Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sali-tomppa oli taas salilla. Tällä kertaa vuorossa mave. Iso voimannostaja veteli yli 200 kilolla sarjaa ja tomppa yritti joka kerta vetää ykköstä hirveän psyykkauksen saattelemana, kun painot pikkuhiljaa tangosta vähenivät. Taisi tangossa olla joku 130-140 kiloa kun tomppa ensimmäisen kerran sai tangon ylös lattiasta. Tomppa on siis yli 40 v kaveri joka omien sanojensa mukaan treenannut yli 20 v...hauista. Kaverilla oli lyhyet shortsit jalassa, joista huomasi hänen reisiensä olevan OIKEASTI yhtä paksut/ohuet kuin käsivarret.

AAIIIiiiiiii vittttuuuuuuu!!!!

Mä vihaan vitun varkaita!! Saatana, kun saan käsiini sen runkkarin ketä vei mun kenkäni tänään salilla, niin mä tungen ne kengät sen perseeseen!! Sit potkin sitä päähän niillä kengillä, koska ne haisee paskalla:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Olisko toissaviikolla ollut semmoinen keski-ikäinen vähän tärähtäneen oloinen mies...
...varmaan viisi minuuttia ja sen jälkeen siirtyy penkkaamaan 40kg:lla.

:worship: RAJALAN KUNINGAS! Sillähän oli sitten kevyt päivä kun edellisen kerran näin kaverin nostavan 220 telineistä IRTI! Kotkankalliolla hänen ennätyksensä penkissä kuulemma 180 pinneistä irti.. Mies todellakin kuulunee Niuvan Voimailijoihin;)

Tänää ei tullu treenamisest mitää kun oli joku kuntonyrkkeily/keppijumppa mikä lie vitun neitiporukka(oli joku hintelä mieski) siin salin verhon toisel puolel. Sano varmaa n. 100 kertaa tää "naisvalmentaja":"vielä kymmenen sekunttia" "viis sekunttia" aerobik musan jumputtaes taustal. Kaveri vilkas verhon toiselle puolelle sitä pelleilyy ja repes ja pakko oli iteki vilkasta. Ei tota voi sanoin kuvailla. Ton jälkee kaveri laski prässin pohjaa ja pääs sellain pieru että ois kuulunu kerroksen toisee päähän ilman sitä musaa. Itel tyssäs prässi siihen kun oli kauheen vakavana vetävinää ja sit kuulu sen muijan huutoo siel. Painot jäi siihen :D

Tänää ei tullu treenamisest mitää kun oli joku kuntonyrkkeily/keppijumppa mikä lie vitun neitiporukka(oli joku hintelä mieski) siin salin verhon toisel puolel. Sano varmaa n. 100 kertaa tää "naisvalmentaja":"vielä kymmenen sekunttia" "viis sekunttia" aerobik musan jumputtaes taustal. Kaveri vilkas verhon toiselle puolelle sitä pelleilyy ja repes ja pakko oli iteki vilkasta. Ei tota voi sanoin kuvailla. Ton jälkee kaveri laski prässin pohjaa ja pääs sellain pieru että ois kuulunu kerroksen toisee päähän ilman sitä musaa. Itel tyssäs prässi siihen kun oli kauheen vakavana vetävinää ja sit kuulu sen muijan huutoo siel. Painot jäi siihen :D
No onpas vitun hauskaa, että jotkut ihmiset tykkää käydä jossain jumpassa tms. eikä piereskele HC:na salilla mavea vedellessä ja mankkupilven pöllytessä. Mut sä oot varmaan niin HC jätkä et kannattaa varmaan nauraa niille jumppailijoille!

Joo, aivan.
Mutta mistä ihmeestä tavallisille ihmisille on tullut sellainen käsitys että puntinnostajat ovat tyhmiä?:david:

Kuka saatana pöllii käytetyt kengät :eek:
Tota mäkin rupesin miettimään. Eikä ollut ensimmäinen postaus esim tähän threadiin:eek:

Pistää kyllä varmasti vituttamaan. Voin kuvitella (vain kuvitella) lähteväni salilta ilman kenkiä...

Mä vihaan vitun varkaita!! Saatana, kun saan käsiini sen runkkarin ketä vei mun kenkäni tänään salilla, niin mä tungen ne kengät sen perseeseen!! Sit potkin sitä päähän niillä kengillä, koska ne haisee paskalla:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Missä? Itellä Kisiksellä, olikohan se ny viime to tai pe.

Väsyneenä naurattaa kaikki :(
Ei saa kiusia. Tosin oletinkin tämmöstä kommenttia :D Pitäähän sitä pientä provoa heittää että pääsee porukat purkamaan pahaa oloa johkuun. Olkaa hyvä <3

e. ei sillä että normaalisti naurattaa keppijumpat joita jatkuvast tuolla on. Tää oli vaa joku eri team.

e2. en ole tyhmä. Olen vittumoinen ;) Ei vittu oli mahotont kyykätäki kun kaveri vakavana sano että sai Marilta piirakkaa ilmaseks. Mitäköhän tostaki ajattelee ekaks..

vittu kolmas päivä uudessa duunissa ja heti vittu ylitöitä ei nyt saatana. vittu silmät ihan ristissä ei mitään jakoo. saatana jaksa treenata ees kun niin raskasta hommmaa.

Voi vittu noita ravipelejä. Taas yks vääri ja lauantaina jäi yhden päähän 723€. Mulla on joku ihme epäonni veikkauksis. :wall:

Tästä tuli mieleen:

Katsoin eräänä iltana Kenoarvontaa (mielettömän kovalla äänet siinä arvonnassa!) ja siinä alkoi tulla vakiolottorivini numeroita ja päätin kokeilla seuraavana päivänä tehdä Kenon. Arvonnassa oli 6 niistä numeroista, joita lotossa käytän (helppo muistaa). Oikealla kenotasolla (siis se, kuinka numeroa ottaa väliltä 2-10) olisin tienannut sievoisen summan noilla numeroilla sinä iltana.

Seuraavana päivänä innokkaana 10€ panoksella nuo samat 6 numeroa ja eihän niistä sitten tullut kuin yksi.. En enää ikinä katso mitään arvontoja ellen ole lyönyt vetoa siitä. Arvasihan tuon, mutta pakko se oli kokeilla varmuuden vuoksi..

Vituttaa tää nuhakuume. En muista koska viimeks oisin ollu näin kovin kipeenä. Eikä tääkään nyt mitää superkova oo, mutta onpahan kuitenkin. Kuumetta ja nenä vuotaa kuin perse.

Lisäksi vaatteidenpesukone ei toimi ja siitä johtuen oma huone on täynä vaatteita ympäri lattiaa. Toivottavasti se tulisi fiksatuksi huomenna.

ai oliko ne sun kengät? sori....:nolo:

Back
Ylös Bottom