Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

erkjetter, mulla kesti vähän aikaa toipua E:stä, kun se L on niin hehkeä. Ehkä voisi keväällä koittaa uusia?

kannattaa. siitä kun ei mitään menetä vaikka uusisi. ja jottei mene täysin ohi aiheen niin pienehkö vitutus tuosta englannista. jäi vähän sellainen maku suuhun ettei ole L:ää tulossa.

Vituttaa niin saatanasti, kun Sonyn kannettavaan kovalevysoittimeen ei pysty enää lataamaan biisejä, ilman että niissä kuuluu jotain omituista rutinakitinää.

Varmaan jonkun uuden joudun hommaamaan? Ei muuten niin paljon vituttais, mutta kun se maksoi ~500 eskoa muutama vuosi takaperin. Paljon ollut käytössä tosin. Metallikuoretkin ihan hapettuneet. Korjauttaminenkin varmaan maksaa uuden verran?

Ei huvittais maksaa paria hunttia uudesta hyvästä...Perkele.

Ihanaa, koeviikkohan mullakin on nyt alkamassa ja lukemista on tullut harrastettua yhteensä noin puoli tuntia. Minkä ihmeen takia pitää olla niin järjettömän laiska ja saamaton. Kuitenkin aikaa lukemiseen olis ollu, mutta sitä on nyt vaan tullut kulutettua kaikkeen turhaan...

Minkä helvekon takia ruotsin pitää olla näin vaikeeta?!?!

:wall:

Samat sanat, vitunmoinen kiire lukies. Varsinki kun ois ollu sairaast hyvää aikaa mutta neki tuli kulutettuu kaikkee turhaan. Ruotsi on helppoa ;)

Vituttaa niin saatanasti ku jalat kasvaa niin nopesti, eikä lihat lähde ees lenkkeilemällä pois. Reisi oli saaatanalliset 77,5cm paksu, nyt dietin jälkeen 74cm, vaikka en tehnyt jalkoja salilla 4KK ollenkaan. En siis ainuttakaan kertaa! Ja lenkkeiltyä tuli jok'ikinen vitun päivä. Paino kyllä on laskenut 14 kiloa, jotka kaikki valitettavasti lahtivät yläkropan lihaksistosta.:itku::itku: VITTU!!! Farkkuja ei löydy mistään oulusta, ja yksinkertaisesti on saatanan hankalaa köytää minkaanlaisia housuja, joita voi pitää salin ulkopuolella. Olis vitun geenit sillain et jalat kasvais hitaammin ja yläkroppa ubervauhtia.

Loppu jalkojen treenaaminen kokonaan, se on varma! :curs:

:david::david:

Haen pian leikkuuveitsen ja leikkaan reidestä pari suikaletta pihvejä ja syön rintatreenin jälkeen!!!! :evil:

Ps. kyl mä diettiin oon ihan tyytyväinen "rasvanpoltollisesti" (vittu mikä sana), nimittäin rasvat laski 4 kk: aikana 18-11, pihdeillä mitattu.

Onpas saanut eräs mieshlö sukat pyörimään jaloissa pitkästä aikaa. Ollaan yhdellä samalla kurssilla eikä mulla ole mitään hajua mitäs mahtaa mies opiskella. Tänään porukka jakautui ryhmiin opiskelemaan ja eiköhän olla eri ryhmissä :curs:

Vituttaa ihan käsittämättömästi.. :wtf:

Joo pitäs vissiin hankkia enemmän tekemistä kun tämmöset tyhjänpäiväsyydet saa koko päivän pilalle.. :jahas:

Vituttaa niin saatanasti ku jalat kasvaa niin nopesti, eikä lihat lähde ees lenkkeilemällä pois. Reisi oli saaatanalliset 77,5cm paksu, nyt dietin jälkeen 74cm, vaikka en tehnyt jalkoja salilla 4KK ollenkaan. En siis ainuttakaan kertaa! Ja lenkkeiltyä tuli jok'ikinen vitun päivä. Paino kyllä on laskenut 14 kiloa, jotka kaikki valitettavasti lahtivät yläkropan lihaksistosta.:itku::itku: VITTU!!! Farkkuja ei löydy mistään oulusta, ja yksinkertaisesti on saatanan hankalaa köytää minkaanlaisia housuja, joita voi pitää salin ulkopuolella. Olis vitun geenit sillain et jalat kasvais hitaammin ja yläkroppa ubervauhtia.

Loppu jalkojen treenaaminen kokonaan, se on varma! :curs:

:david::david:

Haen pian leikkuuveitsen ja leikkaan reidestä pari suikaletta pihvejä ja syön rintatreenin jälkeen!!!! :evil:

Ps. kyl mä diettiin oon ihan tyytyväinen "rasvanpoltollisesti" (vittu mikä sana), nimittäin rasvat laski 4 kk: aikana 18-11, pihdeillä mitattu.

ihan :offtopic:,et saiskos kuvia kunnosta..tai edes jaloista :hyvä:

Voin aika rehellisesti sanoa, ettei tämä päivä ole ollut meikäläisen päivä. Menin eilen illalla jo yhdeksältä nukkumaan "pienimuotoisen" päänsäryn takia, toisin sanoen migreeninpoikasta puski päällensä. Oli sitten äärimmäisen mukavaa herätä puoli kolmelta astmakohtaukseen, joka säikäytti niin maan perkeleesti. Astmakohtaus oli vielä omaa vikaa, kun olen pölylle allerginen ja en ole piiiiitkääään aikaan siivonnut kämppää. Astmakohtauksen myötä puhkesi sitten tuo migreeni, joka kesti aamuun asti ja pää ei antanut myötensä, jotta olisi kouluun päässyt. On ollut sitten äärimmäisen mukavaa siivota kämppää pää ja niska niin viimeisen päälle juntturassa. Jäi puntti ja salibandytreenit välistä. Vielä pitäisi lähteä käymään kaupassa. Kiitos hei ja näkemiin!

Kyllähän se kamera löytyy. Mihin vois uppia?

Huomenna käsken jonku muun ottaa kuvia vähän, on niin hankalaa yksin ottaa. :D Ja pistetään nyt niistä jaloista vain, ku oon niin vitun tyytymätön yläkroppaan.
Otat itselaukaisulla ne kuvat ja sitten lähetät minulle sähköpostilla osoitteeseen tuo palstanickini@gmail.com, jossa luonnollisesti tuon palstanickin tilalle jylli81. Minä voin liittää ne sitten tänne ketjun jatkoksi.

Saadaan sitten tämäkin mysteeri selvitettyä, koska ainakin henkilökohtaisesti on aika vaikeaa uskoa 74cm reisiä, jotka olisivat lähellekään vähärasvaiset, 18-vuotiaalla nuorella miehellä. Ota ihan kunnon kuvat, missä näkyy kroppa ainakin nilkoista vyötäröön, niin niistä näkeekin jotain. Voin vielä tarvittaessa rajata ja pienentää kuvia.

Otat itselaukaisulla ne kuvat ja sitten lähetät minulle sähköpostilla osoitteeseen tuo palstanickini@gmail.com, jossa luonnollisesti tuon palstanickin tilalle jylli81. Minä voin liittää ne sitten tänne ketjun jatkoksi.

Saadaan sitten tämäkin mysteeri selvitettyä, koska ainakin henkilökohtaisesti on aika vaikeaa uskoa 74cm reisiä, jotka olisivat lähellekään vähärasvaiset, 18-vuotiaalla nuorella miehellä. Ota ihan kunnon kuvat, missä näkyy kroppa ainakin nilkoista vyötäröön, niin niistä näkeekin jotain. Voin vielä tarvittaessa rajata ja pienentää kuvia.

Huomenna tulee, koska se on vaan niin että kyllä parempia kuvia saa toisen avustuksella. Kaveri vielä suhteellisen taitava kuvaaja ja hänen kotonaan hyvissä valoissa otetaan.

Edit: Lenkille :D

Huomenna pitkästä matematiikasta koe, todennäköisyys ja tilastot, alkupään asiat ihan simppeleitä, lopusta ei osaa erkkikään... Enään en jaksa harjotella, huomenna vaihtamaan lyhyeksi matikaksi:dance:

Digiboksi ei suostu toimimaan sillon ku pitäsis mut sillo ku ei oo tärkee ohjelma ni toimii vallan mainiosti :curs:
Edit: sain lopulta toimimaan pitkän on/off näpyttelyn jälkeen (Ei löytäny singaalia:curs:)

voihan vittu!

lupailtu puol vuotta vakituista paikkaa kunhan valmistuu ja nyt sit
"joo jatketaan tuntisopimuksella"

vitun homo kusettajat, pitääkin rueta ettimään uutta työpaikkaa...

"joo meidän firmassa on tapana vakinaistaa kaikki työntekijät, ei me tuntityöläisiä pidetä paitsi opiskelujen ohessa olevia kavereita" sanottiin vielä viime tulosinfossa.

Ei toi mahdotonta ole. Itellä kans todella patit jalat, vaikka en treenais. Pienestä asti pyöräilyä + sopivat geenit = 16 vuotiaana urheiluhieroja ei meinannut uskoa kun väitin etten ole koskaan nostanut puntteja. Muuten olenkin hoikka poika...

voihan vittu!

lupailtu puol vuotta vakituista paikkaa kunhan valmistuu ja nyt sit
"joo jatketaan tuntisopimuksella"

vitun homo kusettajat, pitääkin rueta ettimään uutta työpaikkaa...

"joo meidän firmassa on tapana vakinaistaa kaikki työntekijät, ei me tuntityöläisiä pidetä paitsi opiskelujen ohessa olevia kavereita" sanottiin vielä viime tulosinfossa.

Nostivatko edes liksaa sovittuun?

Huomenna pitkästä matematiikasta koe, todennäköisyys ja tilastot, alkupään asiat ihan simppeleitä, lopusta ei osaa erkkikään... Enään en jaksa harjotella, huomenna vaihtamaan lyhyeksi matikaksi:dance:

Mun lempikurssi! Olin kipeenä puolet kurssista, lintsasin neljäsosan ja nukuin ne tunnit kun sielä olin ja sain kasin. :D

Ei toi mahdotonta ole. Itellä kans todella patit jalat, vaikka en treenais. Pienestä asti pyöräilyä + sopivat geenit = 16 vuotiaana urheiluhieroja ei meinannut uskoa kun väitin etten ole koskaan nostanut puntteja. Muuten olenkin hoikka poika...

Mjoo mä olen kans pyöräillyt koko pienen ikäni ja lihaa löytyy perseestä ja reisistä..

EDIT: Kuulemma "hyvä perse".

Nostivatko edes liksaa sovittuun?

sen näkee kohta, kai olisivat pitäneet entisessä jos en olis ruennut kyselemään.. nyt ainakin sanoivat että tod näk muutetaan vaan tuntisopimusta. veikkaan että jää tarjous reippaasti alle suositusten (vakkarisopimukset monella olleet juuri suosituksen verran), joten parempi rueta ettimään uutta työpaikkaa jos täällä ei asiat rupea järjestymään.

Back
Ylös Bottom