Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

JOku pikkupoika tuli salille tänään ihmettelemään. Sit se innostu kokeilemaan kaikkia laitteita, lähinnä taljoja. Noh, kaveri innostu puhelemaan tälle pojalle, oli 7-vuotias.
Poika halus koittaa penkkiä ja kaveri meni näyttämään miten tehdään. Tää sälli sitte väänsi 20kg ylös, taisi kyllä kaveri hiukan auttaa, mutta ihan jännän näköstä se oli kattoa ku niin pieni poika nosti JOPA tangon.
Itseni ikäinen kaveri ei saanut taas 35kg:a nostettua.

Haistakaa vittu, senkin saatanan runkkari naapurit!! Äärimmäisen mukavaa, että soitatte musiikkia ja opettelette soittamaan kitaraa, mutta olisi niin saatanan mukavaa, että tekisitte sen joskus muulloin kuin keskellä yötä, kun toiset yrittävät nukkua ja herätä virkeänä puoli kuudelta virkeänä töihin! Haistakaa paska! Mä kyllä rupean katselemaan muualta kämppää, sillä oon saanut tarpeeksi näistä yöllisistä soittosessioista!

EDIT- Vituttaa sekin, että kauhian vitutuksen vallassa menin aukaisemaan ennakkoon joulukalenteriluukun, jotta saisin karkkia ja huomenna ei pystykään aukaisemaan luukkua! Vittuuuh!!!

Haistakaa vittu, senkin saatanan runkkari naapurit!! Äärimmäisen mukavaa, että soitatte musiikkia ja opettelette soittamaan kitaraa, mutta olisi niin saatanan mukavaa, että tekisitte sen joskus muulloin kuin keskellä yötä, kun toiset yrittävät nukkua ja herätä virkeänä puoli kuudelta virkeänä töihin! Haistakaa paska! Mä kyllä rupean katselemaan muualta kämppää, sillä oon saanut tarpeeksi näistä yöllisistä soittosessioista!

EDIT- Vituttaa sekin, että kauhian vitutuksen vallassa menin aukaisemaan ennakkoon joulukalenteriluukun, jotta saisin karkkia ja huomenna ei pystykään aukaisemaan luukkua! Vittuuuh!!!

Kantsis varmaan käydä sanomassa painavaa tekstiä tai tehdä valitus.

Vitun vanhat gubet!! Imekää persettä autojenne kanssa!! Vitun munapäät opettelisitte ajamaan!!

Kantsis varmaan käydä sanomassa painavaa tekstiä tai tehdä valitus.

Asiaa vaikeuttaa se, etten mä ole sata varma, että mistä asunnosta tämä vitun mekkala tulee. Se tulee joko suoraan naapurista tai naapurin alapuolella olevasta kämpästä. Joka tapauksessa vituttaa aivan huolella, sillä olen viimeiset pari tuntia saanut kuunnella Sturm und Drangia vittu täysillä soitettuna ja taitaa olla vielä huono levyvalikoima, kun kerta kahta samaa kappaletta huudattaa jatkuvasti (Indian ja joku vitun toinen kappale). Vihaksi pistää oikein huolella.

Nokka tukossa ja ääntä ei lähde. Varsinaista pihinää.

Mikähän helevetti se on kun oottaa jotain jolla on etuajo-oikeus niin se jää siihen risteykseen nyhväämään ja oottelemaan! Ketuttaa tommonen, polttoainetta ja hermot menee turhaan! :curs:

Muutama vuosi sitten, kun tuo salitoiminta oli vielä melko uutta, (varsinkin siihen kotiautotalliviritelmään verrattuna:rolleyes:) olin jo reenannut mm. yläselän, hauikset ja ojentajat suht. kovalla intensiteetillä, ja ajattelin loppuun ottaa vielä tasapenkkiä. Noh, pari kevyttä sarjaa meni ihan jees, mutta se 80kg olisi voinut jäädä kokeilematta.
Sanoin mukana olleelle kaverille, että varmistaisi, mutta eihän se ehtinyt kun oli kiire vetää omaa settiä.. Ajattelin selvitä omin päin ja kun ensimmäinen työntö sujui yllättävän hienosti niin uutta perään! Vaan eihän se enää mihinkään liikkunut, kun hapot otti valtaansa koko ylävartalon. Siinä sitä sitten oltiin naama punaisena ja täydellisessä paniikissa! Ennen kuin siinä kukaan apuun ehti niin kolisihan ne painot ensin oikealta ja sitten vasemmalta lattialle.
Porukat hiljeni ja pyöritteli päitänsä...
Valtavassa häpeän tunteessani nousin liian nopeasti ylös, yritin sanoa kaverilleni että eiköhän häippästä, kun silmissä sumeni ja pyörryin lattialle siihen painojen viereen:thumbs:
Heräsin saman tien, nousin (tällä kertaa hitaampaa) ja mumisin huolestuneelle/hölmistyneelle yleisölle, että kaikki is okei ja horjuin pukuhuoneeseen.:D

No mulle kävi tämmönen viime viikolla. Vedin viimeistä sarjaa penkissä 60kg kun , (pääsarjan piti olla 3x8) salillle tuli meidän kylän 9-luokkalaiset jääkiekkoilijat. No se kahdeksas meni suht kevyesti ja aattelin, että vedän loppuun asti. No 13 meni hirveellä irvistyksellä ja kiekkoilijat katto muutaman metrin päästä. Kun rupesin ottamaan painoja pois niin, isokokoisin sanoi, että anna painojen olla. No minä menin 5 metrin päähän lämmittelemään mavea 60kg, no tämä pääpahis laittoi siihen 60kg vielä 2.5kg kisalukot ja pompautti kerran rinnalta ja heitti "haastavan" katseen minuun. No minä jatkoin lämmittelyä ja pääsin sarja rautoihin (huimaavat 100 kiloa). No eikun vaan pääpahis tuli ja kysyi, että meinaanko muka ton nostaa. Vastasin, että tarkoitus ois vetää. Tuumas vaan, että jaa saanko kokeila. No mikäs siinä vastasin. Hirveet agren keruut ja jalat suorana käet tankoon ja selkä kierossa nostamaan=tulos ei raudat noussu ja toinen yritys vielä huonommalla tekniikalla. En voinut muuta kun nauraa ja tuumata, että tekniikkalaji. No kiekkoilijat suuntas yllätys tekemään 5 kilolla haukkaria +30 sarjoja. Itse jatkoin treenin loppuun ja tein 5x5 kokeilu mielessä, niin eivät edes katsoneet päin. Cause ainut mikä merkkaa on penkki. Ainakun nään nämä samat pellet räkimässä jossain piirissä kaupan edessä, niin en voi muuta kuin nauraa. RESPECT. :rock: :worship:

Asiaa vaikeuttaa se, etten mä ole sata varma, että mistä asunnosta tämä vitun mekkala tulee. Se tulee joko suoraan naapurista tai naapurin alapuolella olevasta kämpästä.

Asut kerrostalossa?
Pistä vaikkapa rapun ilmoitustaululle lappu, jossa mainitset kuinka soveliasta on soittaa ja möykätä keskellä yötä.

Tai vaihtoehtoisesti kakkaat kaikkien naapureiden postiluukkuihin. Tuskin auttaa ongelmassa, mutta onpa muillakin sitten paha olla.

Tai sitten minä menen nukkumaan..

Asiaa vaikeuttaa se, etten mä ole sata varma, että mistä asunnosta tämä vitun mekkala tulee. Se tulee joko suoraan naapurista tai naapurin alapuolella olevasta kämpästä. Joka tapauksessa vituttaa aivan huolella, sillä olen viimeiset pari tuntia saanut kuunnella Sturm und Drangia vittu täysillä soitettuna ja taitaa olla vielä huono levyvalikoima, kun kerta kahta samaa kappaletta huudattaa jatkuvasti (Indian ja joku vitun toinen kappale). Vihaksi pistää oikein huolella.
Asia selviää helposti niin, että menee rappuun kuuntelemaan mistä se kuuluu. Mikään ei ketuta enempää kuin se, että tullaan avautumaan mölyämisestä, vaikkei se voinut kuulua meidän kämpästä.

Joo vittu mun naapuriin on muuttanu kans jotain vitun pitkätukkahippejä jotka on viikonloput hiljaa ja sit dokaa arkena ja soittaa sitä vitun hippimusaa läpiyön ja huutaa. Saatana pitää omassa kotona nukkua earit korvilla, vitun pellet tekis mieli laittaa ne levyiks. Menis vitun köyhät töihi ja tekis ittellensä jotain, on niin vitun rumia äijiä ja saatanan vitun tyhmiä. VITTU

Lapsi sairastui vatsatautiin, ripuloi ja oksentaa koko ajan. Onpas todella mieltä ylentävää lähteä kesken päivän töistä pois, kun mukavien työtehtävien sijasta saa siivota paskaa ja oksennusta pitkin päivää koko loppupäivän ja varmaan vielä yönkin!! Ja sit varmaan parin päivän päästä saa siivota omatkin paskansa ja oksennuksensa samoista paikoista. Hyi helvetti!!

Koulu.

Perkeleen selkä!

Se ei kestä yksinkertaisesti mitään. Aattelin taas kokeilla vähän "treenata" ja lähdin tekemään kulmasoutua massiivisilla 35kg "raudoilla" (oikeasti vinyyliä olivat) niin järkyttävä vihlonta taas jo toisella toistolla.

Ei tästä tuu vittu mitään.

:(

Joo vittu mun naapuriin on muuttanu kans jotain vitun pitkätukkahippejä jotka on viikonloput hiljaa ja sit dokaa arkena ja soittaa sitä vitun hippimusaa läpiyön ja huutaa. Saatana pitää omassa kotona nukkua earit korvilla, vitun pellet tekis mieli laittaa ne levyiks. Menis vitun köyhät töihi ja tekis ittellensä jotain, on niin vitun rumia äijiä ja saatanan vitun tyhmiä. VITTU
Mene sanomaan niille asiallisesti tosta riehumisesta. Jos viesti ei mene perille niin sitten soitat kytät hiljentämään bileet. Tietty yksi vaihtoehto on, että menet imurinputki kädessä sinne vetämään ne hipit levyksi. En tosin suosittele tätä viimeistä vaihtoehtoa.

huomenna tulee kuudes päivä kipeenä. tällä hetkellä kuume nousussa ja hengittäminen raskasta, nenä tukossa ja yskittää. Toinen ojentaja pidemmän aikaa kipee.
Ketuttaahan se tämmönen parin viikon välein sairastelu ! mikäköhä maksaa..
Jos huomenna menis lääkärille ku alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa
no jes :(
se on sitte keuhkoputkentulehdus ja silmätulehdus siinä sivussa. Käveleminenki hengästyttää ja pyörryttää
ei meinaa jaksaa hengittää..
verikokeita odotellessa

Back
Ylös Bottom