Eka kerta muuten kun kuulen, että joku pitää kirjaa iskuyrityksistä. En sit tiedä, kai se on parempi näin kuin pitää panoista kirjaa.
Älä lannistu Indica, kyl se jossain vaiheessa onnistuu väkisin yrittämälläkin. Tai sit olet huono-onnisin mies ikinä. Tilastojen valossakin sen on jossain vaiheessa tultava.
Tsemppiä tolle suunnitelmalle, on siinä sarkaa.
Pidän mä niistäki mut mul on se periaate että mä en niitä ees internetissä levittele, mikää ei oo ärsyttävämpää ku miehet jotka lesoaa sillä ketä ne on pannu, kuinka montaa, mistä asennosta, ja oliko minkäväriset karvat, jos oli. mä en tee sitä ees netissä. Itselleni pidän kirjaa niistäki, mutta siihin päiväkirjaan on lukko ja avain on heitetty pois;) Se on mun asia, mä en pidä sitä korrektina kertoa kellekkään että ketä mitä koska ja miten..
Eikä se mitenkään muuten tule missään tapauksessa ikinä onnistumaankaan kuin väkisin yrittämällä, mulle on moni sanonu monissa yhteyksissä, että älä koskaan yritä mitään, se oikea tulee joskus vastaan kun vähiten odottaa, kun totuus on se että mä saan keskimääräsesti pokata 22.5 eri naista ennenku yksi lähtee mun kanssa johku ja haluaa tavata uudellee, näin siis tänävuonna, Ennen on ollu vielä huonompaa saldoa, jolloin se on mennyt tasoa yksi kymmenestä suostuu edes juttelemaan, yksi kymmenestä niistä haluaa tavata. Nykyään pystyn käytännössä iskemään ihan kaikkia mitkä liikkuu, ilman epäröintiä, ja päinvastoin mitä parempi nainen, sitä paremmin mä sitä isken, toissailtana tuli seki todistettua. Itseään ei-miellyttävien, sellaisten jotka ei kiinnosta nyt, eikä tule kiinnostamaan vuonna 2022 ei oikein osaa iskeä, ja siitä tulee tosi inhottava ja itseään pettävä olo, mutta pakkohan se on, ei mulla oo mitään varaa diskriminoida, vaan mä kyllä otan mitä nyt elämältä sattuu ikinä saamaan, muuten en saa mitään, vaikka kyllä itseasiassa itseään miellyttämättömän naisen kanssa vituttaa paljon enemmin kuin yksin.
Mutta siin on se sosiaalinen paine, että pakko olla joku, ettei ole itse vaan puolikas mies. Ja ainahan voi harrastaa muijatuninkia;) Ei kyl, kaks kertaa tänä vuonna olen kyllä iskeny sellasta naista joka ei oo osunu, mä en ikinä yritä käytännössä sellasia joista en tykkää, ja jotka ei kolahda, mul on vaa se tietty naistyyppi, mitä huonol menestyksel on ihkut ihmiset ketjuuki postailtu, eli toisinsanoen, ei niitä kohtaan kyllä ole kilpailua kauheasti, tytöt on kyllä yleesä tosi positiivisia että kerran vuotee joku tulee yrittämään, ja en mä kovin monia suoria pakkeja oo tänävuonna saanu. En vaan osu yhtään, mutta ei mulle oo tullu ku parit pakit, ja tosiaa oon yrittäny varmaan useampaa ku moni mies elämässään, paitti hirveet playerit.
Silti vituttaa kyllä ehkä maailman eniten ku mitä ketään voi vituttaa. Mut tälleehän sitä omaa peliä hiotaan paremmaksi ja paremmaksi, säälittää ne miehet jotka ei uskalla ees naisia iskeä, kaveripiiriiki kuuluu useampia, jotka uskaltautuu juttelemaan kun ne on 5pro
sentin kännissä, millonkaan muulloin ei, ja menestys on sillon mitä on. Mä sensijaan oikeesti pystyn menemään iskemään vaikka sitte Hayden Panettiereä. Ei mul enää mitää estoi sille ole, muistan kyllä ku 15vuotiaana jahkailin yhen tosinolojen pakkien jälkeen yhen tytön iskemistä niin kauan että ikinä en ees menny juttelee sille, ja päätin et tätä mokaa en tee enää koskaan. Ei noit oo helppo vaa kerätä, ku eilenki yritin iskeä jokaista näkemääni yksinolevaa naista, ja kaikkia ei-miehiä-sisältävässä porukassa olevia blondeja- Enpä jättäny kiveäkää kääntämättä, ja yhen kanssa juttelin jonku 30 minuuttia ja toisen jonku 45. Ei vaa lämmenny yhtää, en kyllä mäkää, mutta mä tiedän että se ei oo ongelma, eikä kriteerikään.
Kyllä se on vaan taitolaji, kehittyy siinä kerta kerralta, ei tuu mitää punastelunolostelu iik en mä uskalla kuitenkaa, mitäs jos se sanoo et painutko ystävällisesti vittuun, mieluummin jonkun toisen.. ei naisia vaan ikinä tapaa jos ei muuten oikeasti yritä, Ei koskaan, kyllä mä siis hienovarasesti yritän muuallaki ku viihteellä, meen aina juttelemaan jos nään naisia missään. Ei vaan voi jäädä odottelemaan.
Kyl mä tiiän et mä en tule enää koskaan seurustelemaan, mutta en mä missään nimessä sitä halua myöntää, ja mä yritän vaikka 5000 eri naista, mut tyylii kotii konenääree lukemaa pelimiehenkäsikirjaa ja haaveilemaan, sitä mä en jää koskaa tekemää, mä ainaki elän elämäni täysillä, koko sydämellä, ja asenteella. Joka asiassa. Elämään sitäpaitsi kuuluu se ettei koskaan mikään mitä haluaa oikeasti toteudu, sama se on siin kauppakorkeaanpääsyssä, pistän sillekki 110% nyt, mut näin vaan epäilen kovasti sitäki.
edit: niin, no ei ne naiset tuttavienkaa kanssa ala seurustelemaan ikinä jos mies on ruma. Rumille ihmisille neuvona: kannattaa oikeesti tehä asialle jotain, sille on paljoki tehtävissä, iho kuntoon, karvat oikeesee järjestyksee, treeniä,treeniä,treeniä, Sitte saa kaikki Botox-ruiskeita, naaman ihon laserointia jne. Itsekin olen menossa plastiikkakirurgille kunhan vaan saan rahaa lisää.