Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minkä takia muuten nuoret henkilöt eivät ikinä usko, että joidenkin mielestä heillä vaan on paskoja mielipiteitä, tyhmiä juttuja tai sen sellaista? Ei se mikään ikäkysymys ole, idiotismi nimittäin.

Vituttaa tämä yliopiston paperien tyhjänpäiväinen täytteleminen, tutkinnonuudistus ja oma vähäinen kiinnostus tehdä tämä kunnolla.

Minuakin vitutti tämä ja tein siitä lopun.

Lopetin koulun ja haistatin vitut niille jotka sano että susta ei tule mitään ilman koulupapereita. mutta joo, peruskoulupapereilla mennään.

Minkä takia muuten nuoret henkilöt eivät ikinä usko, että joidenkin mielestä heillä vaan on paskoja mielipiteitä, tyhmiä juttuja tai sen sellaista? Ei se mikään ikäkysymys ole, idiotismi nimittäin.

jos mielipiteeni on sinusta tyhmä tai paska se on idiotismia?
Mielenkiintoinen näkökanta..

Idiotismia on se, ettei voi ymmärtää sitä, että se oma rakas mielipide on jonkun toisen mielestä paska. Myös jotkut mielipiteet paskuudessaan edustaa idiotismia.

Nyt sitten kaikki palaa ketjun aiheeseen ja jättää henkilökohtaisuudet näppiksen sille puolelle, koskee myös Prayeriä

Vittu. Söin varmaan 200grammaa hedelmäkarkkeja. Tekee pahaa.

Ps. Jännä juttu, että kiroilu ja Pakkis kulkee jotenkin käsikädessä.

Aah. En ole ainoa, jota tutkinnonuudistus vituttaa. Opinnot on juuri sellaisessa vaiheessa, että olen pahimpien väliinputoajien joukossa. Pitäisi joko valmistua tai tehdä ensi vuonna opettajan pedagogiset, jos pääsen sinne, eikä sinne valmiita maistereita huolita. Mutta kun noi puutarha-alan työt tuntuu hiton kivoilta. Enempi mun juttu kuin yliopisto kai sittenkin, vaikka joskus olin niin hiton hyvä ja ahkera. No ihan itse oon varmaan opiskeluni pilannut.

Aah. En ole ainoa, jota tutkinnonuudistus vituttaa. Opinnot on juuri sellaisessa vaiheessa, että olen pahimpien väliinputoajien joukossa. Pitäisi joko valmistua tai tehdä ensi vuonna opettajan pedagogiset, jos pääsen sinne, eikä sinne valmiita maistereita huolita. Mutta kun noi puutarha-alan työt tuntuu hiton kivoilta. Enempi mun juttu kuin yliopisto kai sittenkin, vaikka joskus olin niin hiton hyvä ja ahkera. No ihan itse oon varmaan opiskeluni pilannut.

Hoh, joo. Mulla on seminaari justiinsa alkanut, enkä tiedä vielä meneekö graduidea edes läpi. Hmph. Teoriassa olisi mahdollista valmistua vanhan mukaan, mutta pääsen vähemmällä jos vaihdan uuteen ja otan kandin ulos (hieman tullut haahuiltua ylimääräisiä opintoja). Ja kiinnostus omaan alaan on siinä mielessä kiikun kaakun, että hieman toisella aineyhdistelmällä olisin ollut tuolta ulkona jo aikaa sitten + suurempi mahdollisuus niihin töihin mitä haluan. Nyt pitää vaan kaapia kasaan paras mahdollinen läjä. Vittu.

Ja kiinnostus omaan alaan on siinä mielessä kiikun kaakun, että hieman toisella aineyhdistelmällä olisin ollut tuolta ulkona jo aikaa sitten + suurempi mahdollisuus niihin töihin mitä haluan. Nyt pitää vaan kaapia kasaan paras mahdollinen läjä. Vittu.
Hehee.

Itse oivalsin joskus vuosi tai pari sitten, että niin kiinnostavia kuin ovatkin kirjallisuus ja suomen kieli, niin eihän niistä kivoihin töihin pääse kuunaan. Ellei ole sitten jonkinlaista intoa opettajan töihin, onneksi mulla on edes vähän sellaista.

No toistaiseksi on helppoa kun teen kahta eri duunia, ei tarvi miettiä opintoja, kun ei kerkeä kumminkaan mitään opiskelemaan.

Lisäksi vituttaa: stressi. Joskus kahden viikon päästä onneksi helpottaa.
Edit: Ai niin ja ne raha-asiat. Liittyy myös tuohon opiskelupulmaan. Tahtoisin ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa opiskella lisää ja ehkä toista alaa, mutta millä rahalla? Nytkin tekee jatkuvasti tiukkaa, eikä töiden jatkumisesta oikein ole tietoa.

Hehee.

Itse oivalsin joskus vuosi tai pari sitten, että niin kiinnostavia kuin ovatkin kirjallisuus ja suomen kieli, niin eihän niistä kivoihin töihin pääse kuunaan. Ellei ole sitten jonkinlaista intoa opettajan töihin, onneksi mulla on edes vähän sellaista.

No, musta piti tulla alkujaan äikänmaikka, mutta ei sitten tullutkaan. Suomen jätin aikaa sitten, olen sivuaineilla yrittänyt vähän paikkailla. Mietin pitkään pääaineenkin vaihtamista, mutta noita kirjallisuusopintoja on jo niin paljon että menköön. Todennäköisesti menen välivuoden jälkeen jonnekin ammattikorkeaan. Ehkä.

Ainahan se on tosi hyvä idea 19-vuotiaana päättää mitä haluaa tehdä ja mennä vaan sen kiinnostuksen perässä. Kyllä kannatti.

Joo kyllä se niin siellä lukee.
Ainoa asia mikä on tässä nyt tärkeää että sillä ei ole mitään väliä, kun tilanne tulee.
Ihmiset kun tulkitsee lakia niin kuin itse siitä eniten hyötyvät...
Toki työnantaja voi tulkita lakia miten parhaaksi näkee ja siitä suurimman hyödyn saa, mutta jos lain määrittelemät irtisanomisperusteet eivät täyty, voidaan tulkintaa jatkaa eri oikeusasteissa, joissa tulkitsijoita ei vittuakaan kiinnosta työnantajan hyötynäkökohdat.

Miksi ihmiset eivät voi käydä suihkussa tarpeeksi usein? Miksi ihmiset haisevat p*skalle?

Viikon ajan (viikonloppua ei lasketa) mennessäni yliopistolle bussilla minun lähelläni istuu kävelevä kierrätyslaitos. Joka päivä!
Koko bussi haisee hirveälle ja aiheuttajan poistuessa lemu jää kiertämään pitkäksi aikaa.

Yrität pidätellä hengitystä ja näytellä ettei haju lähde sinusta itsestäsi. (Mitenköhän se käytännössä onnistuu) :D

No, musta piti tulla alkujaan äikänmaikka, mutta ei sitten tullutkaan. Suomen jätin aikaa sitten, olen sivuaineilla yrittänyt vähän paikkailla. Mietin pitkään pääaineenkin vaihtamista, mutta noita kirjallisuusopintoja on jo niin paljon että menköön. Todennäköisesti menen välivuoden jälkeen jonnekin ammattikorkeaan. Ehkä.

Ainahan se on tosi hyvä idea 19-vuotiaana päättää mitä haluaa tehdä ja mennä vaan sen kiinnostuksen perässä. Kyllä kannatti.

Pliis. älä sitte ainakaa liiketaloutee, pliis!

Mua vituttaa et miten voi mennä näin vituiks koko viikko ku sairastuu kesken. ei perkele! koskee nii kovast päähän, ei vittu ei saa nukuttuakaa ku on joku vitun poskiontelotulehus taas.

Wau. En oo ainoo joka lähti turhanpäiten lukeen suomea. Uravalinnat pitäs tehdä joskus 30 ja kuoleman välissä ilmeisesti... Eli vituttaa noin jonkinmoisesti kahden vuoden hukkaan valuminen ja sitä seurannut opintojen järkyttävän hidas eteneminen. Vitut, vaihan pääainetta... Joskus... Ko saan aikaseks... Kirjallisuus rokkaa.

:asiallinen osuus:
Salilla soi musiikki "yleiskaiuttimista", mitä henkilöt a,f,j,e,k,t,v,d ja r kuuntelevat asiallisella äänen volyymilla; henkilöllä b on omat napit korvissa, kuuntelee ilmeisesti jotain sitä kautta. Henkilö b menee ja kääntää "yleiskaiuttimien" äänen volyymin lähes nollaan ilmeisesti koska niiden ääni tuli nappien tuottaman äänen läpi.
:asiallinen osuus:

:epäasiallinen osuus:
Saatanan perseeseenpantu apinanpaska, miksi vitussa luulet, että sinä perseeseenpantu apinanpaska saat mennä kääntämään muilta audion pois jos omissa napeissasi eivät ominaisuudet riitä kumoamaan ulkopuolista ääntä.
:epäasiallinen osuus:

ahaha:D aika reilua ei voi muuta sanoa...

Meillä kävi niin että joku joka vittuuntu tuohon yleisradion musiikkiin toi oman "ghettoblasterin" mukanaan salille:D sitten kyllä kuunteli naapurikaupungin salitkin sitä samaa musaa:)

Mutta ei se mitään kun kuunteli in flamesia:D

Onneksi meikäläisen salilla pauhaa poltettu rock-cd tai Radio Sata. :rock:

Kyllä muakin vituttais, jos jostain Radio Novasta pauhaisi "Flashdance"...Ei sitä kuitenkaan saa mennä omien egoististen tarpeiden vuoksi kääntämään mankkaa pienemmälle.

laskin salmaripullon kädestäni 5 min sitten ja enää en löydä mistään!!! WTF?? :curs:

Mää join sen buhahahah!

Back
Ylös Bottom