Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...
Siis mitä v*ttuu? Mulla nimenomaan on rintalihakset (ts penkki, muuta en rinnalle tee...) jotka sen kunnon lämmittelyn tarttee koko yläkropalle ja tietty myös pakaroille ja takareiskoille, ettei ne kramppaa. Mavessa nyt riittää vähempikin remputtelu ja tasainen painojen nosto päivän treenipainojen tasalle, kyykkyä taas treenaan lämmittelypainoilla...Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. .
hahahaha :lol2::lol2: hauskaa mutta miten onnistuit?:D
ja weikka myös? onko teillä pyörässä 6 pinnaiset vanteet vai?:D
Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. Kiertäjäkalvosin sitä vastoin kyllä, nimenomaan ennen penkkiä. Ja jos haluaa vaikka lisäksi niitä käsiä pyöritellä (siihen menee mitä? 20 sekuntia?), niin se pitäisi mennä tekemään jonnekin muualle kuin sen penkin viereen? Onneksi pysyn kotona, kerta olen näemmä niin![]()
puolelle aika reippaasti.Mitä jos painaisit jalkapohjan kokonaan lattiaan ja pitäsit perseen kiinni penkissä nii ei tarvis noitakaan tehdä ;)...lämmittelyn tarttee koko yläkropalle ja tietty myös pakaroille ja takareiskoille, ettei ne kramppaa...
VITTU elämä! ei perkele ku vituttaa vanhentua! ei jaksa! mä en halua! elämä ajaa musta ohi.. vittu! nyt alkaa jo olla todella kiire, TODELLA iso kiire hankkia muija, ennenku kaikki minkäälaiset tapaukset menee lopullisesti pois markkinoilta.
Mullon chopperi.? onko teillä pyörässä 6 pinnaiset vanteet vai?:D
Junassa päivittäin liikkuvana ärsyttää ihmisten kova-äänisyys, juttelivatpa ne puhelimessa taikka toisilleen.
Tänäänkin joku nuori nainen vuodatti puhelimessa tunteitaan jollekkin ja vähän ajan päästä varmaan soitti uudestaan ja puhui kovaan ääneen viikonlopustaan ja siitä kuinka ilmeisesti poikakaveri oli hölmöillyt. Saattaa kuulostaa siltä että urkin muiden asioita, mutta sattui mp3-soittimesta loppua patteri ja akka kailotti niin lujaa että oli pakko kuunnella vaikka se oli monen penkin päässä.
Toinen vitutus tuli kun toiseen suuntaan mennessä jotkut teinipissikset molkottivat ruotsia kovaan ääneen. En kuullut mitä vastapäiset ihmiset puhuivat keskenään mutta näiden äänen kuulin vaikka olivat toisella puolella vaunua. Samat pissikset olivat kerran kanssa samassa vaunussa ja ääni kuului vaikka oli soittimet korvilla. Ruotsin kieli, pissis puhetyyli,kikatus ja oma väsymys saivat aikaan sellaisen vitutuksen ettei mitään rajaa. Vähän pitempi kuin tunnin matka ja olisin seonnut ja teurastanut koko vaunun paljain käsin:curs:
huhuh kun helpotti...