Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
e: ja joku hiton lakkouhka näköjään päällä. no kai mä oon sit rikkuri tai sit en kun ei mitään hajua miten noi neuvotteluhommat menee. pitäis ottaa selville mutta ei viitti. vielä puol kuukautta aikaa...
Täältä http://www.ytn.fi/sopimusalat/index.php?item_id=7084 voit kattoa mitä ne aikoo (suunnitteluextra 3)...Fillari varastettiin.
Sen takia tän päiväset treenit jäi välistä ja loppuviikon joutuu säätämään uusiks.
Snadisti tuntus, että olis tulossa kipeeks. :curs:
edit: fillari varastettiin kun olin Verkkokaupassa hakemassa Kossin SparkPlugseja jotka hetken käytön perusteella on melkosen paskat.

Juu, en kauaa kokeillu, mut ei vakuuttanu. Vaikka vaihdoin lennosta iPodin omista kuulokkeista joiden pitäs olla überpaskat.HAHAHA:D ihan paskat kuulokkeet. voin sanoa kokemuksesta. en ymmärrä miksi hehkutetaan..
No eipä todella ollu. :D Kerkesin vaan innostua koko fillaroinnista, hah. No, en oo ostamassa parempaa pyörää.oliko kallis pyörä? se vitutus kun pyörän huomaa tulleen varastetuksi on TODELLA ankea..
Elisan asiakaspalvelu: alkaa olla jo legendaarista, sinne ei pääse koskaan läpi. Onkohan siellä vittu edes ketään töissä? Pelkkä vastaaja pyörittää randomilla eri nauhoja.