Niin, hullu lukee filosofiaa. Kaheli stana...Olen. Ja olen myös valmistunut lukiosta:D Kaikkea pitää maistaa ja silleen ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, hullu lukee filosofiaa. Kaheli stana...Olen. Ja olen myös valmistunut lukiosta:D Kaikkea pitää maistaa ja silleen ;)

Mutta oikeesti, suurinpiirtein joka päivä tollaset tarjoilut, onneks otan muutenkin loparit joulukuun lopussa tai en mahtuis enää ovesta sisään :DOtan osaa.. Mulla täsmälleen sama ongelma. Tod.näk. huomenna remonttireiskat herättää mut aamulla seitsemältä, joten pitänee kohta kuitenkin yrittää nukkua, vaikka kunnon yöunet ovat vältelleet allekirjoittanutta viime aikoina.Suht karsee olo, väsynyt ja muutenki veto pois, mutta unta ei saa sitte niin millään.
Arvoisa naapuri!
On varsin herttaista että nurmikkoni saa kesäisin (ja talvisin) ilmaiset lannoitteet koirasi eritteistä, mutta antaa olla tasan viimeinen kerta kun koirasi käy tekemässä tarpeensa kiesini kylkeen!! Seuraavan kerran etsin sinut käsiini, tulen moikkaamaan sinua pesusienen ja ämpärin kanssa, jonka jälkeen sinulla on tilaisuus esitellä minulle autonpesijän taitosi ja näyttää kuinka suht isokokoinen henkilöauto saadaan kiiltämään viidessä minuutissa. Jos tämä ei onnistu niin voin tulla myös saksien kanssa ja ottaa koiraltasi JA SINULTA kusivehkeet pantiksi.
Jumankauta joku raja nyt röyhkeydellekin!! :curs::curs::curs:
vaikka se puudeli paskoo yhä hänen pihalle...Paskoin ranteen säbässä :wall:
TOi olis kyl hyvä, auto autosta, paska paskasta :DMulla on kaveri joka kyllästyi naapurin puudelin paskomiseen hänen nurmikolleen monesta huomautuksesta huolimatta. Kaveri sitten päätti ottaa ohjat omiin käsiinsä, ja vei tuoreen puudelinpaskan naapurinsa kiesin luo, ja siveli aimo paskakerroksen naapurin auton ovenkahvan alle. Hän myös siveli paskaa naapurin kodin etuoven kahvaan.
Näin kun naapuri ajatteli mennä töihin kiesillään, upotti oikean kätensä sormet koiran paskaan. Mennessään kotiin pesemään käsiään, hän upotti vasemman käden sormensa myös koiran paskaan.
Ihan hyvä ratkaisuvaikka se puudeli paskoo yhä hänen pihalle...