joudutko ees maksamaan uusinnasta?
Puolet jouduin pulittaa. Eli 33e eka yritys ja tänään 16.5e. Läpi meni vaikkei se tänne topicciin kuulukkaan. :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joudutko ees maksamaan uusinnasta?
Olisko toissaviikolla ollut semmoinen keski-ikäinen vähän tärähtäneen oloinen mies...
...varmaan viisi minuuttia ja sen jälkeen siirtyy penkkaamaan 40kg:lla.
RAJALAN KUNINGAS! Sillähän oli sitten kevyt päivä kun edellisen kerran näin kaverin nostavan 220 telineistä IRTI! Kotkankalliolla hänen ennätyksensä penkissä kuulemma 180 pinneistä irti.. Mies todellakin kuulunee Niuvan Voimailijoihin;)No onpas vitun hauskaa, että jotkut ihmiset tykkää käydä jossain jumpassa tms. eikä piereskele HC:na salilla mavea vedellessä ja mankkupilven pöllytessä. Mut sä oot varmaan niin HC jätkä et kannattaa varmaan nauraa niille jumppailijoille!Tänää ei tullu treenamisest mitää kun oli joku kuntonyrkkeily/keppijumppa mikä lie vitun neitiporukka(oli joku hintelä mieski) siin salin verhon toisel puolel. Sano varmaa n. 100 kertaa tää "naisvalmentaja":"vielä kymmenen sekunttia" "viis sekunttia" aerobik musan jumputtaes taustal. Kaveri vilkas verhon toiselle puolelle sitä pelleilyy ja repes ja pakko oli iteki vilkasta. Ei tota voi sanoin kuvailla. Ton jälkee kaveri laski prässin pohjaa ja pääs sellain pieru että ois kuulunu kerroksen toisee päähän ilman sitä musaa. Itel tyssäs prässi siihen kun oli kauheen vakavana vetävinää ja sit kuulu sen muijan huutoo siel. Painot jäi siihen :D
Tänää ei tullu treenamisest mitää kun oli joku kuntonyrkkeily/keppijumppa mikä lie vitun neitiporukka(oli joku hintelä mieski) siin salin verhon toisel puolel. Sano varmaa n. 100 kertaa tää "naisvalmentaja":"vielä kymmenen sekunttia" "viis sekunttia" aerobik musan jumputtaes taustal. Kaveri vilkas verhon toiselle puolelle sitä pelleilyy ja repes ja pakko oli iteki vilkasta. Ei tota voi sanoin kuvailla. Ton jälkee kaveri laski prässin pohjaa ja pääs sellain pieru että ois kuulunu kerroksen toisee päähän ilman sitä musaa. Itel tyssäs prässi siihen kun oli kauheen vakavana vetävinää ja sit kuulu sen muijan huutoo siel. Painot jäi siihen :D

Joo, aivan.
Mutta mistä ihmeestä tavallisille ihmisille on tullut sellainen käsitys että puntinnostajat ovat tyhmiä?![]()
Tota mäkin rupesin miettimään. Eikä ollut ensimmäinen postaus esim tähän threadiinKuka saatana pöllii käytetyt kengät![]()

AAIIIiiiiiii vittttuuuuuuu!!!!
Mä vihaan vitun varkaita!! Saatana, kun saan käsiini sen runkkarin ketä vei mun kenkäni tänään salilla, niin mä tungen ne kengät sen perseeseen!! Sit potkin sitä päähän niillä kengillä, koska ne haisee paskalla:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:
e2. en ole tyhmä. Olen vittumoinen ;) Ei vittu oli mahotont kyykätäki kun kaveri vakavana sano että sai Marilta piirakkaa ilmaseks. Mitäköhän tostaki ajattelee ekaks..
Voi vittu noita ravipelejä. Taas yks vääri ja lauantaina jäi yhden päähän 723€. Mulla on joku ihme epäonni veikkauksis. :wall:
AAIIIiiiiiii vittttuuuuuuu!!!!
Mä vihaan vitun varkaita!! Saatana, kun saan käsiini sen runkkarin ketä vei mun kenkäni tänään salilla, niin mä tungen ne kengät sen perseeseen!! Sit potkin sitä päähän niillä kengillä, koska ne haisee paskalla:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs: