Tietokoneohjelma jolla pitäisi tehdä töitä ei toimi. V*ttu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietokoneohjelma jolla pitäisi tehdä töitä ei toimi. V*ttu.
en kyllä tänään ole saanut töitä tehtyä, mutta ei oo mun moka joten en valita.Eikös toi kuuluisi iloisiin asioihin?Panettaa jatkuvasti. :jahas:
Koska tää loppuu? Pitäskö mennä naimisiin, se yleensä toimii? :evil:
Tuaaa, sanosin että lähempänä kolmeakymppiä hiukan hellittää. Sit neljäkymppisenä ei kuulemma enää hirveesti paneta, tai kai sitä panettaa, mutta pystyy jo miettimään paljon muutakin ku pillua. Kai se on jotain hormooniperästä toikin.Panettaa jatkuvasti. :jahas:
Koska tää loppuu? Pitäskö mennä naimisiin, se yleensä toimii? :evil:
Tuaaa, sanosin että lähempänä kolmeakymppiä hiukan hellittää. Sit neljäkymppisenä ei kuulemma enää hirveesti paneta, tai kai sitä panettaa, mutta pystyy jo miettimään paljon muutakin ku pillua. Kai se on jotain hormooniperästä toikin.
[nelo];1705774 sanoi:Ja samasta ohjelmasta vielä: vanhemmat antavat 13v tyttöjensä vetää tuollaista showta? Sairasta..
Mua ne vähäpukeiset tytöt ei häirinnyt ollenkaan, kiva että on sporttiset kropat ja reippaat harrastukset! Mikä mua häiritsi oli se vanha nainen joka määki sillä jakkaralla, haarovälin näkyessä kaikille... Kammottavaa!
[nelo];1705828 sanoi:Ja mikä se yksi taikurikin oli? Äijällä ikää jotain 25 ja lopettaa surkean esityksensä siihen, että tekee sen saanko-poskelle-pusun(-suutelempas-sinua-suulle) n. 15v tytölle?