ja tarpeeks tyhmä voittamaan mestaruuden:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitähän lie maksaa tollanen kaapelin hommaaminen kerrostalo yhtiöön?
Vitut tuolta suomi24 palstalta mitään pillua saa :curs:
Kumpiki makso yli 40 euroa :(Oo onnellinen että oli vain pehmolelut, olis voinu olla paljonkin pahempaa.:D ei juma mikä ämmä.:D
Se oli yolla viiltany puukolla mun 2 isolta pehmolelulta kurkut ja ranteet auki! Yrittiko kenties viestittaa jtn?
Oli se vanha, ja ilmaseksi olin saanut - tuli talon mukana. Rikki menneen vesipumpunkin ne korvasi vakuutusyhtiössä vain, kun selitin että hiiret tms. olivat kaivaneet auki kaivon kannen päällä olleet tiivisteet sillä seurauksella, että putki jäätyi, pumppu löi tyhjää, ylikuumeni ja pamahti. Jos olisin itse huonosti eristänyt esim. pumpun, niin varmasti olisivat laittaneet itse maksamaan.:jahas:Jos ei ole hirveän vanha kone, niin kotivakuutuksesta voit saada korvausta joko korjaamiseen tai uuden hankkimiseen.
Saatana kämpässä vittumainen hiiri ongelma, vittu pitää öisin niin kamalaa ääntä et herään siihen kesken unien ja toisinaan jo illalla että ei viitti edes alkaa nukkuun. 3 niitä kusimulkkuja olen jo pyydystänyt mut uusia ilmaantuu aina vähänväliä, viime yönä heräsin siihen joskus kolmelta ja en sen jälkeen enää nukkunut, vihantunne sisälläni on jotain uskomatonta. Päivällä ne saatana on ihan hiljaa VOI VITTU
Osta kissa:thumbs:.