Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jokin ärsyttää, mutta en oikein tiedä mikä. Ja on aivan perkeleen ärsyttävää olla ärsyyntynyt, vaikka ei siihen syytä tiedä.
Johtopäätös. Olen vittuuntunut, koska jostakin tuntemattomasta syystä olen ärtynyt.

Eipä aina oo nii hyvä päivä ku toisinaan. Elikkäs ei joskus jostain syystä kule.. Joskus on sellaa hirveen helppoa, ja heti eka nainen mitä näkee natsaa, useimmiten saa mennä juttelee parille, ennenku joku vähän lämpiää siitä, ja pääsee eteepäi, illalla yritin 7 ihan ventovierasta ja 2 tutuntuttua, eikä niin mitenkää voi sanoo et ois sujunu. Ihan vitun perseestä olla naisjahdissa, ja unohtaa haulikko kotiin:) eli tosi huono lähtä naisjahtiin, ja epähuomiossa unohtaa koukut ja syötit. Ei nimittäin oo hauskaa yrittää iskeä käytännössä jokasta yksin/naisporukassa olevaa blondia jota illan aikana näkee, eikä todellakaa oo kivaa, ku ihan ehottomasti ihaninta mitä oon jututtanu koskaa ol varattu, vaik kyl sentää halasin sitä kunnolla, tai se oikeammin minua. Täytyy sanoo, et taidokkaammin ei voi enää naista lähestyä ku mä lähestyin sitä supertyttöä.. oli ainaki kunnon adrenaliinirushit, meikän pokaus oli omaa ylivoimasesti parasta, ja en empinyt hetkeäkään sivummalla, ku suorastaan säntäsin juttelemaan sen kanssa, en tehny mitää tyhmää, mut pilas se illan et se on varattu tyttö. VITUTTAA.. pitäisi olla sinkuille omat baarit.! Ei todellakaa oo kivaa tavata joku ihan maailman sulosin tyttölapsi, ja sitte kaatua siihe et se on varattu. Vittu, muutan ukrainaa kohta.! Ja miten nyt sentää 9 naista peräkkäi ei natsaa.. ei vittu, siin on jo huonooki tuurii seas.. Vittu ku vituttaa naiset, tänää pitää käyä 11 eri tyttöö yrittääs, ni voi hyväl omaltunnol sanoo et oon yrittäny 20 naista pokata viikonloppuun ilman saalista.. ei voi mennä näi päi vittua elämä :(

Vastaantuleva rekka heitti renkaistaan jonku helevetin siirtolohkareen autoni tuulilasiin ja nyt siinä on semmonen reilun puolen metrin mittanen halkeema, kait se sitte menee rikki jos siihen osuu lumihiutalekkin yli 80 vauhdissa, saakeli!!!

Noh, ankarasti ja ankarasti taasen, mutta v*tuttaa kun olisi hyvä treenifiilis ja ohjelmassa lukee "Penkki: 6*3*42,5". Noh, jospa sitä sitten jotain apuja tekisi kunnolla :D

edit: prkl, en oo muistanu laittaa autoo lämpii ja -6,5 näyttää lämpömittari.

Jeesus on ollut jäätävä päivä...Kävin töissä piipahtaas ja en tajunnut puoliakaan mitä duunikaveri selitti. Piti vielä kysyä pariiin kohtaan "ai, että mitä sanoit"? Täytyy varmaan ottaa päikkärit???

Toisekseen vituttaa myös se, kun en tiedä mitä haluan tulevaisuudessa tehdä...

Just lähös illanviettoon niin enköhän onnistunut hajottamaan kännykästä näytön. Veljen kaveri lainaan ja huomaan että kaverin, joka on tulossa hakemaan, numeroa ei ole simillä (tai vanha on..)
Vittu

Lehteä rykäisin laatikosta hakemaan, niin eiköpähän ole oven aukaistessani nastanenäinen pissaliisa kusettamassa koiraansa meidän ulko-oven viereen. Mikä vittu noita koiraihmisiä vaivaa? Taidan käydä paskomassa sen rappusille. Vituttaa kun sen kusisen lumen läpi tarpoo sisälle niin koko huusholli haisee hetken päästä. Luulis nyt saatana sen verran tolkkua päässä olevan, ettei toisen pihaan koiraa lasketa tarpeilleen. Eikä nyt helvetti ainakaan heti siihen ulko-oven viereen kulkureitille.

-kyrpäotsassa-k

ei sitte tuukkaan Uutisvuotoa vielä puoleen tuntiin vaan säälittävää suomalaista "komiikkaa", miten tommotteelle roskalle annetaan rahaa!!

Eilen tuli pitkästä aikaa otettua keimoa ja tänään aamulla pystyi tekemään taas sen johtopäätöksen, että eihän sitä vittu vieläkään osata käyttäytyä kännissä. Se on kumma kun kaikki harkintakyky lähtee pois eikä pysty toimimaan rationaalisesti...

Lisäksi vituttaa myös se, että ei ole yhtään nuuskaa tälle hetkellä jääkaapissa.

Harvemmin mitään komediaa tapahtuu meitin salilla, sillä siel salilla ei käy minun lisäksi kuin muutama muu ihminen tosissaan reenaava aina saa yksin reenata. ainoa komedia siellä on kun katson peiliin. tämä siis koulun salilla.

Menee hienosti lauantai yksin kotona ja vitutus päällä. Toisaalta ihan normaalia, enemmän ihmetyttäis jos ei vituttais. :):jahas:

Tämä nyt ei salille sijoitu mutta on niin älytöntä että pakko kertoa. Kattelin siis golffia tuossa taannoin ja naureskelin selostajien puheille koskien Tiger Woodsia. Ylistystä tuli suuntaan ja toiseen mutta kaiken huippu oli kommentti Tiikerin ruumiinrakenteesta:
"Tiger on kyllä todella muuttanut tätä stereotyyppisen golffarin olemusta"
"Todellakin. Ennen huiputkin olivat hiukan pyöreitä. Tiger muistuttaa enemmän treenattua bodaria." Että sellasta, nytpä tiietään mitä tavotella.

Muistaakseni luin jostain, että Tiikeri olisi pukannut 150-160kg, mutta muista tuloksista ei mainittu mitään.

Olin tos joku reilu vuosi sitten Jyväskylän Elixialla ja sinne pyrähti tämä yksi Suomen kuuluisimmista taitoluistelijoista. Herra oli pukeutunut kiireestä kantapäähän neonkeltaisiin treenivaatteisiin, kuljetti jääkiekkokassillista tavaraa mukanaan ympäri salia (taisi tehdä jopa pari liikettä jossain välissä) ja puhui koko ajan puhelimeen.
Kattelin vähän hölmistyneenä siinä kun hän sit pari tuntia siinä tuusas ja lähti sitten lopulta pukkariin vaihtamaan vaatteita.

naisjahdissa....

Kotiuduin just vaihteeksi taas naisjahdista, toisin kun aattelin, että eilisen yheksän naiseniskuyrityksen pistän paremmaks tänään, ja vedän sen 11, että pääsee sanomaan että oon 20 naista yrittäny.. Eipä oikein ollu sopivanolosia tyttölapsia liikkeellä yöelämässä, ja yritin pokata ainoastaan 6 eri tyttöä, ja jäin tän viikonlopun osalta 15 eri muijaan jota yritin.. Eipä tullu ees samantasosta tulosta ku eilen, paitti tänää yksi tyttö jota yritin iskeä viittoili alunperin ihan ite mut juttelemaan sen kanssa, eiliseltä oli yksi sanonu mun kaverille, et toi sun kaveri on tosi kiva. Sitte halailin yhtä, ja toista suutelin kaulalta kun halailin. Tänään en kyllä päässy aivan samaan, mutta enpä kyllä tänään jutellu ku yhelle mielestäni ihanalle tyttölapselle, tosin seki oli palttiarallaa 25+ ja juteltii siinä sitte joku puoltuntia, mut sitte näin sen jonku miehen kanssa, et oli seki sitte varattu :)
Eilen sain kyllä yhet kunnon pakit, tänään en sentää sellasia ottanu, vaa häippäsin vaan muihin naiskohteisiin kiinni, kun huomasin ettei oikee natsaa.

Kyllä VITUT-TAA kertakaikkiaa olla mies, vittu miten paljo saa tehdä töitä tavataksee ketää sopivaa, viimesen kahen viikonlopun aikana oon saanu tasan yhen puhelinnumeron, yhen kielisuudelmasession, kolmet halit ja yhen halit plus kaulansuutelut, ja tyttöjä on ollu 21. Kokonaisen koululuokan kaikki naiset prkl! Jos oisin nainen, saisin ihan kenet haluaisin, ei tarvis miettiä, vois vaa olla, että ottaako jääkiekkoilijan, bodarin vai juristin, tumman vai vaaleen, ulkomaalasen vai suomalaisen. Sama jos oisin oikeesti jotenkin kovatasoisempi mies.

Ehkä se on yksi suurinpia syitä miksi mä haluan pärjätä muussakin elämässä mahollisimman hyvin, ja kunnostautua todella tän treenin kanssa, että mun naisonni paranisi..;) Mä en haluuuuuuu olla yksin!!!!...;)

Tai no siihen mulla ei oo mitää vaikutusmahollisuuksia oikeasti, se on ihan niistä naisista kiinni.. Eli pakkosinkkuus vituttaa.

Mutta eipä kyllä kukaan mun irl kaveri oo eläessään ees iskeny yhtä montaa muijaa, ku mitä mä viimesen kahen viikonlopun aikana... Vuoden alusta oon pokannu nytte 99 eri naista, ellen väärin laske.. Mut kivempaahan saalistamiin on ku ite kaatoryyppy, mä nautin tästä kyllä. On noita tullu neljää tapailtua tän vuoden aikana, et ei se iha tyhjää oo ollu.

Edit: korjataan, eilisen jälkee oli 92, tänää siihi se 6 lisää, eli 98 eri naista oon ollu iskemässä vuonna 2007. Ensvuodeks tavote sitte astetta kovempi, 200 eri naista yrittämään, ja vaikka jos oisi sellanen 5% onnistuminen, ni seki oisi jo plussaa. Haluan vaan tavata taas jonku kivan! Ei oo elämän suurin nautinto juosta kaikki vapaaillat naisten perässä kylillä ja joka paikassa, ja yrittää kaikkia jotka irtonaisina liikkuu, ja kokoajan tuntea olevasa huono, ku ei kelpaa paljoa kellekkää, arkenaki pitää sellasta pientä pilkettä silmäkulmassa.. no ainaki on yritetty, pistän tält vuodelt 100 rikki, ja sitte piän kyllä taukoa, ei aina motivoi enää taas. Eikä oikee kovin helpost löydy joka reissulle ihania naisia, muutaman kerran on vituttanu pitkää ku on yrittäny sellasta, mistä ei tykkää eikä tuukkaa tykkäämää.

Eka kerta muuten kun kuulen, että joku pitää kirjaa iskuyrityksistä. En sit tiedä, kai se on parempi näin kuin pitää panoista kirjaa.

Älä lannistu Indica, kyl se jossain vaiheessa onnistuu väkisin yrittämälläkin. Tai sit olet huono-onnisin mies ikinä. Tilastojen valossakin sen on jossain vaiheessa tultava.

Tsemppiä tolle suunnitelmalle, on siinä sarkaa.

:offtopic:
Muistaakseni luin jostain, että Tiikeri olisi pukannut 150-160kg, mutta muista tuloksista ei mainittu mitään.
jotta ei menis liioitteluksi niin se hänen penkkinsä on puheiden mukaan noin 300 paunaa eli noin 135kg. reenannut 21vuotiaasta asti punteilla eli n,9vuotta.

tiger1.jpg

tiger2.jpg

Back
Ylös Bottom