Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa ankarasti... Huomenna ois ruotsista uusinta ja aloin muka äskön lukemaan ja huomasin etteihän mulla ole koko vitun kirja täällä...

Helvetin helvetti :curs: en enää ikää osta jugurttia. Olin tänään pyöräilemässä ruokakaupasta kämpälle ja parisataa metriä ennen kämppää muovipussi, jossa ruoat oli, menee pinnojen väliin ja 2 litraa jugurttia räjähtää ja sen jälkeen koko saatanan pyörä, kaikki ostokset ja minä olin jugurtissa :curs::curs::curs: Pyörätielle jäi kiva jugurttipläntti ja itse kirosin kuin viimeistä päivää, mitä ohikulkevat ehkä hieman ihmetteli...

hahahaha :lol2::lol2: hauskaa mutta miten onnistuit?:D
ja weikka myös? onko teillä pyörässä 6 pinnaiset vanteet vai?:D

Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. .
Siis mitä v*ttuu? Mulla nimenomaan on rintalihakset (ts penkki, muuta en rinnalle tee...) jotka sen kunnon lämmittelyn tarttee koko yläkropalle ja tietty myös pakaroille ja takareiskoille, ettei ne kramppaa. Mavessa nyt riittää vähempikin remputtelu ja tasainen painojen nosto päivän treenipainojen tasalle, kyykkyä taas treenaan lämmittelypainoilla...

Kyllä meiän salilla nuo voimanostajat taitaa järestään aloittaa lämmittelyn pelkällä tangolla ja sellaiseen tapaan ohjeistetaan myös lajiin keskittyvällä sivustolla.

Tällä nyt ei ollut mitään tekemistä salikomedian kanssa... Sorry,,,

oottekin varmaan huomannu jo tän mun uuden numeron tossa profiilissa.. :jahas:

VITTU elämä! ei perkele ku vituttaa vanhentua! ei jaksa! mä en halua! elämä ajaa musta ohi.. vittu! nyt alkaa jo olla todella kiire, TODELLA iso kiire hankkia muija, ennenku kaikki minkäälaiset tapaukset menee lopullisesti pois markkinoilta. nyt alkaa olla tositosi kiire hommata töitä. Nyt alkaa olee todella vitullinen kiire päästä opiskelemaan. Sinne oikeeseen kouluun. Nyt alkaa olla todella kiire saaha säästettyä vielä 2500 euroa, että vois ostaa hyvän e36 coupe bemun. 2.5litrasella luonnollisesti. Nyt alkaa olla todella todella kiire päästä vihdoinkin formuloihin paikanpäälle. Ja ei tod ku on vittuuntunu olo.

Vittu että elämä.. vituttaa;) alkaa olee tosi tosi tosi vitunmoiset paineet hommata nopeeta joku mikävaa muija, ettei jää ihan yksi.. onneks sentää tul viimesen vuoden aikaan ajettuu 240km/h autolla, käytyä festareilla, tapailtua 4:ää eri naista ja seikkailtua 5 eri ulkomaassa.

hahahaha :lol2::lol2: hauskaa mutta miten onnistuit?:D
ja weikka myös? onko teillä pyörässä 6 pinnaiset vanteet vai?:D

No mun 5 vaihteisesta pyörästä oli se vaihdevaijeri poikki ja siihen on jääny raskain vaihde päälle. Mulla oli kaks pussia ostoksia molemmilla sarvilla roikkuen ja sitte vähän heiluen poljien pientä ylämäkeä pitkin niin siinä se helvetti pääsi valloilleen, vituttaa pian lähteä tiedekunnalle luennolle ku se vitun pyörä on vieläki jugurtis :curs:

Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. Kiertäjäkalvosin sitä vastoin kyllä, nimenomaan ennen penkkiä. Ja jos haluaa vaikka lisäksi niitä käsiä pyöritellä (siihen menee mitä? 20 sekuntia?), niin se pitäisi mennä tekemään jonnekin muualle kuin sen penkin viereen? Onneksi pysyn kotona, kerta olen näemmä niin:david:

Aina sitä oppii jotain uutta kun internetin ihmemaailmassa seikkailee.:thumbs: Jopa maailman kovimmat penkkaajat WSB:ltä lämmittelevät aina aluksi 2x30x20kg sitten vähän lisää painoa ja sama homma uusiksi. Keholta menee suunnilleen 20 minuuttia ennen kuin se on parhaassa lämmössä ja vireys tilassa. Itse olen tehnyt vielä kevyet lyhyet venytykset päälle. Menipäs :offtopic: puolelle aika reippaasti.

Just, jos on edellisenä kertana vetoa tehnyt niin kyllä siinä on perse vaarassa kun penkkaa :lol2:

Vepsäläinen toimitti parin kuukauden odottelun jälkeen vihdoin uuden tv-tason. Toimitusajassa ei ole mitään valittamista ja tasokin on aivan ihana mutta toinen lasiovi oli sitten rikki. :( Nyt sitten vain myyjälle soittelemaan ja sopimaan uuden toimituksesta. Ja sekin vituttaa että uusi taso suorastaan vaatii seurakseen kirkkaanvalkoisia Amphion Ioneja.

VITTU elämä! ei perkele ku vituttaa vanhentua! ei jaksa! mä en halua! elämä ajaa musta ohi.. vittu! nyt alkaa jo olla todella kiire, TODELLA iso kiire hankkia muija, ennenku kaikki minkäälaiset tapaukset menee lopullisesti pois markkinoilta.

Ne minkäänlaiset tapaukset tuskin sinusta on kiinostunut.Tai en sitten tiedä mikä on sun määritelmä minkäänlaiselle. Kuvakkeen top 10?

Vituttaa vaan kun mun niskaan taas kaadetaan kaikenlaista paskaa. Ei vaan jaksa kuunnella ja olla. Ärsyttää ja ahistaa.

Junassa päivittäin liikkuvana ärsyttää ihmisten kova-äänisyys, juttelivatpa ne puhelimessa taikka toisilleen.

Tänäänkin joku nuori nainen vuodatti puhelimessa tunteitaan jollekkin ja vähän ajan päästä varmaan soitti uudestaan ja puhui kovaan ääneen viikonlopustaan ja siitä kuinka ilmeisesti poikakaveri oli hölmöillyt. Saattaa kuulostaa siltä että urkin muiden asioita, mutta sattui mp3-soittimesta loppua patteri ja akka kailotti niin lujaa että oli pakko kuunnella vaikka se oli monen penkin päässä.

Toinen vitutus tuli kun toiseen suuntaan mennessä jotkut teinipissikset molkottivat ruotsia kovaan ääneen. En kuullut mitä vastapäiset ihmiset puhuivat keskenään mutta näiden äänen kuulin vaikka olivat toisella puolella vaunua. Samat pissikset olivat kerran kanssa samassa vaunussa ja ääni kuului vaikka oli soittimet korvilla. Ruotsin kieli, pissis puhetyyli,kikatus ja oma väsymys saivat aikaan sellaisen vitutuksen ettei mitään rajaa. Vähän pitempi kuin tunnin matka ja olisin seonnut ja teurastanut koko vaunun paljain käsin:curs:

huhuh kun helpotti...

Junassa päivittäin liikkuvana ärsyttää ihmisten kova-äänisyys, juttelivatpa ne puhelimessa taikka toisilleen.

Tänäänkin joku nuori nainen vuodatti puhelimessa tunteitaan jollekkin ja vähän ajan päästä varmaan soitti uudestaan ja puhui kovaan ääneen viikonlopustaan ja siitä kuinka ilmeisesti poikakaveri oli hölmöillyt. Saattaa kuulostaa siltä että urkin muiden asioita, mutta sattui mp3-soittimesta loppua patteri ja akka kailotti niin lujaa että oli pakko kuunnella vaikka se oli monen penkin päässä.

Toinen vitutus tuli kun toiseen suuntaan mennessä jotkut teinipissikset molkottivat ruotsia kovaan ääneen. En kuullut mitä vastapäiset ihmiset puhuivat keskenään mutta näiden äänen kuulin vaikka olivat toisella puolella vaunua. Samat pissikset olivat kerran kanssa samassa vaunussa ja ääni kuului vaikka oli soittimet korvilla. Ruotsin kieli, pissis puhetyyli,kikatus ja oma väsymys saivat aikaan sellaisen vitutuksen ettei mitään rajaa. Vähän pitempi kuin tunnin matka ja olisin seonnut ja teurastanut koko vaunun paljain käsin:curs:

huhuh kun helpotti...

joo muakin pistää vituttaan nää kovaääniset mölyäjät, ne varmaan luulee että me halutaan tietää kaikki niiden elämästä:jahas:

varsinkin junassa se on perseestä.

Itekki joudun päivittäin käyttämään lähijunia Helsingin seudulla ja mikää ei saa niin hyvin verenmakua suuhun kun kuunnella jonkun tyhjänpäivästä puhelinkeskustelua junassa. Tekis joka kerta mieli repiä puhelin kädestä ja polkasta palasiksi se. Ketään ei kiinnosta toisten ihmisten sosiaalielämä. Ei vitunvertaa.

Viikonloppuna tuli sekoiltua ja tapeltua emännän kans ja nyt on paska fiilis:(. Viinaa tuli juotua aivan liikaa ja nyt on mahalaukku kipeänä, eikä ole pariin päivään oikein ruoka maittanut, vaikka varsinaista krapulaa ei juuri ole ollut. Kerranki ois ollu kaikki kaverit koolla ja hyvä ilta tulossa, niin sitte piti möhliä se. No onneks pääsee ens viikolla koulukavereitten kans risteilylle:kippis1:. Päätin juuri että viinaan en enää koske, kun en osaa kerran juomista lopettaa. Kaljalla ei mee pää yhtä sekasin. Tänään pitäis mennä vielä vetään hc jalkatreenikin eikä olo oo oikein energinen. Lisäks koulu painaa päälle, eikä motivaatiota oikein oo opiskellakaan. Rahat ei tuu riittään ens kuun loppuun asti ku on niin paljo laskuja maksettavana, ja sain jo porukoilta ihan liikaa avustusta tässä kuussa, eikä työpaikalla riitä hommia mulle. Ainut valopilkku on tuo ens viikon risteily, vaikka toisaalta sekin harmittaa ku menee treenit, syömiset ja elämänrytmi sekasin (torstai-perjantai reissu).

Pikku juttuja loppupeleissä, mutta vituttaa silti.

Toinen viisaudenhammas otettiin pois ja koko leuka niin pirun kipeä. Hammaslääkäri vielä pudotti irti lähteneen hampaan kurkkuun ja meinasin tukehtua.
Kahden viisaudenhampaan hinnaksi tuli 90€.
Ois pitänyt ostaa pilli jolla ois voinut imeä nuo keitotkin. Tekee sen verran höpöä yrittäessä avata suuta.

Back
Ylös Bottom