Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pura paineitasi täällä!

Elikkä täällää voi purkaa kaikki päivän huonot ja tottakai voi sanoo jotain iloisia asioitakin.

Mäpä alotan:Ei saakeli, meiän rinnakkais luokan on yks idiootti, joka aukoo kokoajan päätään. Hitto teki miele mennä antaa tyypille nenukkii:)

työ...

voitteko uskoa että melkein mielummin ois työttömänä ja kituuttais ansiosidonnaisella.

Vittu saatana. Menee hermo meidän töissä yhteen helvetin varajeesukseen, joka tietää ja osaa kaiken ja on aina jeesustelemassa joka vitun asiaan. Hyvä jeesustella sellasiin asioihin, joista se ei tajua mitään. Ja voi vittu miten typeriä kysymyksiä se kysyy ihmisiltä! Kerran se kysyi että laitetaanko kanyyliin adrenaliinia aina kun tippa otetaan pois... Joo hei, totta vitussa laitetaan, ja itseasiassa amiodaronia kanssa! Sadan millin ruiskulla! Ainaki! Yeah!

Aika rakkahasti vituttaa myös se, että kun nyt koko syksyn oon suorittanu opintoja loppuun ja tehny täysaikaisesti kolmivuorotyötä, treenit on jääny aika minimiin. Tänään olin pitkästä aikaa salilla (tein aika kauan pelkästään aerobista, energia ei vaan riittäny painojen nosteluun) niin oli kiva ylläri huomata että jo 15x 30 kg penkkisarja meinas tappaa! Kintuissa on poweri säilynyt vähän paremmin, mutta aika säälittäviksi ne kyykkypainotkin on mennyt...

Joo miuta ei täällä enää nähdäkään. Jätän lajin näille "5lk kävin isovelin kanssa salilla ja kokeilin varovasti penkissä 278kg, vai oliko se 287kg ja sitten seiskalla tuli 19 mitalia kisoista" etc. etc. Uusi harrastukseni on postimerkkikeräily. Raportteja pistän ensi vuonna kuin menestyy. Hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta!

Alaselkä ruvennut taas oireilemaan. Koskee niin perkeleesti. Ensi viikko oisi talvilomaa, täytyy kai siirtää ja hakea saikkua jos ei rupea paranemaan.

Bussi myöhästyy 5min ja bussista päästyäni juoksen vitun kovaa junalle, joka odotti minua 10sekuntia. Painan nappia ja juna lähtee nenän edestä. Ei voi olla niin vitun tyhmää porukkaa no eipä se mun vika ole, jos on paska ammatti.

no jes :(
se on sitte keuhkoputkentulehdus ja silmätulehdus siinä sivussa. Käveleminenki hengästyttää ja pyörryttää
ei meinaa jaksaa hengittää..
verikokeita odotellessa
Otan osaa. Keuhkoputkentulehdus on perseestä. Mulla oli se tossa pari vuotta sitten ja en suosittele sitä itselleen hankkimaan.

Kesti kaks kuukautta, että hengitys palautui normaaliksi. Jatkuvasti vinkui ja rahisi keuhkot, vaikka tauti oli muuten parantunut.

Ongelmani lienee pienimmästä päästä, mutta joulu alkaa lähestymään ja sen mukana on kuvioihin ilmestynyt myös Elisan tanssiva poro. Jostain syystä sen otuksen näkeminen alkaa aina vituttamaan.

Otan osaa. Keuhkoputkentulehdus on perseestä. Mulla oli se tossa pari vuotta sitten ja en suosittele sitä itselleen hankkimaan.

Kesti kaks kuukautta, että hengitys palautui normaaliksi. Jatkuvasti vinkui ja rahisi keuhkot, vaikka tauti oli muuten parantunut.
Jos taloudessa on karvaisia eläimiä ja tuntuu siltä, että jokaisen flunssan kanssa tulee keuhkoputkentulehdus, niin kyseessä voi olla allergia.

Jos taloudessa on karvaisia eläimiä ja tuntuu siltä, että jokaisen flunssan kanssa tulee keuhkoputkentulehdus, niin kyseessä voi olla allergia.
On koira, mutta flunssa ei aiheuta keuhkoputken tulehdusta. Toi oli onneks ainutlaatuinen tapahtuma mun elämässä tähän mennessä. Aikasemmin ei moisia ongelmia ole ollut eikä ole tuon jälkeen näkyny. :)

huh, ei tää noi kauaa saa kestää :(
toivottavasti tää antibioottikuuri nopeuttaa hieman

meinaa nimittäin tehä mieli mennä salille

Päivän vitutus, idiootit uimahallissa.

Joka jumalan kerta sieltä altaasta löytyy vähintään yksi Kemikaali-Aila, joka on käyttänyt sitä samaa saatanan hyönteismyrkkyä, jota vain perversseimmät yksilöt kutsuisivat hajuvedeksi, viimeiseset 20 vuotta lisäten kokoajan annostusta tasaisesti. Ja tietenkään sitä paskaa ei voi pestä pois ennen altaaseen tuloa. Tai ehkei se haju irtoa enää sieltä läskien poimuista kuin hiekkapuhaltamalla. Vittu saatana. :curs:

Tänään taas meinasi happi loppua kun piti pidättää hengitystä puolen altaan mitalla kun olin unohtanut kaasunaamarin kotiin. Mitenköhän nämä Ailat pärjäävät kuivalla maalla? Luulisi siinä tyhmemmänkin tajuavan jotain olevan vialla, kun lähietäisyydelle eksyvistä sivullisista herkemmät pyörtyvät ja kovemmatkin kaverit konttaavat kyyneleet valuen karkuun...

Jottei totuus unohtuisi, minun rangaistukseni altaassa ei toki päättynyt kemiallisesta sodankäynnistä kärsimiseen, vaan sinne kuntouimareille varatulle radalle änkesi joku saatanan nuoripari harrastamaan esileikkejänsä. Vittu, tuntui kun olisi yrittänyt ohittaa mustekalaa kaikkine kahdeksine raajoineen reilun metrin levyisellä radalla. Ja tietenkin keskellä allasta, lähes aina. :curs:

Positiivisena seikkana uinti kulki ihan hyvin kunhan olin saanut maven jumittaman yläselän edes hieman aukeamaan. Ensimmäinen kilsa tuntui(ja varmaan näyttikin :D) kyllä siltä kuin hypoterminen alien mönkisi alkulimassa..

Jottei totuus unohtuisi, minun rangaistukseni altaassa ei toki päättynyt kemiallisesta sodankäynnistä kärsimiseen, vaan sinne kuntouimareille varatulle radalle änkesi joku saatanan nuoripari harrastamaan esileikkejänsä. Vittu, tuntui kun olisi yrittänyt ohittaa mustekalaa kaikkine kahdeksine raajoineen reilun metrin levyisellä radalla. Ja tietenkin keskellä allasta, lähes aina. :curs:
Mä uisin tahallaan päin muijan haaroväliä tai persettä ja sanoisin "hups, vahinko". :wtf:
Oliko edes hyvännäköinen?

Se on kans yleensä huvittavaa kun joku juo salilla vettä siideripullosta... :)

No meidän salilla on sellanen lyhyehkö ja tukeva jamppa jolla _joka_ kerta juomapullona taluviina pullo:rock: Enpä tiedä vaikka siellä vinukaa olisi, sen verran outo heppu:jahas:

Back
Ylös Bottom