Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun respektit Ite arvostan niitä ihmisiä jotka a. kykenee pääsemään yliopistoon ja b. pystyy myös opiskelemaan siellä.

Ihan sama sitte mitä lukee, enpä usko että ainakaa filosofianopinnot ois jotain mis mä voisin olla. ei vaa riitä lukupää sellasee. Etkä sä siten oo amis, kyl sä oot akateeminen..:D

t. tuleva merkonooomi aka tradepelle, toivon mukaan vielä joskus akateeminen..:)

Vituttaa kun dieetti on junnannut paikallaan n. kuukauden jo. Pömppömahan rippeet ei tunnu lähtevän mihinkään vaikka paino on pudonnut perus-sählynpelaajan tasolle.

Vituttaa myös että on niin saatanan saamaton olo. Työt on etätyötä, niin tämäkin päivä on mennyt siinä että aamutreenin jälkeen oon vaan istunu tietokoneella. Eikä jaksa tehdä mitään, vaikka on miljoona projektia työn alla. Saatanan vittu, ehkä pelaan sit vaan xboxilla tai jotain.

Arvoisa naapuri!

On varsin herttaista että nurmikkoni saa kesäisin (ja talvisin) ilmaiset lannoitteet koirasi eritteistä, mutta antaa olla tasan viimeinen kerta kun koirasi käy tekemässä tarpeensa kiesini kylkeen!! Seuraavan kerran etsin sinut käsiini, tulen moikkaamaan sinua pesusienen ja ämpärin kanssa, jonka jälkeen sinulla on tilaisuus esitellä minulle autonpesijän taitosi ja näyttää kuinka suht isokokoinen henkilöauto saadaan kiiltämään viidessä minuutissa. Jos tämä ei onnistu niin voin tulla myös saksien kanssa ja ottaa koiraltasi JA SINULTA kusivehkeet pantiksi.

Jumankauta joku raja nyt röyhkeydellekin!! :curs::curs::curs:

Autosta meni sitten vasemmat takavalon umpiot tuhannen p****n päreiksi ja muutenkin hieman muovia atomeiksi. Onneksi peltiä ei hirveästi vääntynyt.
Joku sitten peruutti kuorma-autolla autoni päälle.
Oma auto oli parkkiruudussa, mutta kait tuo on liian paskanen että sen huomaisi tai jotain.

Mitäköhän muuta kivaa viikko tuo tullessaan.

Hermo menee työpaikan taukotilan tarjoiluihin. Sinne kun meet väsyneenä, über-nälkäsenä ja hyvässä lykyssä vielä eväät himaan unohtaneena, niin eikös vaan pöydät notku täytekakkua + muita kakkuja, 10 pussia pipareita, pari pullapitkoa, sangollinen karkkia yms. merkattuna tekstillä "SAA SYÖDÄ!". Saakeli. Siinä sit istut vieressä ja puputat jotain kaurapuuroa. Tosin mä taisin kyllä syödä sillä kertaa jotain ihan muuta...:rolleyes: Mutta oikeesti, suurinpiirtein joka päivä tollaset tarjoilut, onneks otan muutenkin loparit joulukuun lopussa tai en mahtuis enää ovesta sisään :D

Suht karsee olo, väsynyt ja muutenki veto pois, mutta unta ei saa sitte niin millään.
Otan osaa.. Mulla täsmälleen sama ongelma. Tod.näk. huomenna remonttireiskat herättää mut aamulla seitsemältä, joten pitänee kohta kuitenkin yrittää nukkua, vaikka kunnon yöunet ovat vältelleet allekirjoittanutta viime aikoina.

Arvoisa naapuri!

On varsin herttaista että nurmikkoni saa kesäisin (ja talvisin) ilmaiset lannoitteet koirasi eritteistä, mutta antaa olla tasan viimeinen kerta kun koirasi käy tekemässä tarpeensa kiesini kylkeen!! Seuraavan kerran etsin sinut käsiini, tulen moikkaamaan sinua pesusienen ja ämpärin kanssa, jonka jälkeen sinulla on tilaisuus esitellä minulle autonpesijän taitosi ja näyttää kuinka suht isokokoinen henkilöauto saadaan kiiltämään viidessä minuutissa. Jos tämä ei onnistu niin voin tulla myös saksien kanssa ja ottaa koiraltasi JA SINULTA kusivehkeet pantiksi.

Jumankauta joku raja nyt röyhkeydellekin!! :curs::curs::curs:

Mulla on kaveri joka kyllästyi naapurin puudelin paskomiseen hänen nurmikolleen monesta huomautuksesta huolimatta. Kaveri sitten päätti ottaa ohjat omiin käsiinsä, ja vei tuoreen puudelinpaskan naapurinsa kiesin luo, ja siveli aimo paskakerroksen naapurin auton ovenkahvan alle. Hän myös siveli paskaa naapurin kodin etuoven kahvaan.
Näin kun naapuri ajatteli mennä töihin kiesillään, upotti oikean kätensä sormet koiran paskaan. Mennessään kotiin pesemään käsiään, hän upotti vasemman käden sormensa myös koiran paskaan.
Ihan hyvä ratkaisu :) vaikka se puudeli paskoo yhä hänen pihalle...

Verenpaineet tapissa. Tämän siitä sai kun on löhöillyt lähes koko viimeisen vuoden ja vetänyt ruokapöydässä lähinnä pelkkää paskaa. Ja tehnyt pitkiä päiviä töissä ja stressannut. Paino on pysynyt suunnilleen samoissa mutta massa on valunut hartioilta mahaan.

Voi v***u, nyt alkaa elintapojen muutos. Verenpainemittari tilattu ja seurantakortit tulostettu netistä. Seuraavaksi pitänee marssia lisäravinnekauppaan ettimään erinäisiä vitamiineja ja hivenaineita ja marssia ruokakaupassa vihannestiskeille. Ja aloittaa pikkuhiljaa lenkkeillä ja tehdä jotain kevyttä jumppaa painoilla. Kyllä tästä vielä noustaan ja päästään tavoitearvoihin ilman lääkkeitä! :curs:

Vakava homma. Kuvaamataidossa (otin semmosen lisäkurssin koulussa) annetiin heti aluksi kaksi työtä ja toinen oli tehdä jonkun tuotteen (kirja, video, peli, lehti) kansikuvasta 2x kokoinen versio. Siitä on käytännössä suoriuduttu jo ja tuli hiton hyvä olo kun sain sen valmiiksi. Toinen työ on sitten tehdä samalle tuotteelle omasta päästä ajateltu kansikuva. Pelin tuomat hitonmoiset inspiraatiot on kuitenkin mennyt jo jokin aika sitten ja tuommonen paska pitäisi joskus sutaista. Uusia töitä ei onneksi ole kuin yksi enää tänä vuonna noiden lisäksi, jonka voisi suoda tehtävän hyvällä vauhdilla, mutta ei vaan huvita joku kuvis ja niiden töiden tekeminen muistuu mieleen ainoastaan päivä ennen päivää, jolloin on kuvista (tänään taas murehditaan). Kadehdituttaa, kun vieruskaveri vetää joka työn kahdessa viikossa valmiiksi eikä tee niitä juuri muulloin, kun koulun tunneilla.

Mulla on kaveri joka kyllästyi naapurin puudelin paskomiseen hänen nurmikolleen monesta huomautuksesta huolimatta. Kaveri sitten päätti ottaa ohjat omiin käsiinsä, ja vei tuoreen puudelinpaskan naapurinsa kiesin luo, ja siveli aimo paskakerroksen naapurin auton ovenkahvan alle. Hän myös siveli paskaa naapurin kodin etuoven kahvaan.
Näin kun naapuri ajatteli mennä töihin kiesillään, upotti oikean kätensä sormet koiran paskaan. Mennessään kotiin pesemään käsiään, hän upotti vasemman käden sormensa myös koiran paskaan.
Ihan hyvä ratkaisu :) vaikka se puudeli paskoo yhä hänen pihalle...
TOi olis kyl hyvä, auto autosta, paska paskasta :D

Rintalasta paskana, ollu useemminkin. Toinen puoli kylkiluista vähän ylempänä ja niiden välistä ***** kipeä.

ajauduttiin emännän kanssa erilleen, joka ei niinkään ole se vitutuksen aihe, vaan se että kun katson ympärille mitä tavaroita
jäi itselle = kahvinkeitin, tietokone & 20 kasvia :( tässä sitten opintotuesta säästelemään ensin vaikkapa sohvaan :hyvä: :rock:

Back
Ylös Bottom