Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

minä en saa potkuja millään. Ellen potki itseäni pihalle.
Tuokin taloudellinen syy on niin helppo. "me ei tarvita sua enää". GET OUT!!

Outo asenne. Ei se ihan noin mene... katsohan työsopimuslain 7 luvusta "Työnantaja saa irtisanoa työsopimuksen kun tarjolla oleva työ on taloudellisista, tuotannollisista tai työnantajan toiminnan uudelleenjärjestelyistä johtuvista syistä vähentynyt olennaisesti ja pysyvästi... Perustetta irtisanomiseen ei ole ainakaan silloin, kun... töiden uudelleenjärjestelystä ei ole aiheutunut työn tosiasiallista vähentymistä."

En välitä Suomen laista ja tuo on varmaan eri tavalla laitettu kun viitseliäiset ihmiset sen kirjoittaisi mutta eiköhän tuosta nyt näe ettei se irtisanominen ole helpoin mahdollinen asia tehdä. Ei sinulla kyllä taida olla pahemmin tietoa asiasta.

Joo kyllä se niin siellä lukee.
Ainoa asia mikä on tässä nyt tärkeää että sillä ei ole mitään väliä, kun tilanne tulee.
Ihmiset kun tulkitsee lakia niin kuin itse siitä eniten hyötyvät...

Ei ole muuten yksi eikä kaksi tapausta kun laittomista potkuista on tuomittu työnantajan maksettavaksi aika suolaisia korvauksia. Eli ei niitä potkuja ihan mistä sattuu syystä voi jaella. Ne amerikkalaiset tv-sarjat ei välttämättä ole sovellettavissa ihan suoraan tänne Suomeen.

Oletko koskaan potkaissut ketään pihalle? Ollut siinä vaarassa että sinut erotetaan?
Silloin kun työnantaja ajattelee vain rahaa (minä) sillä työnantajalle ei ole oikeasti mitään väliä. Sen saa kyllä lähtemään sieltä, tavalla tai toisella.

En nyt jaksa jauhaa tästä ,koska olette eri asemassa ja eri mieltä kanssani.

Ainahan legitiimit perusteet irtisanomiselle voi jotenkin keksiä. Nimim.kyllä lähipiirissä on saatu potkuja ihan ihmeellisillä perusteluilla, eikä niissä ole mitään laitonta ollut. Kunnon irtisanomissuoja on maissa, missä potkujen saajalle joutuu antamaan työnantaja korvauksia.

Elkää käsittäkö mua taas mikskää kommariksi, mutta mä ehdottomasti oon sitä mieltä että suomessakin pitäisi saada edes jotain korvauksia potkuista.

Siinä on sitten puolestaan työnantaja aika kusisessa tilanteessa... :rolleyes: Parissa duunissa missä olen ollut, on vetelehtinyt ihan täyskusipäitä vakkaripaikalla eikä niitä oikein kuulemma voi pihallekaan pistää, kun joutuis maksamaan isot erorahat tms. ja vaikka mitä.

Ihan kauhistuttaa ajatella, että jos nyt joskus oikeesti sen yrityksen perustan ja pitää sitten työntekijöitä ottaa, niin miten sieltä valitsee kunnollinen sen sekalaisen joukon seasta. Pahimpia lusmuja tai muuten epämiellyttävimpiä varsinaisena työntekijänä tuntuvat olevan nämä, jotka näennäisen hyvin (parhaiten?) pärjää haastattelussa seurallisuudella ja lirkuttelutaidoillaan :jahas: . Hankala juttu.

Ohhoh, "prayer ja totuus tulee 18 vuotiaan suusta" - pakkiksen uusi reality-sarja, joka perustuu löyhästi tositapahtumiin.

Prayer, "Mulle ei ole vitunkaan väliä sillä mitä sä musta ajattelet!"

Huvittavalla tavalla tästä muodostui tän päivän vitutuksen aihe.

juu, nosta vain se ikä pöydälle. niin muutkin tekee,kun eivät keksi enää sanottavaa. ainakin ne 2 vuotta vanhemmat:rolleyes: koska eihän nyt MINUA NUOREMPI VOI OLLA OIKEASSA.

hauska tapa ajatella. tosin, varsin yleinen.

Jaa pitää vissiin laittaa piiloon tuo oma ikä niin on helpompi esiintyä asiantuntijana tutemattomien silmissä.

Nää matikan laskut on vähän hankalia...

Edit: Prayer, ootko muuten työnantaja?

Öö... 22 - 2 = .... 18?

Antaa pojan leikkiä. Kyllä ne mielipiteet ja asenteet siitä tasoittuu iän myötä.

vituttaa kun närästää ja selkään koskee. Ihan menee päin p*rsettä treenit kun ei voi mitään tehdä, toista viikkoa jo kaikkee ollut. Tai ei ne mene pöin persettä koska niitä ei ole edes ollut. Ärh.

Vanhukset, teistä huomaa sen että olette vanhemisestanne huolissanne, kun pitää ruveta nuoremmaks haukkumaan toista, ite ette huomaa:piis:

Vittu, kohta tokio hotel mt3:wall:

e. keijon näkönen toi toinen juontaja, ei siis jaana...

Prayerilla komea titteli:)

Rispektiä kyllä, jos tossa iässä on jo tommonen status ja asema työelämässä, tosin, en kyl ole selvillä, mitä työtä teet elääksesi, mutta ilmeisesti rahaa palaa, ja sitä tulee joten mikäs siinä. Kyllä määkin pimppaisin mielummin Letukoita, kuin olisin aivoton zombi jossain liukuhihnan varressa.

Minkä takia muuten nuoret henkilöt eivät ikinä usko, että joidenkin mielestä heillä vaan on paskoja mielipiteitä, tyhmiä juttuja tai sen sellaista? Ei se mikään ikäkysymys ole, idiotismi nimittäin.

Vituttaa tämä yliopiston paperien tyhjänpäiväinen täytteleminen, tutkinnonuudistus ja oma vähäinen kiinnostus tehdä tämä kunnolla.

Back
Ylös Bottom