Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Käytiin eilen sexohbition(?) messuilla avaa ensimmäinen joulukalenterin luukku. Sitten sieltä Tauko-Pääkonttori-Roskis-Las Vegas. Kun lähdettiin Las Vegasista , kaverilta jäi pipo sinne. Kävi hakee sen, ja kun oltiin noin 00:13 otettu 13,5 askelta, baarista hyökkää kolme kundia meidän perään huutaen"homo " jotain "homot".
No kännissä kun oltiin, molemmat oltiin selällään Porthaninkadulla kiskojen kohdalla.
Mulla 1 hattivatti kaverilla 2.
Tämä kesti jotain 30 sekuntia, jonka jälkeen nuoret nastolalaiset juoksi pois.
Eihän ne onneksi osannut lyödä tai potkia.
Oltiin vähän wtf ja poliisit tuli paikalle, kun oltiin kävelty Makuunin kohdalle.
Vaikka olisinkin homo, ei se oikeuta väkivaltaan.

Kotiuduin just vaihteeksi taas naisjahdista, toisin kun aattelin, että eilisen yheksän naiseniskuyrityksen pistän paremmaks tänään, ja vedän sen 11, että pääsee sanomaan että oon 20 naista yrittäny.. Eipä oikein ollu sopivanolosia tyttölapsia liikkeellä yöelämässä, ja yritin pokata ainoastaan 6 eri tyttöä, ja jäin tän viikonlopun osalta 15 eri muijaan jota yritin.. Eipä tullu ees samantasosta tulosta ku eilen, paitti tänää yksi tyttö jota yritin iskeä viittoili alunperin ihan ite mut juttelemaan sen kanssa, eiliseltä oli yksi sanonu mun kaverille, et toi sun kaveri on tosi kiva. Sitte halailin yhtä, ja toista suutelin kaulalta kun halailin. Tänään en kyllä päässy aivan samaan, mutta enpä kyllä tänään jutellu ku yhelle mielestäni ihanalle tyttölapselle, tosin seki oli palttiarallaa 25+ ja juteltii siinä sitte joku puoltuntia, mut sitte näin sen jonku miehen kanssa, et oli seki sitte varattu :)
Eilen sain kyllä yhet kunnon pakit, tänään en sentää sellasia ottanu, vaa häippäsin vaan muihin naiskohteisiin kiinni, kun huomasin ettei oikee natsaa.

Kyllä VITUT-TAA kertakaikkiaa olla mies, vittu miten paljo saa tehdä töitä tavataksee ketää sopivaa, viimesen kahen viikonlopun aikana oon saanu tasan yhen puhelinnumeron, yhen kielisuudelmasession, kolmet halit ja yhen halit plus kaulansuutelut, ja tyttöjä on ollu 21. Kokonaisen koululuokan kaikki naiset prkl! Jos oisin nainen, saisin ihan kenet haluaisin, ei tarvis miettiä, vois vaa olla, että ottaako jääkiekkoilijan, bodarin vai juristin, tumman vai vaaleen, ulkomaalasen vai suomalaisen. Sama jos oisin oikeesti jotenkin kovatasoisempi mies.

Ehkä se on yksi suurinpia syitä miksi mä haluan pärjätä muussakin elämässä mahollisimman hyvin, ja kunnostautua todella tän treenin kanssa, että mun naisonni paranisi..;) Mä en haluuuuuuu olla yksin!!!!...;)

Tai no siihen mulla ei oo mitää vaikutusmahollisuuksia oikeasti, se on ihan niistä naisista kiinni.. Eli pakkosinkkuus vituttaa.

Mutta eipä kyllä kukaan mun irl kaveri oo eläessään ees iskeny yhtä montaa muijaa, ku mitä mä viimesen kahen viikonlopun aikana... Vuoden alusta oon pokannu nytte 99 eri naista, ellen väärin laske.. Mut kivempaahan saalistamiin on ku ite kaatoryyppy, mä nautin tästä kyllä. On noita tullu neljää tapailtua tän vuoden aikana, et ei se iha tyhjää oo ollu.

Edit: korjataan, eilisen jälkee oli 92, tänää siihi se 6 lisää, eli 98 eri naista oon ollu iskemässä vuonna 2007. Ensvuodeks tavote sitte astetta kovempi, 200 eri naista yrittämään, ja vaikka jos oisi sellanen 5% onnistuminen, ni seki oisi jo plussaa. Haluan vaan tavata taas jonku kivan! Ei oo elämän suurin nautinto juosta kaikki vapaaillat naisten perässä kylillä ja joka paikassa, ja yrittää kaikkia jotka irtonaisina liikkuu, ja kokoajan tuntea olevasa huono, ku ei kelpaa paljoa kellekkää, arkenaki pitää sellasta pientä pilkettä silmäkulmassa.. no ainaki on yritetty, pistän tält vuodelt 100 rikki, ja sitte piän kyllä taukoa, ei aina motivoi enää taas. Eikä oikee kovin helpost löydy joka reissulle ihania naisia, muutaman kerran on vituttanu pitkää ku on yrittäny sellasta, mistä ei tykkää eikä tuukkaa tykkäämää.

Jotenkin kuulostaa tutulta(nuoruusvuosilta). En tiiä mitä ne naiset oikein hakee?? En itsekkään vissiin kauhean rumakaan ole (ainakaan nykyisen mielestä). Kylläkin jotenkin vissiin erikoisen näköinen.

Naiset ilmeisesti karttaa tälläisiä tapauksia. Ainaski baarissa. :D

Omalla kohdalla alkaneet suhteet on aina lähteneet tuttavuuden kautta. Jolloin ulkonäöllä ei ehkä niin suurta merkitystä.

vanahan miehen höpinää..

Vituttaa joka kerta, kun Eva Wahlströmin nimi kirjoitetaan väärin. Jumalauta, se 'w' on sukunimessä eikä etunimen keskellä!

Kieltämättä tämä kotipaikkakuntani saastunut vesijohtovesi ja siihen liittyvä ylimääräinen säätäminen hieman myös harmittavat.

Eka kerta muuten kun kuulen, että joku pitää kirjaa iskuyrityksistä. En sit tiedä, kai se on parempi näin kuin pitää panoista kirjaa.

Älä lannistu Indica, kyl se jossain vaiheessa onnistuu väkisin yrittämälläkin. Tai sit olet huono-onnisin mies ikinä. Tilastojen valossakin sen on jossain vaiheessa tultava.

Tsemppiä tolle suunnitelmalle, on siinä sarkaa.
Pidän mä niistäki mut mul on se periaate että mä en niitä ees internetissä levittele, mikää ei oo ärsyttävämpää ku miehet jotka lesoaa sillä ketä ne on pannu, kuinka montaa, mistä asennosta, ja oliko minkäväriset karvat, jos oli. mä en tee sitä ees netissä. Itselleni pidän kirjaa niistäki, mutta siihin päiväkirjaan on lukko ja avain on heitetty pois;) Se on mun asia, mä en pidä sitä korrektina kertoa kellekkään että ketä mitä koska ja miten..

Eikä se mitenkään muuten tule missään tapauksessa ikinä onnistumaankaan kuin väkisin yrittämällä, mulle on moni sanonu monissa yhteyksissä, että älä koskaan yritä mitään, se oikea tulee joskus vastaan kun vähiten odottaa, kun totuus on se että mä saan keskimääräsesti pokata 22.5 eri naista ennenku yksi lähtee mun kanssa johku ja haluaa tavata uudellee, näin siis tänävuonna, Ennen on ollu vielä huonompaa saldoa, jolloin se on mennyt tasoa yksi kymmenestä suostuu edes juttelemaan, yksi kymmenestä niistä haluaa tavata. Nykyään pystyn käytännössä iskemään ihan kaikkia mitkä liikkuu, ilman epäröintiä, ja päinvastoin mitä parempi nainen, sitä paremmin mä sitä isken, toissailtana tuli seki todistettua. Itseään ei-miellyttävien, sellaisten jotka ei kiinnosta nyt, eikä tule kiinnostamaan vuonna 2022 ei oikein osaa iskeä, ja siitä tulee tosi inhottava ja itseään pettävä olo, mutta pakkohan se on, ei mulla oo mitään varaa diskriminoida, vaan mä kyllä otan mitä nyt elämältä sattuu ikinä saamaan, muuten en saa mitään, vaikka kyllä itseasiassa itseään miellyttämättömän naisen kanssa vituttaa paljon enemmin kuin yksin.

Mutta siin on se sosiaalinen paine, että pakko olla joku, ettei ole itse vaan puolikas mies. Ja ainahan voi harrastaa muijatuninkia;) Ei kyl, kaks kertaa tänä vuonna olen kyllä iskeny sellasta naista joka ei oo osunu, mä en ikinä yritä käytännössä sellasia joista en tykkää, ja jotka ei kolahda, mul on vaa se tietty naistyyppi, mitä huonol menestyksel on ihkut ihmiset ketjuuki postailtu, eli toisinsanoen, ei niitä kohtaan kyllä ole kilpailua kauheasti, tytöt on kyllä yleesä tosi positiivisia että kerran vuotee joku tulee yrittämään, ja en mä kovin monia suoria pakkeja oo tänävuonna saanu. En vaan osu yhtään, mutta ei mulle oo tullu ku parit pakit, ja tosiaa oon yrittäny varmaan useampaa ku moni mies elämässään, paitti hirveet playerit.

Silti vituttaa kyllä ehkä maailman eniten ku mitä ketään voi vituttaa. Mut tälleehän sitä omaa peliä hiotaan paremmaksi ja paremmaksi, säälittää ne miehet jotka ei uskalla ees naisia iskeä, kaveripiiriiki kuuluu useampia, jotka uskaltautuu juttelemaan kun ne on 5prosentin kännissä, millonkaan muulloin ei, ja menestys on sillon mitä on. Mä sensijaan oikeesti pystyn menemään iskemään vaikka sitte Hayden Panettiereä. Ei mul enää mitää estoi sille ole, muistan kyllä ku 15vuotiaana jahkailin yhen tosinolojen pakkien jälkeen yhen tytön iskemistä niin kauan että ikinä en ees menny juttelee sille, ja päätin et tätä mokaa en tee enää koskaan. Ei noit oo helppo vaa kerätä, ku eilenki yritin iskeä jokaista näkemääni yksinolevaa naista, ja kaikkia ei-miehiä-sisältävässä porukassa olevia blondeja- Enpä jättäny kiveäkää kääntämättä, ja yhen kanssa juttelin jonku 30 minuuttia ja toisen jonku 45. Ei vaa lämmenny yhtää, en kyllä mäkää, mutta mä tiedän että se ei oo ongelma, eikä kriteerikään.

Kyllä se on vaan taitolaji, kehittyy siinä kerta kerralta, ei tuu mitää punastelunolostelu iik en mä uskalla kuitenkaa, mitäs jos se sanoo et painutko ystävällisesti vittuun, mieluummin jonkun toisen.. ei naisia vaan ikinä tapaa jos ei muuten oikeasti yritä, Ei koskaan, kyllä mä siis hienovarasesti yritän muuallaki ku viihteellä, meen aina juttelemaan jos nään naisia missään. Ei vaan voi jäädä odottelemaan.

Kyl mä tiiän et mä en tule enää koskaan seurustelemaan, mutta en mä missään nimessä sitä halua myöntää, ja mä yritän vaikka 5000 eri naista, mut tyylii kotii konenääree lukemaa pelimiehenkäsikirjaa ja haaveilemaan, sitä mä en jää koskaa tekemää, mä ainaki elän elämäni täysillä, koko sydämellä, ja asenteella. Joka asiassa. Elämään sitäpaitsi kuuluu se ettei koskaan mikään mitä haluaa oikeasti toteudu, sama se on siin kauppakorkeaanpääsyssä, pistän sillekki 110% nyt, mut näin vaan epäilen kovasti sitäki.

edit: niin, no ei ne naiset tuttavienkaa kanssa ala seurustelemaan ikinä jos mies on ruma. Rumille ihmisille neuvona: kannattaa oikeesti tehä asialle jotain, sille on paljoki tehtävissä, iho kuntoon, karvat oikeesee järjestyksee, treeniä,treeniä,treeniä, Sitte saa kaikki Botox-ruiskeita, naaman ihon laserointia jne. Itsekin olen menossa plastiikkakirurgille kunhan vaan saan rahaa lisää.

Kukaan nainenhan ei onneksi vaistoa millään tasolla, jos mies ottaa sekuntikellolla aikaa että kuinka kauan on jo hukannut yrittämiseen ja jos ei tärppää niin siirtyy seuraavaan. Puhumattakaan siitä naisesta, joka on huomannut olevansa 7. tässä pokausjonossa. Varmasti kiinnostaa.

Ja Indica, jos sä kerran vielä vedät ton ruma-kortin mä tulen laajakaistaa pitkin ja potkaisen sua huorantapposaappailla sinne minne eniten sattuu. Ihmisillä on hyvin erilaisia makuja ja esimerkiksi sinulla on käsittääkseni ihan kivasti kokemuksia naisista tuohon ikään niin en oikein usko että se on naama tai kroppa kun estää onnen ja autuuden. Jumalauta joku tolkku tuohon marinaan.

Kukaan nainenhan ei onneksi vaistoa millään tasolla, jos mies ottaa sekuntikellolla aikaa että kuinka kauan on jo hukannut yrittämiseen ja jos ei tärppää niin siirtyy seuraavaan. Puhumattakaan siitä naisesta, joka on huomannut olevansa 7. tässä pokausjonossa. Varmasti kiinnostaa.

Ja Indica, jos sä kerran vielä vedät ton ruma-kortin mä tulen laajakaistaa pitkin ja potkaisen sua huorantapposaappailla sinne minne eniten sattuu. Ihmisillä on hyvin erilaisia makuja ja esimerkiksi sinulla on käsittääkseni ihan kivasti kokemuksia naisista tuohon ikään niin en oikein usko että se on naama tai kroppa kun estää onnen ja autuuden. Jumalauta joku tolkku tuohon marinaan.

Kerrankin saamaa mieltä ultimecian kanssa.Nyt ryhdistäydyt,vedät kännit ja meet jatkaa tota tilitystä lähi räkälään.

hei! en tarkottanu että itse olisin ruma, oikeasti ruman ihmisen on aivan mahdotonta yrittää iskeä vaikka 15 naista viikonlopussa tai edes elämässään sataakaan naista, jos sitä ei lasketa iskemiseksi että menee puristamaa perseestä ja sanoo et hei, mitä tytöt. Mä siis olen jutellut, kaikkien kanssa vähintään sen viis minuuttia, pisimmillään etkoilla ennen baariilähtöä jutellu 4 tuntia yhen kanssa. Aika pitkään keskimäärin yhen kanssa keskimäärin jutskailee, ottaen huomioon sen että harvoin ihan vieraan ihmisen kanssa onkaan samallatavalla jutunaiheita kuin kavereitten.

Niin ja saahan sitä silti mennä plastiikkakirurgille, kukaan ei oo täydellinen, ja jokanen voi itseää parantaa, itse haluan laseroida ihosta arpia pois, en leikella;) Ei mussa mitää leikeltävää oo, piirteet menisi huonoon suuntaan vaan.

edit: en oo vetämässä kännejä, en todellakaa enää aio tehdä sellasta koskaan, ehkä jouluna, mut ryyppäämiin ei oo hyvästä. Halusinpa vaa tuoda esii suurimman eron mieste ja naisten välillä.

Jos joku on sinun mielestäsi ruma, ei välttämättä kaikkien muiden mielestä. On äärimmäisen lapsellista ja vammaista olettaa, että vetovoima == hyvännäköisyys. Tai paksu lompakko.

Ei mun mielestä vaan enemmistön..
Onneksi sitä omaa vetovoimaa voi kehittää aivan helvetisti, ja ne vetovoimasemmatkaan ei ole tarjolla jos ne ei itseään sinne aseta. Sensijaa pitää olla vaan paras ehdokkaista, ei kaikista. Ja ainaki lippu korkeella, ja kovalla asenteella jatketaa projektia Indicalle tyttöystävä.. En luovuta koskaan, vaan jatkan nii kauan ku elonpäiviä riittää.

jatketaa projektia Indicalle tyttöystävä.. En luovuta koskaan, vaan jatkan nii kauan ku elonpäiviä riittää.

Kannattaisiko luopua tuosta pakkoyrittämisestä? Jätkällä tulee ylikunto tuosta yrittämisestä. Annat vaan mennä omalla painollaan ja otat rennosti. Sitten se napsahtaa jossain vaiheessa. Liikayrittämisellä ei tule kuin hätäinen pakkoratkaisu.

Kannattaisiko luopua tuosta pakkoyrittämisestä? Jätkällä tulee ylikunto tuosta yrittämisestä. Annat vaan mennä omalla painollaan ja otat rennosti. Sitten se napsahtaa jossain vaiheessa. Liikayrittämisellä ei tule kuin hätäinen pakkoratkaisu.

Sillonku oon itekki ollu tota mieltä, olen viettänyt vuosia tapaamatta koskaan ketään, sensijaa nyt ku mulla on toi naistenisku arkipäivää, ni sen lisäksi että tulee eksponentiaalisesti naiskontakteja, joista yhtä suuri osa kiinnostuu kun muussakin elämässä, jolloin kontakteja tulisi ehkä vuodessa samanverran kuin nyt illassa, niin miten kauan kestäisikään saada joku kiva, jos en yrittäisi. Sen verta rajotan, että mä isken ainoastaan itseä kiinnostavia yksilöitä, tarkkailen toki jokaista naista, mutta juttelemaan meen vaan itseni mielestä kivanolosille. En tapaa tolla ohjeella (jättää yrittäminen väliin) kyllä ikinä ketään. Ja nyt jo isken naisia siten, että aina vaihdan paikkaa seuraavaa etsiessä, ettei se olis huomannu mahollisesti, vaikka ei ne nyt oikeesti seuraa mitä mä teen.

Toiseksi, ne asiat mitä harrastaa paljon, niissä tulee paljon paremmiksi, kun on treenannu, ku mitä oisi kylmiltään. Sama ku laitetaa 150kiloo tankoo ja kyykkyä, hankalaa on jos ei koskaa oo nostellu, mut jos on vuosia säännöllisesti treenannu ei se oo mikää rauta. Sama naisteniskennässä, kun vuosia ja vuosia harjoittelee, niin ei oo enää mitää kynnystä olla menemättä jos kiinnostaa, ja osaa välttää pahimmat sudenkuopat, ja tulkita naisen reaktioita. Sen lisäksi ei pelkää pakkeja, koska niitä on tähänmennessä tullu satoja.

No joo, kyllähän tuosta vähän arveluttavan kuvan saa jos jätkä juoksee naiselta toiselle välillä happea vetämättä :D

En väitä näistä asioista mitään tietäväni, mutta sen verran mäkin tajuan että väkisin ei tule kuin mustia lapsia.

Pitäs mennä pesemään ja tankkaamaan auto :curs:

Ehkä, mutta ei ne naiset sitä huomaa, mitä mä oon tunti sitte tehny. Ja lisäks: oon mä joskus harrastanu teininä sitä että on odoteltu niin kauan et tulee katseita, ja tulee kiinnostuksen merkkejä, Saisin odottaa vieläki. Sensijaan nykyään elän kyllä täydellä sydämellä.

Pidän mä niistäki mut mul on se periaate että mä en niitä ees internetissä levittele, mikää ei oo ärsyttävämpää ku miehet jotka lesoaa sillä ketä ne on pannu, kuinka montaa, mistä asennosta, ja oliko minkäväriset karvat, jos oli. mä en tee sitä ees netissä. Itselleni pidän kirjaa niistäki, mutta siihin päiväkirjaan on lukko ja avain on heitetty pois;) Se on mun asia, mä en pidä sitä korrektina kertoa kellekkään että ketä mitä koska ja miten..

Eikä se mitenkään muuten tule missään tapauksessa ikinä onnistumaankaan kuin väkisin yrittämällä, mulle on moni sanonu monissa yhteyksissä, että älä koskaan yritä mitään, se oikea tulee joskus vastaan kun vähiten odottaa, kun totuus on se että mä saan keskimääräsesti pokata 22.5 eri naista ennenku yksi lähtee mun kanssa johku ja haluaa tavata uudellee, näin siis tänävuonna, Ennen on ollu vielä huonompaa saldoa, jolloin se on mennyt tasoa yksi kymmenestä suostuu edes juttelemaan, yksi kymmenestä niistä haluaa tavata. Nykyään pystyn käytännössä iskemään ihan kaikkia mitkä liikkuu, ilman epäröintiä, ja päinvastoin mitä parempi nainen, sitä paremmin mä sitä isken, toissailtana tuli seki todistettua. Itseään ei-miellyttävien, sellaisten jotka ei kiinnosta nyt, eikä tule kiinnostamaan vuonna 2022 ei oikein osaa iskeä, ja siitä tulee tosi inhottava ja itseään pettävä olo, mutta pakkohan se on, ei mulla oo mitään varaa diskriminoida, vaan mä kyllä otan mitä nyt elämältä sattuu ikinä saamaan, muuten en saa mitään, vaikka kyllä itseasiassa itseään miellyttämättömän naisen kanssa vituttaa paljon enemmin kuin yksin.

Mutta siin on se sosiaalinen paine, että pakko olla joku, ettei ole itse vaan puolikas mies. Ja ainahan voi harrastaa muijatuninkia;) Ei kyl, kaks kertaa tänä vuonna olen kyllä iskeny sellasta naista joka ei oo osunu, mä en ikinä yritä käytännössä sellasia joista en tykkää, ja jotka ei kolahda, mul on vaa se tietty naistyyppi, mitä huonol menestyksel on ihkut ihmiset ketjuuki postailtu, eli toisinsanoen, ei niitä kohtaan kyllä ole kilpailua kauheasti, tytöt on kyllä yleesä tosi positiivisia että kerran vuotee joku tulee yrittämään, ja en mä kovin monia suoria pakkeja oo tänävuonna saanu. En vaan osu yhtään, mutta ei mulle oo tullu ku parit pakit, ja tosiaa oon yrittäny varmaan useampaa ku moni mies elämässään, paitti hirveet playerit.

Silti vituttaa kyllä ehkä maailman eniten ku mitä ketään voi vituttaa. Mut tälleehän sitä omaa peliä hiotaan paremmaksi ja paremmaksi, säälittää ne miehet jotka ei uskalla ees naisia iskeä, kaveripiiriiki kuuluu useampia, jotka uskaltautuu juttelemaan kun ne on 5prosentin kännissä, millonkaan muulloin ei, ja menestys on sillon mitä on. Mä sensijaan oikeesti pystyn menemään iskemään vaikka sitte Hayden Panettiereä. Ei mul enää mitää estoi sille ole, muistan kyllä ku 15vuotiaana jahkailin yhen tosinolojen pakkien jälkeen yhen tytön iskemistä niin kauan että ikinä en ees menny juttelee sille, ja päätin et tätä mokaa en tee enää koskaan. Ei noit oo helppo vaa kerätä, ku eilenki yritin iskeä jokaista näkemääni yksinolevaa naista, ja kaikkia ei-miehiä-sisältävässä porukassa olevia blondeja- Enpä jättäny kiveäkää kääntämättä, ja yhen kanssa juttelin jonku 30 minuuttia ja toisen jonku 45. Ei vaa lämmenny yhtää, en kyllä mäkää, mutta mä tiedän että se ei oo ongelma, eikä kriteerikään.

Kyllä se on vaan taitolaji, kehittyy siinä kerta kerralta, ei tuu mitää punastelunolostelu iik en mä uskalla kuitenkaa, mitäs jos se sanoo et painutko ystävällisesti vittuun, mieluummin jonkun toisen.. ei naisia vaan ikinä tapaa jos ei muuten oikeasti yritä, Ei koskaan, kyllä mä siis hienovarasesti yritän muuallaki ku viihteellä, meen aina juttelemaan jos nään naisia missään. Ei vaan voi jäädä odottelemaan.

Kyl mä tiiän et mä en tule enää koskaan seurustelemaan, mutta en mä missään nimessä sitä halua myöntää, ja mä yritän vaikka 5000 eri naista, mut tyylii kotii konenääree lukemaa pelimiehenkäsikirjaa ja haaveilemaan, sitä mä en jää koskaa tekemää, mä ainaki elän elämäni täysillä, koko sydämellä, ja asenteella. Joka asiassa. Elämään sitäpaitsi kuuluu se ettei koskaan mikään mitä haluaa oikeasti toteudu, sama se on siin kauppakorkeaanpääsyssä, pistän sillekki 110% nyt, mut näin vaan epäilen kovasti sitäki.

edit: niin, no ei ne naiset tuttavienkaa kanssa ala seurustelemaan ikinä jos mies on ruma. Rumille ihmisille neuvona: kannattaa oikeesti tehä asialle jotain, sille on paljoki tehtävissä, iho kuntoon, karvat oikeesee järjestyksee, treeniä,treeniä,treeniä, Sitte saa kaikki Botox-ruiskeita, naaman ihon laserointia jne. Itsekin olen menossa plastiikkakirurgille kunhan vaan saan rahaa lisää.

sanon tämän sulle vielä kerran.
Yrität ihan liikaa, naiset kyllä vaistoaa sen että yrität olla jotain ihan muuta kuin todellisuudessa olet.
Iskeminen pitää lähteä luonnostaan.

Sen verran on pakko olla altavastaajan puolella enemmistöä vastaan, että Indicalla on vissi pointti tuossa, että yrityksen kautta tulee paremmaksi iskemisessä. Se että pitää kirjaa montaako on ehtiny yrittää illan aikana taas on mielestäni sairasta. Mutta kateellinen oon kyllä tuosta, että on pokkaa mennä yrittämään ketä tahansa. Itellä oli ennen tapana riipaista tukeva känni ja katsoa kenen vierestä herää. Ja kertyy niitä panoja, seksisuhteita ja seurustelusuhteitakin silläkin tapaa. Ei vaan ole se viinan kanssa läträäminen kovin terveellistä ku alkaa haitata urheilua, opiskelua ja työntekoa. Eli vähempi parempi. Nyt onneksi seurustelen :D

Tsemiä Indica, mutta muista vetää happea välillä ku juokset kukasta kukkaan ;)

Vedän takasin: on se joskus iha hyvä nollata, juua nii kauan että sammuu, ja sen kun tekee yksin vieläpä pimeässä huoneessa, saa aikaa kelailla asioita. En kyllä aatellu juua kun jouluna.;)

Back
Ylös Bottom