Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hyvä että sentään jaksat soittaa, moni jättäis soittamatta. Eli siinä mielessä olisi huono jos ne muuttaisi pois, ei välttämättä seuraavassa paikassa ois kukaan soittamassa poliisia kun tytär saa nyrkistä.

no pitää tällaiseen tapaukseen olla ihan oikeakin ratkaisu.
ei niille voi loppuelämää olla joku valmiiski poliisia soittamassa..

niin, niin.

nyt niitä jamppoja kehiin?

kun suurimmalla osasta saleja se 100kg tuntuu olevan kuitenkin jo ihan hyvä tulos. minkä painoiselle vaan.
No wittu. Minä otin reilu 70 kilosena, kahdeksasluokkalaisena koripalloilijana 2x100kg penkissä. Olinkoha ees vuotta ehtiny treenaa salil ennen sitä. jaa-a.

No mut se siit itseni kehumisesta (ja weilandin seivaamisesta), ite komediaan.

Kävin Herttoniemen Lady Linessä. En kylläkään treenaamassa, mutta näin tämän salin. On tosiaan naisille tehty; käsipainoja n. 12kg saakka, ainoa tanko löytyy smithistä ja nurkassa 7 kappaletta niitä täriseviä koneita rivissä :hyper:

Jos kuntosalella treenaavien naisten tulevaisuus on siinä niin jäisivät mun puolesta kotiin. Huvittaa mihin salitreeni on menny.

Täällä yksi jamppa ilmoittautuu. 70 kilosena 115 kg penkistä ja kyllä varmasti meni tuo 100:n keveästi 65 kiloisena. Ei varmaan kuitenkaan kannata tehdä tästä threadista sellaista jossa jokainen ilmoittautuu. Eli kyllä sen voi uskoa mutta ei se nyt kuitenkaan ihan perussettiä ole.

spoileritagien puute..

noh..ei se oo ku teeveeohjelma, mitä en oo ehtiny katsomaan...............
Vituttaa oma peilikuva, elämä ja teot. Kaikki. Koko setti. Ihan kaikki, koko elämä, kaikki vituttaa aina. Pitää vaa ottaa vielä suuremmalla intensiteetillä nää jutut, keksii jotaa uutta keinoa, ja pitää asenne tällä tasolla. Kyl se tietenkii siit, mut vituttaaha se työ mitä ei oo vielä saanu valmiiks. Iha helvetin perseestä. mut joo o, pitää laajentaa totaalisemmaksi tätä mun kampanjaa. Ei tässä muukaa auta. Ja treenata vielä innokkaammin, syödä vielä puhtaammin, tehdä hc-asenteella, ni tytötki tykkää. Vittu pitää kyllä pistää vähä tehoja tähä koneesee,!

Kauheet perseet lauantaina ja herätä sunnuntai aamulla olkapää niin kipeänä että hyvä kun pystyy liikuttaa koko kättä ees, voiha perkeleen perkele..

Perhana lonkkaan rupesi eilen aamulla vihlomaa ilkeästi pitkästä aikaan. Tänään aamulla oireili hiukan, joutui yhden särkylääkkeen ottamaan. Toivottavasti ei tule mitään pidempiä kipuja muuten menee loppuvuoden voimatreenit perseelleen:curs:

Hyvä että sentään jaksat soittaa, moni jättäis soittamatta. Eli siinä mielessä olisi huono jos ne muuttaisi pois, ei välttämättä seuraavassa paikassa ois kukaan soittamassa poliisia kun tytär saa nyrkistä.

Niin no niin. Emmä kyllä ajatellu mikskään Dr Philiksi ryhtymistä.
Mun vaikuttajat on aika suurella prosentilla itsekkäät.
Noilla pidätyksillä kun saa rekisteriin sitä virallista tietoa että ei olla ihan hyvin käyttäydytty. Tottakai hyvänä kakkosena tulee ihmisten hyvinvointi mutta oma napa on kyllä tärkeimpiä. Kun tekee 12 tunnin työvuoroja ja treenaa samalla ois ihan kiva nukkua yönsä.
Siis ne kummatkin vanhemmat on kyllä niin toisensa ansainnut ettei mitään rajaa. Sille tyttärelle toi on paskempi nakki.
Olen suunnitellut että jos veis joululahjaksi "hyville" naapureille litran lekan 60% KK-vodkaa ja jonkun Fiskarsssin veitsisetin.
Vois hyvällä munkilla päästä eroon niin sanotun luonnollisen valinnan kautta:hyper:
No ehkei kuitenkaan mutta mitta on on vaan täysi ja ymmärrystä ei enää heru.

Vituttaa kunnallinen hammashuolto, tänään kun asiakasneuvontaan soittelin :curs: Alahampaisiin pukkaa viisureita, mut eihän ne ala niitä poistamaan päivystyksessä ellei oo tulehtunu, joten jonossa ollaan, kesää odotellessa. :jahas: Todella kivaa kun tuntuu inhottavalta ja kohta hampaita on kun gorillalla, eikä asialle pysty mitään tekemään, ellei pulita yksityiselle muutamaa satasta poistamisesta, tai sitten ota itse talttaa ja vasaraa käteen... :(

Vittuh

-Perjantaina unohdin repun baariin. Sitä ei(ainakaan toistaiseksi) löytynyt sieltä... mihin se on oikeen voinu hävitä? Sisältöineen siinä tulee sitten abaut parin huntin lisäinvestoinnit.
-Oon vissiin tulossa kipeeksi. Aikas paska olo, nenä vuotaa ja kurkkua vähän kirveleepi.
-Morkkistaa viimelauantai.

Onneks sentään jotain kivojakin juttuja saanu tänään kuulla :)

Vittuh

-Perjantaina unohdin repun baariin. Sitä ei(ainakaan toistaiseksi) löytynyt sieltä... mihin se on oikeen voinu hävitä? Sisältöineen siinä tulee sitten abaut parin huntin lisäinvestoinnit.
-Oon vissiin tulossa kipeeksi. Aikas paska olo, nenä vuotaa ja kurkkua vähän kirveleepi.
-Morkkistaa viimelauantai.

Onneks sentään jotain kivojakin juttuja saanu tänään kuulla :)
Montakos pakkislaista panit lauantaina paksuksi:D?

Taas kipeänä, parin viikon salitauko saanee siis jatkoa.:curs::itku:

Eli kyllä sen voi uskoa mutta ei se nyt kuitenkaan ihan perussettiä ole.

no todellakin juuri tästä oli kyse. :kippis1:

netissä tuntuu moni tulos ja tekniikka muuttuvan. on painoa tangossa vaikka kuinka paljon, itse on korkeintaan vinkuheinä, kyykyt on pohjasta ja kaikki penkkitreenitkin tehdään jalat ilmassa ja tietty neljän sekunnin negoilla ja pysäytyksellä, räjähtävästi... :rock:

Vituttaa mennä huomenna töihin. Pari sellasta tyyppiä on samassa aamuvuorossa, jotka tekee viittä asiaa yhtä aikaa, hosuu ja saa kaikki hermostumaan. Ei sellasta jaksa kattoa eikä kuunnella, menee omatkin hommat reisille kun ei saa keskittyä rauhassa.

Back
Ylös Bottom