Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin, eikö tähän oo edes mitään kummempaa syytä. Et oo ajatellut lekurilla käydä?

Ei mulla mitään stressiä ole tai muuta vastaavaa ja hemoglobiini on kans ihan ok (127). Minen vaan ymmärrä. Mä oon siinä mielessä perussuomalainen, eli menen vasta sitten lääkäriin, kun pää on vähintään poikki :D. Tiedän, typerää...

Aamulla duunissa eka minuutin aikana tuhosin koko eilisen työn. Kuinka ollakkaan, varmuuskopiointijärjestelmässä juuri eilisen varmuuskopioinnissa oli ollu joku häiriö ja niin vittu. Ei oo todellista.

Ei mulla mitään stressiä ole tai muuta vastaavaa ja hemoglobiini on kans ihan ok (127). Minen vaan ymmärrä. Mä oon siinä mielessä perussuomalainen, eli menen vasta sitten lääkäriin, kun pää on vähintään poikki :D. Tiedän, typerää...

Tuskinpa se lääkärikään mitään sille vois tehdä, mutta niillä on yleensä sellainen rauhoittava vaikutus.

Ei sen puoleen itsekkin menen lääkärin puheille vasta sitten, kun asiat on tarpeeksi huonosti. Mitä sitä nyt turhaan niitä vaivaamaan :D.

Tuskinpa se lääkärikään mitään sille vois tehdä, mutta niillä on yleensä sellainen rauhoittava vaikutus.

Ei sen puoleen itsekkin menen lääkärin puheille vasta sitten, kun asiat on tarpeeksi huonosti. Mitä sitä nyt turhaan niitä vaivaamaan :D.

On vaan niin ärsyttävää, kun on päivät pitkät lyhyet päällä ja mistään ei tajua yhtikäs mitään ja mitään ei jaksa tehdä koulun jälkeen. Äskenkin yritin ottaa päikkärit, kun väsytti niin maan perkeleesti, mutta EI TULLUT UNI :curs: . Nyt tässä mietin, että pitäiskö sittenkin lähteä salille.

On vaan niin ärsyttävää, kun on päivät pitkät lyhyet päällä ja mistään ei tajua yhtikäs mitään ja mitään ei jaksa tehdä koulun jälkeen. Äskenkin yritin ottaa päikkärit, kun väsytti niin maan perkeleesti, mutta EI TULLUT UNI :curs: . Nyt tässä mietin, että pitäiskö sittenkin lähteä salille.

Mulla oli joskus nuorempana useamman kuukauden pituinen jakso, ettei unta meinannut saada. Pitkitty varmaan aika paljon sen takia, kun aloin kauheesti stressaamaan sen unettomuuden takia. Piti oikein väkisin yrittää nukkua ja eihän siitä tietenkään mitään tullut.

En oikein tiedä mihin se loppui. Kaipa se oli se, kun tajusi että mitä sitä turhaa stressaamaan. Jos ei nukuta, niin sitten ei nukuta. Minkäs teet.

Tää nyt ei kyllä kauheesti auttanut, kun sä et vissiin kauheesti stressanut ton asian kanssa.

Edit. Ja noita päikkäreitä kyllä varmaan kannataisi tossa tilanteessa vältellä ja lähteä vaikka sitten sinne salille. Saattaisi helpottaa nukahtamista.

Miten ihmeessä näkkäriin voi olla koukussa?! Mun näkkärilakko kesti 5 päivää, sit sorruin ja nyt jo menny päälle puol pakettia..

Aah päiväkotiduunin ihanuuksia, eli kunnon flunssakuumehan se viimein mutkin selätti...tässä ollaan nyt tankattu glutamiinia ja c-vitamiinia oikein urakalla...

Edit. Tonnit paukkuu...

Miten ihmeessä näkkäriin voi olla koukussa?! Mun näkkärilakko kesti 5 päivää, sit sorruin ja nyt jo menny päälle puol pakettia..
hah luin mäkkäri ja ihmettelin vähä aikaa että mistä paketista oli kyse

Kusetusyritykset aiheuttavat lievää vitutusta tällä hetkellä. Omaa pikku yritystä olen kuukauden pyörittänyt ja tuntuu nettisivujen myynti olevan yleisin kusetuskikka tällä hetkellä. Pari räikentä as follows: ruotsalainen keijo soittaa ja kertoo edustavansa Ruotsin suurinta mainotoimistoa Y-reg:ä. Yrityksen on tarkoitus tulla Suomen markkinoille ja he tarvitsisivat referenssiyrityksen jonka mainoksia yrityksen myyntiedustajat voisivat potentiaalisille asiakkailleen näytellä, kun Suomea alkavat valloittamaan. Maksaisi vain yhden euron, kun Suomen laki estää ilmaiseksi tekemisen. No tottakai ajattelin, että eurolla ei mitään saa ja googletin sitten Y-reg:n ja löytyihän sieltä sitten kauhutarinoita tuhansien eurojen laskuista ja sopimuksista joista ei pääse irti millään.

Toinen juttu parin päivän takaa. Nainen soittaa minulle ja tarjoaa ilmaisia nettisivuja. Kuulemma opinnäytetyön tekijät jossain koulussa jonka nimeä hän ei kerro tarvitsevat oikeita yrityksiä joille he opinnot päättääkseen tekisivät nettisivut. Ajattelin sitten, että selvä annetaan eukon tulla käymään ja juttelemaan asioista, tiedä vaikka olisi hyvännäköinenkin emäntä. No akka kierii sitten kymmenen minuuttia myöhässä tapaamiseen eikä ollut edes hyvännäköinen. Edellä mainittu koulu olikin itseasiassa IT-alan yritys ja ilmainen ei ollutkaan itseasiassa ilmainen vaan kohtalaisen kallis sopimus olisi sivujen tekemisestä, nettiin laittamisesta ja ylläpitämisestä pitänyt tehdä. Sanon tässä kaikille nettisivuja myyvistä kusettajista yhteisesti että pitäkää tunkkinne, imekää kiviänne ja vaikka ampukaa itsenne tai etsikää edes rehellistä työtä. Yrityksen pystyynlaittaminen jo itsessään aiheuttaa stressiä ja kaikkea muuta mukavaa puuhaa, siihen ei enää tarvi yhtään mitään ylimääräistä ajankulua ja ne ressukat joita onnistutte kusettamaan ovat varmaan jo valmiiksi veloissa korviaan myöten, joten olkaapa myyjät kilttejä ja tehkää niinkuin edellä kehotin.

Back
Ylös Bottom