Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hankala tilanne, mutta kokeileppa lähettää asiallinen sähköposti asiasta rehtorille tms. kuka sitä pulkkaa vetää. Asian voit tehdä vaikka anonyymisti perustamalla spostitilin tarkoitusta varten. Kerrot mikä on tilanne, mistä kiikastaa ja mitä asialle tulisi mielestäsi tehdä. Perustele myös anonymiuden syy, mikäli moiseen tunnet tarvetta. En voi painottaa liikaa asiallisen tekstin tärkeyttä, sillä jos sorrut pikastuksissasi rähisemään, menee viestisi osastoon "häiriköt".

Totta. Hankala tilannehan tuo on. Rähisemään en ole aikomassa. Eikä se mitään luultavasti tuottaisikaan. Olen kyllä jutellut luokanvalvojan kanssa asiasta ja hän on jutellut koulutusjohtajan (puljun johtajan) kanssa. Tyypit ovat päässeet pelkällä varoituksella. Onpahan myös saatu jotain lisäavustusta tälle tietylle luokalle, mutta mitään hyötyä ei tuosta ole ollut.

Näitten tyyppien käyttäytymisestä voisin sanoa, että se on aivan uskomatonta, kun kuitenkin toisen asteen oppilaitoksessa ollaan. Ymmärrän tässä asiassa kyllä hyvin opettajia myös, että minkäänlaista motivaatiota opetukseen ei ole, kun takaisin saa keskisormea tai sitten näytetään persettä. Onpahan tullut aika pelottavaakin kommenttia paikotellen tyyliin: "Turpa kiinni tai tapan sut!". Kasvatuksessahan on täydellisesti kämmätty näiden yksilöiden osalta, kun ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Itsellä ainakin oli nuorempana ne tietyt rajat jonka mukaan mentiin ja pelkäsin, että tulee persuuksille, jos jotain pahaa tulee tehtyä. Hyvin on toiminut uhkaaminen, lahjominen ja kiristys kohdallani. (älkää ottako liian tosissanne edellistä kommenttia. ;) )

Joskus olen jopa ajatellut, että mitähän seuraisia jos poistaisi nämä muutamat häiriköt itse voimakeinoin. On ne kunnon opettajat vaan tiukassa jotka laittaa kaapin paikan perseilylle ja poistaa luokasta raakasti, jos ei itse suostu yhteistyöhön. :(

Yliopisto. Kaikkiin epämääräisyyksiin sitä perkele meneekin sekaantumaan. Olen vissiin jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt, nimittäin mulla on oikeasti ikävä sitä korkeamman tahon toimesta kouraan ojennettavaa valmista lukujärjestystä, jota vannotetaan noudattamaan kuuliaisesti. Jään hyvin todennäköisesti pyörimään poissaolevan näköisenä tuon kidutuslaitoksen käytäville aina maailman tappiin saakka, ellei joku ystävällisesti toimita mulle pikkutarkkaa toimintaohjetta seuraaviksi (ja toivottavasti myös viimeisiksi) kahdeksi vuodeksi.

Tyypit ovat päässeet pelkällä varoituksella.
Mikäli meno jatkuu varoituksesta huolimatta, olisi luokanvalvojan syytä kertoa siitä koulutusjohtajalle, jonka tehtävä olisi a) perustaa häiriköille eritysryhmä tai b) erottaa häiriköt määräajaksi. Näin minun mielestäni, mutta helppohan se on olla mieltä asioista joista ei oikeasti tiedä mitään.

Joskus olen jopa ajatellut, että mitähän seuraisia jos poistaisi nämä muutamat häiriköt itse voimakeinoin.

Itse en sotkisi käsiäni, mutta minä olenkin velliperse. Ja suosittelen sitä muillekin, olisi vähemmän sotia jos kaikki olisivat.

Viimeksi muokattu:
ei vittu!

loppuilta ihan vitun pilalla. kyllä nyt vittu jollain ei kauheesti lanttu leikannut.

just pääsin tyttöystävän kanssa mukavasti saunan lauteelle (samaan saunaan 2 pukkaria, puolen tunnin välein ajat. meidän vuoro tasasta tasaan, toisessa pukkarissa vuorot puolesta puoleen. syksy- ja talvivuoroilla meidän vuoron jälkeen vapaavuoroa päälle tunti, eli jos on sika, saa saunoa vaikka kuinka pitkään.)

hetki kerettiin jutella ja yhtäkkiä joku vanhempi naishenkilö hyökkää toisen pukkarin kautta ja repäsee saunan oven auki. "anteeks, oon uus täällä, tuossa ovessa luki että on vapaavuoro niin voinkohan minä saunoa sillä?" kysyttiin että onko kello jo puoli, vastaus oli "joo on se jo puoli".

sit pikaset löylyt ja suihkuun. sit tajuttiin että kello on 22 yli. no ei auttanu, ei muuta kun suihkuttelut loppuun ja pois. no siinä vaiheessa kun huuhtelin viimesiä reksonoita pois, nainen huutaa että "mä en sauno enää, voitte tulla vielä saunaan jos tahdotte".

katoin huvikseen kelloa, ja kappas! kellohan oli tarkalleen puoli. eli käytännössä nainen pölli melkeen puolet meidän saunavuorosta. ois vittu viittiny vartin odottaa ja mennyt oikeeseen aikaan sille vapaavuorolle, niin ei ois ollut mitään ongelmaa...

huhhuh helpottipas avautua, vaikka vituttaa vieläkin ihan kympillä.

ei vittu!

loppuilta ihan vitun pilalla. kyllä nyt vittu jollain ei kauheesti lanttu leikannut.

just pääsin tyttöystävän kanssa mukavasti saunan lauteelle (samaan saunaan 2 pukkaria, puolen tunnin välein ajat. meidän vuoro tasasta tasaan, toisessa pukkarissa vuorot puolesta puoleen. syksy- ja talvivuoroilla meidän vuoron jälkeen vapaavuoroa päälle tunti, eli jos on sika, saa saunoa vaikka kuinka pitkään.)

hetki kerettiin jutella ja yhtäkkiä joku vanhempi naishenkilö hyökkää toisen pukkarin kautta ja repäsee saunan oven auki. "anteeks, oon uus täällä, tuossa ovessa luki että on vapaavuoro niin voinkohan minä saunoa sillä?" kysyttiin että onko kello jo puoli, vastaus oli "joo on se jo puoli".

sit pikaset löylyt ja suihkuun. sit tajuttiin että kello on 22 yli. no ei auttanu, ei muuta kun suihkuttelut loppuun ja pois. no siinä vaiheessa kun huuhtelin viimesiä reksonoita pois, nainen huutaa että "mä en sauno enää, voitte tulla vielä saunaan jos tahdotte".

katoin huvikseen kelloa, ja kappas! kellohan oli tarkalleen puoli. eli käytännössä nainen pölli melkeen puolet meidän saunavuorosta. ois vittu viittiny vartin odottaa ja mennyt oikeeseen aikaan sille vapaavuorolle, niin ei ois ollut mitään ongelmaa...

huhhuh helpottipas avautua, vaikka vituttaa vieläkin ihan kympillä.

Eikö siel oo tapana laittaa naapurin pukkarin ovea lukkoon jos on ite saunomassa? Kuulostaa aika epämiellyttävältä, sieltähän vois koska tahansa puskea joku jos on väärään aikaan liikkeellä.

Eikö siel oo tapana laittaa naapurin pukkarin ovea lukkoon jos on ite saunomassa? Kuulostaa aika epämiellyttävältä, sieltähän vois koska tahansa puskea joku jos on väärään aikaan liikkeellä.

ei oo ollu tapana. aikaisemmin ihmiset olleet ajoissa ja tosiaan kukaan ei oo tullu edes 5-10min meidän vuoron jälkeen toiselle puolelle aikaisemmin.

mutta kiitti vinkistä, jos vielä tapahtuu vastaavasti niin varmasti käyn kyllä lyömässä molemmat ovet lukkoon.

ei oo ollu tapana. aikaisemmin ihmiset olleet ajoissa ja tosiaan kukaan ei oo tullu edes 5-10min meidän vuoron jälkeen toiselle puolelle aikaisemmin.

mutta kiitti vinkistä, jos vielä tapahtuu vastaavasti niin varmasti käyn kyllä lyömässä molemmat ovet lukkoon.

Eiköhän niissä ole lukot sen takia, että niitä käytetään.

Vittu että on ollu turha päivä.

Hm. Pitäisi vissiin olla kyllä elämäntilanteisiin ihan tyytyväinen, mutta kyllä se osaa vatuttaa, että on semmonen "mikää ei huvita tai tunnu hyödylliseltä" -tunne välillä eikä vastakkaisesta sukupuolesta löydy lähinnä puheseuraa. Ei, en ole kumonnut tätä ajatusmallia, että en tarvitse naista tällä hetkellä, mutta jotenkin ne akat muuten vaan etääntyy ja ei ole sen vertaa samoja puheenaiheita. Onneksi on yksi kaveri, siis poikapuolinen, jolle välillä voi vaikka naispuolisista heittää vapaammin juttua. Ei ole koskaan ennen samanlaista kaveria ollut, ihan mukavaa. Tutustunut tähän siis viime lukuvuoden puolella ja on siihen nähen aika luotettava.

Toinen, mikä vituttaa yleisesti. Nimittäin edelleen hampaat jotenkin rei'ittyväisiä vaikka vähintään kerran päivässä pesen hampaat, pyrin aamuisin ja iltaisin. Ei niille entisille enää mahaa mitään, kun hammaslääkärikin on kuukausilla siirtynyt.

-> johtaa siihen, että suu rupeaa haisemaan paskalle eri tilanteissa, pesit hampaat tai et, söit tunti tai kaksi sitten. Etenkin jos happaman hedelmän otat, niin sitten on suu paskan makunen.

Tooodella kiusallista. Kannan purkkapussia koulussa kyllä mukana ja mässään sieltä parin tunnin välein. Kun ei kerran maha muuta, niin yrittäisi saada sitä hengitystä kunnolliseksi. Nimittäin välillä mumisen käytännössä pää alas tai sivulle päin, kun hengitys kertakaikkiaan voi haista.

On niitä muitakin, jotka ei hampaita varmaan edes pese ja siinähän on, mutta tuo huono hengitys voi jo karkoittaakin ihmisiä ympäriltä.

*häpeää*

mutta tuo huono hengitys voi jo karkoittaakin ihmisiä ympäriltä.

Harjaatko myös kielen? Jos jotain nieluongelmaa ei ole eivätkä hampaat ole mätänemistilassa, niin siitä rikkipitoisesta bakteerikalvosta kielen pinnalla se suurin haju tulee.

Suuvedet ja purkat ei auta muuta kuin vain heikosti ja hetkeksi.

Lisää keskustelua täällä.

Lol mitä helvettiä :lol2: Kerro lisää kun tiedät mitä on tapahtunut. :)

Laskin yhteen 1+1(vermeet oli kaikki siellä asemalla) eli olin kait vaan >20 kaljan jälkeen lähtenyt hakemaan einestä läheiseltä snagarilta ja törmännyt poliisiin tai toisinpäin. Ei sen kummempia. Ei tod. ole varma tieto...

Loppujenlopuks ihan sama:jahas:

Hm.
Hampaat haisee pahalle.*
Oletko kokeillut hammaslankaa? Itselläni todella nolostuttavasti löyhkäsi hengitys pitkään ja maistui pahalta suussa mutta sitten vetelin hammaslangalla ja nyt ei ongelmaa enää ole. Mulla on todella ahtaat hampaanvälit ja sinne sitten pakkaantuu sitä moskaa eikä hammasharjalla lähde. Rei'ittyvät hampaat mulla tosin ei ole...

Back
Ylös Bottom