Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Väsyttää aivan sairaasti, viime yön unet menivät aivan reisille. Pinna vähän kireällä tällä hetkellä :curs: Nyt tuntuu siltä että alkoholipitoinen viikonloppu on tulossa?

elohiiri olkapäässä. vittumaista kun koko ajan tykyttää

e: ja joku hiton lakkouhka näköjään päällä. no kai mä oon sit rikkuri tai sit en kun ei mitään hajua miten noi neuvotteluhommat menee. pitäis ottaa selville mutta ei viitti. vielä puol kuukautta aikaa...

Ärsyttää Ei taho löytyä töitä ku on 17v ja ilman koulutusta. 2/3:sta paikoista on ''k18'' ja se viimenen paikka on jossain huitsin nevadassa. :curs:

Vituttaa että jostain perseenreikämaasta ei meinaa päästä kotiin silloin kun haluaa. Ja jos pääsee niin saa maksaa itsensä kipeäksi. Vittu saatana! 900 euroa kahteen vitun lentoon ja yöpymiseen karseassa guesthousessa!!! Vittu! :curs:

Vituttaa putkiremppa.. Aina seitsemän aikaan remonttireiskat alottaa poraamisen/hakkaamisen/hinkkaamisen, ja seuraavat 2 tuntia menee sitä kuunnellessa. Yhdeksästä eteenpäin ne pitää sit 4 tunnin lounastauon, minkä jälkeen tekee 2 tuntia duunia, ja siinä onkin sit 8 tunnin työpäivä kasassa. Onneks paranin nyt flunssasta, niin ei tarvi aamupäiviä viettää tässä paskalassa, vaan voi lähteä esim salille. Ainoo ärsyttävä seikka on se ettei koulun (iltapäivätunnit) jälkeen jää hirveesti vapaa-aikaa, kun pitää jo mennä nukkumaan, että jaksaa klo 7 aikoihin herätä poraamiseen.

[Sitten tämä kaveri laittaa tankoon 60 kiloa, ottaa asennon, laskee painot rinnalleen ja samalla kun alkaa nostaa, kuuluu raikuva pieru. Tytöt kääntyvät katsomaan, tyyppi muuttuu tummanpunaiseksi ja häipyy salilta jättäen painot tankoon...]

Itselläni kävi samalla tavalla prässissä :D Yks pikku tyttö oli isänsä mukana salilla ja siinä prässin vieressä ni meikä laski painot alas ja miehekkäästi räjähtämällä työnsin ylös ni räjähti myös sellainen pommi perseessä, että koko sali kajahti :D Siinä vieressä oli joku äijä tekemässä penkkiä ni se jätti sarjan kesken ja hyppäsi ylös siitä penkistä ja meni vitun kauas minusta :D Mun kaveri yritti pelastaa tilannetta huutamalla mulle toisesta päästä salia, että "jätkällä vähän polvi rutisee" ni mä siinä hymy huulilla olin, että "niimpä, niimpä" :D:D:D Sali oli vielä ihan tupaten täynnä:D:D:D

Ukki joutunut taas vaihteeksi teholle. Tosin tällä kertaa on ilmeisesti sen verran huonossa kunnossa että tuskin enää herää. Sellaista se elämä on. Yllättävää sinällään ettei herättänyt mussa mitään kovin suuria tunteita, mutsi nyt tuntuu olevan ihan rikki tietenkin.

e: ja joku hiton lakkouhka näköjään päällä. no kai mä oon sit rikkuri tai sit en kun ei mitään hajua miten noi neuvotteluhommat menee. pitäis ottaa selville mutta ei viitti. vielä puol kuukautta aikaa...

Ookkonää joku ylempi toimihenkilö mukamas? :) Täältä http://www.ytn.fi/sopimusalat/index.php?item_id=7084 voit kattoa mitä ne aikoo (suunnitteluextra 3)...

Minua vituttaa jo kuukauden kestänyt penikkavaiva vasemmassa jalassa. Heti kun kipu hellittää sen verran, että kävely ei satu olen mennyt juoksemaan, jonka seurauksena tulehus on vain pahentunut.

nimim. En minä ole tyhmä, minulla on vain kova pää.

Fillari varastettiin.

Sen takia tän päiväset treenit jäi välistä ja loppuviikon joutuu säätämään uusiks.

Snadisti tuntus, että olis tulossa kipeeks. :curs:

edit: fillari varastettiin kun olin Verkkokaupassa hakemassa Kossin SparkPlugseja jotka hetken käytön perusteella on melkosen paskat.

Rahat täysin loppu, en tiä tällä hetkellä mistä saan rahaa ostaa ruokaa viikonlopuks...:(

Tää stressaa aika lailla pitkin päivää, uskotteko?:(

Parempia aikoja odotellen sikälimikäli ei nälkään kuole :whip:

Fillari varastettiin.

Sen takia tän päiväset treenit jäi välistä ja loppuviikon joutuu säätämään uusiks.

Snadisti tuntus, että olis tulossa kipeeks. :curs:

edit: fillari varastettiin kun olin Verkkokaupassa hakemassa Kossin SparkPlugseja jotka hetken käytön perusteella on melkosen paskat.

HAHAHA:D ihan paskat kuulokkeet. voin sanoa kokemuksesta. en ymmärrä miksi hehkutetaan.. oliko kallis pyörä? se vitutus kun pyörän huomaa tulleen varastetuksi on TODELLA ankea..

Jee, äitini sai 8000€ laskun asiasta johon ei ole itse vaikuttanut,kiitos suomen lain. Kukas joutuukaan maksamaan autokoulun? Joudun lainaamaan isovanhemilta rahaa ja maksamaan kerran kuussa takaisin opintolainalla. Eniten vituttaa, että 21 vuotiaan siskoni autokoulu maksettiin joka norkoilee vieläkin kotona... ja on nostanut opintolainaa turhuuksiin ilman mitää syytä. Olen veloissa ennen kuin kerkeän edes opiskelemaan kunnolla :)

HAHAHA:D ihan paskat kuulokkeet. voin sanoa kokemuksesta. en ymmärrä miksi hehkutetaan..
Juu, en kauaa kokeillu, mut ei vakuuttanu. Vaikka vaihdoin lennosta iPodin omista kuulokkeista joiden pitäs olla überpaskat.
oliko kallis pyörä? se vitutus kun pyörän huomaa tulleen varastetuksi on TODELLA ankea..
No eipä todella ollu. :D Kerkesin vaan innostua koko fillaroinnista, hah. No, en oo ostamassa parempaa pyörää.

Perkele että ottaa päähän ihmiset ketkä eivät osaa vastata sähköpostiin "Reply to all" -nappulalla. Siis jumalauta jos jakelussa on vaikkapa 12 ihmistä ja joltakulta pyytää jotain yhteiseen tietoon niin vastataan vain kysyjälle. Voi vitun vittu, saunan taakse ja turpaan perkele :curs:

Venäläinen lääkäri eukko joka kävi täällä duunissa:

"Minä tulin nyt, olen lääkäri ja kiireinen, en kerkiä varaamaan aikoja"

"Valitettavasti hoitajalle pääsee vain ajanvarauksella"

"Mutta minä olen LÄÄKÄRI ja KIIREINEN!!!"

"Hoitajalla on nyt asiakas, pääseekös sitä lääkärille ilman ajanvarausta?"

Jotain vitun älämölöä " #¤&¤¤/%()?=):curs:(&/%¤/%/%!!!!!!!!!!!! "

Elisan asiakaspalvelu: alkaa olla jo legendaarista, sinne ei pääse koskaan läpi. Onkohan siellä vittu edes ketään töissä? Pelkkä vastaaja pyörittää randomilla eri nauhoja.

Elisan asiakaspalvelu: alkaa olla jo legendaarista, sinne ei pääse koskaan läpi. Onkohan siellä vittu edes ketään töissä? Pelkkä vastaaja pyörittää randomilla eri nauhoja.

Jep, itelläki on nyt ollut kaks kuukautta Isoja virheitä laskuissa ja aspaan ei saa yhteyttä. Just eilen tuli taas muistutus että lasku pitäs maksaa, vaikksen sen ihan ajoissa olen maksanut. Viimekuisessa laskussa oli myös toissakuun summa mukana vaikka senkin olen jo maksanut aikoja sitten :curs:

Kävin aamupäivällä hakemassa vihdoinkin digiboxin. Tunnin verran toi toosa on tuossa nyt "hakenut" kanavia ja jo 10% hommasta on valmiina.

Eli jos "haku" jatkuu samaa tahtia, niin eihän tässä tarvi odotella enää kuin 9 tuntia :lol2:

...kyl oikeesti vähän jurppiikin :jahas:

Back
Ylös Bottom