Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu, viinapullo juomapullona :D. :lol2:
Niih. Mannerjäätiköt sulaa--> merenpinta nousee-->ihmiset joutuvat hylkäämään asuinpaikkansa. Ei kai sellaisesta asiasta kannate paasata?Mua vituttaa kun kaikki paasaa että keskilämpötila nousee vaikkapa 0.2 astetta seuraavien 20 vuoden aikana. Vittu mitä sitten?! Parempi kun nousisi vaikka 25 astetta heti ensi viikolla niin päästäis kerralla kaikesta lumesta ja jäästä perkele.
Kuka kuuntelee musiikkia ja lallattelee mukana? Kuka selaa pakkista?
KENEN PITÄIS TEHÄ KOULUHOMMIA? häh?!:curs:
Niiiin samoilla linjoilla.
Luulis että näissä olosuhteissa motivois tehdä jotain valmistumisen eteen mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa. Ei voi edes syyttää ketään muuta, täysin oma vika.
Mä olen laiska paska ja sekös vituttaa.
Koeviikko ei Herra armahdaaaah!
Tänää lukenu kahesttoist asti yhtä kirjaa äikkää varten ruokataukoo lukuunottamatta ja viel pitäs lukee muutama kirja tän ja huomisen päivän aikaan.

Tulipa taas hyvä muistutus siitä, millaista paskaa jotkut Linux-softatkin on. SuSE Linuxin partitioner päätti päivänsä johonkin virheeseen, kun yritin laajentaa olemassaolevaa osiota tuhotusta partitiosta vapautuneella tilalla, ja kadotti multa tuollaiset vaatimattomat puoli teraa tiedostoja. :curs: