Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meikäläisen vesipullo ollut jo toista viikkoa samassa paikkaa salilla...Hups, unohtui toisellakin kertaa viedä se pois.

Hauskaa...? No, eipä oikeastaan.

No mikäs muukaan sillä vois olla :D

Mua vituttaa kun kaikki paasaa että keskilämpötila nousee vaikkapa 0.2 astetta seuraavien 20 vuoden aikana. Vittu mitä sitten?! Parempi kun nousisi vaikka 25 astetta heti ensi viikolla niin päästäis kerralla kaikesta lumesta ja jäästä perkele.
Niih. Mannerjäätiköt sulaa--> merenpinta nousee-->ihmiset joutuvat hylkäämään asuinpaikkansa. Ei kai sellaisesta asiasta kannate paasata?
Tiesitkö, että merenpinnan nousun myötä jo NYT on ilmastopakolaisia?

Eikä se lämpötila välttämättä täällä Suomessa paikallisesti nouse. Mikäli golf-virta hiemankin siirtyy, niin sitten ollaankin samanlaisissa ääriolosuhteissa kuin esmes Siperiassa ollaan. Tai tiedä vaikka Suomi oliskin myöhemmin ilmastoltaan kuin Thaimaa,heti sie olet siellä saanut jo kaiken kondikseen ja itse nyit lynx 250:stä käyntiin karvalakki päässä samalla, kun me otetaan täällä arskaa tänne muuttaneiden thaityttöjen kanssa :D

Kuka pelaa spiderpasianssia? Kuka kuuntelee musiikkia ja lallattelee mukana? Kuka selaa pakkista?

KENEN PITÄIS TEHÄ KOULUHOMMIA? häh?!:curs:

Niiiin samoilla linjoilla.

Luulis että näissä olosuhteissa motivois tehdä jotain valmistumisen eteen mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa. Ei voi edes syyttää ketään muuta, täysin oma vika.

Mä olen laiska paska ja sekös vituttaa.

Niiiin samoilla linjoilla.

Luulis että näissä olosuhteissa motivois tehdä jotain valmistumisen eteen mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa. Ei voi edes syyttää ketään muuta, täysin oma vika.

Mä olen laiska paska ja sekös vituttaa.

Sä et oo laiska,etkä paska. :whip:
;)

Koeviikko ei Herra armahdaaaah!
Tänää lukenu kahesttoist asti yhtä kirjaa äikkää varten ruokataukoo lukuunottamatta ja viel pitäs lukee muutama kirja tän ja huomisen päivän aikaan.

Koeviikko ei Herra armahdaaaah!
Tänää lukenu kahesttoist asti yhtä kirjaa äikkää varten ruokataukoo lukuunottamatta ja viel pitäs lukee muutama kirja tän ja huomisen päivän aikaan.

Mullakin alkas koeviikko, pitäs alkaa lukemaan enkkua kun en ole yhtään vielä lukenu... Saattaa mennä hyvin enkun koe:down:

Tätä koulutuksellisista velvollisuuksista luistamista on näemmä liikkeellä laajemmaltikin. Minun pitäisi parhaillaan punnertaa labrakurssin työselkkareita, mutten vaan millään kykene. Virustiittereiden laskeminen, naurettavan nuhjuisten geelikuvien analysoiminen sekä 1x-, 2x- ja lisää tähän joku ääretöntä lähestyvä luku x-puhdistusten tapahtumien sekoamatta selostaminen on nyt valitettavasti ratkaisevan paljon liikaa vaadittu :zzzz:

Tulipa taas hyvä muistutus siitä, millaista paskaa jotkut Linux-softatkin on. SuSE Linuxin partitioner päätti päivänsä johonkin virheeseen, kun yritin laajentaa olemassaolevaa osiota tuhotusta partitiosta vapautuneella tilalla, ja kadotti multa tuollaiset vaatimattomat puoli teraa tiedostoja. :curs:

Jaa, ja että olisi pitänyt ottaa varmuuskopiot ensin? 580 gigasta? Ei, vaan softan pitää toimia niin ettei tällaista pääse tapahtumaan. Ainakin perkele johonkin logiin pitäisi kirjautua partitioiden vanhat reunat, niin että kun tuollainen "helppokäyttöinen" partitionerin paska bugaa ja sotkee paikat, niin ne saisi manuaalisesti palautettua fdiskillä! Jos jossain oli mun vikaa, niin eiköhän se ollut siinä, että lähdin käyttämään tuota SuSEn paskasoftaa.

Mutta katsotaan nyt, josko xfs_repair löytäisi sen verran superblockeja että partitiot saisi palautettua... onneksi valitsin tämän tiedostojärjestelmän.

:offtopic:
Tulipa taas hyvä muistutus siitä, millaista paskaa jotkut Linux-softatkin on. SuSE Linuxin partitioner päätti päivänsä johonkin virheeseen, kun yritin laajentaa olemassaolevaa osiota tuhotusta partitiosta vapautuneella tilalla, ja kadotti multa tuollaiset vaatimattomat puoli teraa tiedostoja. :curs:

No mun mielestä jos rupee partitioiden kanssa pelleilemään niin silloin on oltava varmuuskopiot. Jos data on yhdessä paikassa, niin sitä ei ole olemassakaan :nerd:

Noita ~500Gt ulkoisia levyjä saa suhteellisen edukkaasti nykyään. Suosittelen.

Toivottavasti löydät datat.

Ei varmaan auttanut vitutukseen :jahas:

Back
Ylös Bottom