Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Myyrmäessä "äiti" jättänyt lapsen pakkasella pusikkoon farkuissa ja t-paidassa, paljain jaloin. Skidi oli ryöminyt kadun yli pimeässä.

Huostaanotto ja todnäk hoitoa ongelmaiselle äitykkäraukalle. Ja vuoden päästä huoralla varmaan taas maha pystyssä.

Vittu.

Vittu kun ei saa treenata rauhassa kun aina tulee joku vitun urpo kertomaan kuureistaan olettaen saavansa minulta jotain vastakaikua. Ei vittu kiinnosta teidän lääkkeiden väärinkäyttönne. Treenatkaa ja syökää vitun ääliöt. "Mulla on ollu mahatulehdus eikä oo pystynyt treenamaan moneen kuukauteen. Alotin just kuurin, että jaksais vähän treenata ja maha tulehtu taas" Aijaa. Vittu mitä porukkaa saleilla pyörii.

Paska taloyhtiö. Jos remontoidaan tai rakennetaan niin tehdään sitten kunnolla eikä säästetä väärissä asioissa. Halvalla ei saa kun paskaa... ja sen kyllä huomaa. Vitun köyhät (myös minä).

Oikean puolen lapa bitusti jumissa. Ei tuu penkistä eikä vedosta mitään. Hieroja ei vastaa puhelimeen. Kohta pitäs alkaa kovemmat reenitkin kisaa varten vielä! :curs:

saatana asun varmaan tän kaupungin ainoossa talossa jossa ei oo kaapelia. vituttaa kun en saa kanavia tänne, ja muutenkin täällä ei kyl toimi mikään. pitäis kai kivittää jonkun auto.

mitähän lie maksaa tollanen kaapelin hommaaminen kerrostalo yhtiöön?

Vitut tuolta suomi24 palstalta mitään pillua saa :curs:

:D

Isosiskon anlyysi on 2 viikon suomi24 treffipalstalla olemisen jälkeen et siellä on vaan sairaat ja epätoivoiset ihmiset! :lol2:

e: btw mua sattumoisin vituttaa. Toin yhen muijan kampille enka jaksanu panna sita ku nii vasytti(:D). Se oli yolla viiltany puukolla mun 2 isolta pehmolelulta kurkut ja ranteet auki! Yrittiko kenties viestittaa jtn?! :) Kumpiki makso yli 40 euroa :(

e2: selvennetaan nyt viela et se ruinas mukaan, ja mun sanoma oli jos alus se ettei mitaan tuu tapahtuun!

Jos ei ole hirveän vanha kone, niin kotivakuutuksesta voit saada korvausta joko korjaamiseen tai uuden hankkimiseen.
Oli se vanha, ja ilmaseksi olin saanut - tuli talon mukana. Rikki menneen vesipumpunkin ne korvasi vakuutusyhtiössä vain, kun selitin että hiiret tms. olivat kaivaneet auki kaivon kannen päällä olleet tiivisteet sillä seurauksella, että putki jäätyi, pumppu löi tyhjää, ylikuumeni ja pamahti. Jos olisin itse huonosti eristänyt esim. pumpun, niin varmasti olisivat laittaneet itse maksamaan.:jahas:

Kävin tänään ostamassa uuden jääkaappipakastimen, tulee kotiin huomenna, jihaa! Saamme ruoat sisälle kuistilta:D

Saatana kämpässä vittumainen hiiri ongelma, vittu pitää öisin niin kamalaa ääntä et herään siihen kesken unien ja toisinaan jo illalla että ei viitti edes alkaa nukkuun. 3 niitä kusimulkkuja olen jo pyydystänyt mut uusia ilmaantuu aina vähänväliä, viime yönä heräsin siihen joskus kolmelta ja en sen jälkeen enää nukkunut, vihantunne sisälläni on jotain uskomatonta. Päivällä ne saatana on ihan hiljaa VOI VITTU

Tää nyt ei suoranaisesti vituta, vaan enemmänkin ihmetyttää.

Nää "Personal (T)rainerit" eli random kuntosalien ohjaajat tai vastaavat, jotka sitten tekee ohjelmia uusille asiakkaille.

Kaveri tos ilmotti et on alkanu käymää salil ja just tommonen tossa yllämainittu henkilö teki sitten hänelle saliohjelman.

Alkuverkka 5-10min

"Punnerrus istuen 3x10" ? kuulemma joku laite
Jalkaprässi 3x10-12
Vatsarutistus laitteessa 3x10-12
Ylätalja eteen 3x10-12
Vipunostot sivulle kp. 3x8-12
soutu istuen 3x8-12 (alaselkä)
"Rintalihaslaite" 3x8-12
ja sit jotai haukkarii ja normi vatsoi..

Tollee kaveri selitti sen ohjelman mulle. Missä on vapaat painot? kyseessä on kummiski n. 185cm, koht 18v. täyttävä henkilö ja silti ohjelman tekijä puhu sillee "ku oot viel alottelija ni ei kannata tehä viel penkkii tai muita vastaavii". Mikä muka puhuu sitä vastaan, että tää mun kaveri ei vois tehä näitä perusliikkeitä. Onhan toi tommonen jonkinlainen 1-jakoinen ohjelma, mut siis miks näit vapaita painoja laiminlöydään? Mikä muka antaa perustan sitten tekemään esim. kyykkyä tai penkkiä? Joo peck deckillä vähä tuntumaa rintaan ni sit penkki kulkee? Ei noita voi ees vertaa toisiinsa. :wtf:

Piti nyt vähä itkeskellä ku ei tämmösen amiksen päähä ny uppoo nää asiat, en vaan ymmärrä tota meininkii. :(

Saatana kämpässä vittumainen hiiri ongelma, vittu pitää öisin niin kamalaa ääntä et herään siihen kesken unien ja toisinaan jo illalla että ei viitti edes alkaa nukkuun. 3 niitä kusimulkkuja olen jo pyydystänyt mut uusia ilmaantuu aina vähänväliä, viime yönä heräsin siihen joskus kolmelta ja en sen jälkeen enää nukkunut, vihantunne sisälläni on jotain uskomatonta. Päivällä ne saatana on ihan hiljaa VOI VITTU

Osta kissa:thumbs:.

nyt on todella paska olo...

Osta kissa:thumbs:.

saat tuon minun! haha, aamulla töihin lähtiessä se jää makaamaan ulkona yhdelle kaiteelle ja kun tulet takasin niin se siinä ihan samassa kohdassa ja ei oo liikkunu ei sitten mihinkään:D

Toinen kissa on taas hieman Kamikaze tyylinen, käy berhandilaistenkin kimppuun:jahas: ei väliä mikä on. kunhan tappelu syntyy....kisut:haart:

itseäni vituttaa tuo KYLMÄ ILMA!:curs:

Back
Ylös Bottom