkeen aminohappoja jotka on mukana treeni kassissa, asettelin ne siihen pöydälle pukkarissa ja just kun olin laittamassa niitä suuhuni :D :D, Niin tää äijä tuli ihan mun naaman eteen ja huusi (sillain, että räkä lens mun naamaan) " VEDÄ VAAN NOITA STEROIDEJA, MUN PARAS KAVERIKIN VETI JA ON NYT HAUDASSA". Sit se lähti meneen.. Hetken olin siinä, että okei :D.
Pelkäsin tosissaan, että se käy mun päälle. Muutenki tosi himmee äijä :rolleyes:

Ei helvetti, repesin! :hyper:

Olisivat nyt edes kertoneet naisen sijoituksista kyseisissä kisoissa, ilman vippaskonsteja ja aineita kun pystyy monikin noihin kilpailuihin osallistumaan...
Mitä nyt nopeasti googletin niin ei tuota menestystä ole oikein tullut. Viimeisten joukossa näyttää pyörivän, eikä ihme noilla treenimetodeilla.

Rakas kummitäti sai eilen aivoverenvuodon:itku: nyt vaan toivon ja rukoilen, että se selviää siitä...

Nyt mua hävettää että edes laitoin ton edellisen postini, pientähän toi on.

Jaksamista kahdelle edelliselle:(

Back
Ylös Bottom