Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli tosi huono lähtä naisjahtiin, ja epähuomiossa unohtaa koukut ja syötit. Ei nimittäin oo hauskaa yrittää iskeä käytännössä jokasta yksin/naisporukassa olevaa blondia jota illan aikana näkee, eikä todellakaa oo kivaa, ku ihan ehottomasti ihaninta mitä oon jututtanu koskaa ol varattu, vaik kyl sentää halasin sitä kunnolla, tai se oikeammin minua. Täytyy sanoo, et taidokkaammin ei voi enää naista lähestyä ku mä lähestyin sitä supertyttöä.. oli ainaki kunnon adrenaliinirushit, meikän pokaus oli omaa ylivoimasesti parasta, ja en empinyt hetkeäkään sivummalla, ku suorastaan säntäsin juttelemaan sen kanssa, en tehny mitää tyhmää, mut pilas se illan et se on varattu tyttö. VITUTTAA.. pitäisi olla sinkuille omat baarit.! Ei todellakaa oo kivaa tavata joku ihan maailman sulosin tyttölapsi, ja sitte kaatua siihe et se on varattu. Vittu, muutan ukrainaa kohta.! Ja miten nyt sentää 9 naista peräkkäi ei natsaa.. ei vittu, siin on jo huonooki tuurii seas.. Vittu ku vituttaa naiset, tänää pitää käyä 11 eri tyttöö yrittääs, ni voi hyväl omaltunnol sanoo et oon yrittäny 20 naista pokata viikonloppuun ilman saalista.. ei voi mennä näi päi vittua elämä :(Tämä nyt ei salille sijoitu mutta on niin älytöntä että pakko kertoa. Kattelin siis golffia tuossa taannoin ja naureskelin selostajien puheille koskien Tiger Woodsia. Ylistystä tuli suuntaan ja toiseen mutta kaiken huippu oli kommentti Tiikerin ruumiinrakenteesta:
"Tiger on kyllä todella muuttanut tätä stereotyyppisen golffarin olemusta"
"Todellakin. Ennen huiputkin olivat hiukan pyöreitä. Tiger muistuttaa enemmän treenattua bodaria." Että sellasta, nytpä tiietään mitä tavotella.
naisjahdissa....

jotta ei menis liioitteluksi niin se hänen penkkinsä on puheiden mukaan noin 300 paunaa eli noin 135kg. reenannut 21vuotiaasta asti punteilla eli n,9vuotta.Muistaakseni luin jostain, että Tiikeri olisi pukannut 150-160kg, mutta muista tuloksista ei mainittu mitään.