Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Originally posted by Sumu
Vituttaa kun omaan pakkotoisto.com osoitteeseen tulee spammia big@boss.com osoitteesta. Rpelyäminen takaisin on turhaa, koska ko. osoitetta ei ole. GRRRRR :curs:
bigboss muistaa meitä muitakin. Ja kyydissä on arvatenkin viruksia :jahas:

Originally posted by mho
bigboss muistaa meitä muitakin. Ja kyydissä on arvatenkin viruksia :jahas:

Bigboss onkin ainoa, joka mua muistaa. :D

BTW: Onko kukaan sattunut avaamaan noita liitteitä... jotain mukavaahan ne tietysti sisältävät. :rolleyes:

Originally posted by Sumu
Vituttaa kun omaan pakkotoisto.com osoitteeseen tulee spammia big@boss.com osoitteesta. Rpelyäminen takaisin on turhaa, koska ko. osoitetta ei ole. GRRRRR :curs:

[ :david: ]
Luin muuten jostain tietokonelehdestä ettei kannattaisi replitellä näihin spam poisto-ossuihin. Muistaakseni lehdessä sanottiin että se päinvastoin vahvistaa späm lähettäjäkoneelle osoitteen toimivuuden. Nämä muut osoitteet löytyvät hakurobottien kautta tai randomilla. Näin siis mutu asiana.
[/ :david: ]

Tässä jälleen yötä yötöntä työn merkeissä valvoen en voi olla muistelematta parin viikon takaisia kauhun hetkiä - raskaan työyön jälkeen nukkumaan auringon paistaessa pilvettömältä taivaalta ja lämpötila ~30 varjossa: kaikki mahdolliset räppänät/luukut/lovet/vaot auki. Siis muuten mukava nukkua pl. se, että -

1. Hiukan kuuma:jahas:
2. Taloyhtiössä parvekeoviremontti menossa - jätkät pieksää vanhoja karmeja irti ~15kg:n hienosäätölekalla:worship:
3. Talonmies ajaa ensin nurmen, ja sitten puhaltelee asfaltille lentäneet ruohot reppupuhaltimella:curs:
4. Ja kuten kaikki huonon huumorin ystävät tietävät, tässä ei voinut olla vielä kaikki (:david: ): JOKU NAAPURIN ALAIKÄISISTÄ (hope so...) MUOVIPUSSEISTA LÖYTÄÄ ISÄNSÄ/ÄITINSÄ VANHAN (?) VASKIPUHALTIMEN (ei näköhavaintoa - tarkempi tunnistus jäi tekemättä) JA PUHALTAA IHAN SAATANAN LUJAA...pitkään:thumbs:

...kuolema korjaa univelat...

Heh,voihan kulli!

Oli maanantaina hammaslääkärille(kunnalliselle) aika varattuna 0845.
Nukuin pommiin ja ysin jälkeen soitin lääkärille,että turoilin homman ja olen saatanan pahoillani,nähdään ensi kerralla.
Eilen postilaatikosta pilkisti kirje hammaslääkäriltä.Ne rääkkääjät haluaa minulta 27 euroa "peruuttamattomasta käynnistä".Hinta voisi olla hieman kohtuullisempi,kun ei vielä edes yksikään hoitokerta ole maksanut minulle noin paljon.
Taidanpa lähettää kuvan "kyykkääjän persereijästä" paluupostissa...

:thumbs:

Originally posted by ketjupökäle
Luin muuten jostain tietokonelehdestä ettei kannattaisi replitellä näihin spam poisto-ossuihin. Muistaakseni lehdessä sanottiin että se päinvastoin vahvistaa späm lähettäjäkoneelle osoitteen toimivuuden

Paras tapa reagoida spämmiin on olla reagoimatta mitenkään.

Tyypit jotka vaihtavat ikäänsä(tällä foorumilla) enemmällä kuin 1 vuodella kerralla. Käsittääkseni kuitenkaan kukaan ei täytä kahtavuotta yhdessä vuodessa :confused:

Tänään paljastui, että olen aiemmin viikolla tehnyt oikein komean virheen töissä. Menee tosin osittain uuden ohjelmiston opettelun/tietämättömyyden piikkiin, mutta moka mikä moka, eipä siinä pahemmin selittelemisen varaa ole... Kiva aloittaa viikonloppua, kun on saanut oikein kunnon haukut pomolta :( Tosin ihan aiheesta siinä mielessä, että meikäläisen virhe se täysin oli/on...

Tuleehan niitä virheitä tietty jokaiselle, ja oppiihan niistä, mutta kyllä se mielen matalaksi vetää, kun omalle kohdalle sattuu...

:itku:

Tänää opo kertoi että joudun oleen yli 36h viikossa koulussa et pääsen ylioppilaaksi kolmessa vuodessa. Työpäiviksi noi on lastenleikkiä,mutta noin pitkät kouluviikot pistää vituttaan samalla ku olis muutakin tekemistä...

Vituttaa kun tv ei toiminut eilen, ajattelin tulla surffaamaan pakkotoistolle niin mitä helv... mut oli bannattu.
Viestiä ylläpidolle ja Mike selvitti että bannaus johtui mun koneen dynaamisesta ip:stä ja opasti vielä kuinka pääsen takaisin pakkotoiston ihanaan maailmaan.

Meikäläistä vituttaa:

1. Mulla on liian vähän voimaa
2. Mulla on liian vähän lihasta
3. Mulla on liian paljon fläsää mutta silti oon ihan riuku :eek:

Bonus-vitutus:

Vasen olkapää on ihan risa ja se ei tästä varmaan koskaan parane täyteen iskuun.

Jollakin ihmeellä onnistuin eilen koulussa reväyttämään vasemman rintalihakseni. No, ei kai (vaihteeksi :rolleyes: ) muutaman viikon tauko pahaa voi tehdä... :curs:

Saatana, rupean justiinsa reenaamaan jotain curlingia...

Originally posted by Jortsu
Sama vika. Mistähän tuo iso johtaja on kaivellut nää osotteet vai arpookohan se niitä randomilla...?

Voiskohan johtua siitä, että kaikilla teillä (Sumu, mho, stranger ja Jortsu) on sigussa oma sähköpostiosoite. Joku ohjelma sit skannailee nettisivuja ja poimii kaikki näkyvillä olevat sähköpostiosoitteet ja lähettää niihin spämmiä. Kätevää.

Kaaduin sitte moottoripyöräl...:curs:

20km/h ja olin vahingossa vähän raitiokiskojen päällä ja siin ku vähä jarrutti niin samantien etupyörä lähti alta.:curs: :curs: :curs:

Vituttaahan se.

No ens kerral pitää ajaa vaan kovempaa:evil:

Pari kuukautta sitten Töölön kisahallilla joku äijä teki Scott-penkissä sarjoja, ja sarjojen välissä lueskeli kirjaa :) Oli hassun näköistä.

Ei tulis kyllä itselleen mieleenkään lueskella sarjojen välissä ainakaan kirjoja.. Keskittyminenhän siinä menee mutta jokainen tyylillään ..

joku poika tuli farkut jalassa salille ja laittoi tankoon niin paljon painoja kun ikänään uskalti. siinä sitten suoraan teki pari maastavetoa. lämmittelythän on amatööreille. pari kertaa veti ilman vyötä ja sit lähti pois. meinas naurattaa. =)

toinen mainio on nämä pojat joilla on aina hurja penkkikilpailu. farkut jalassa tietenkin. x)

Originally posted by PenkkiPelle
Pari kuukautta sitten Töölön kisahallilla joku äijä teki Scott-penkissä sarjoja, ja sarjojen välissä lueskeli kirjaa :)
Mä näin kans kerran ku yks äijä luki kirjaa salilla.
- - - - - - - - - - - - -

Kerran menin salin pukkariin ja siellä oli 2 jätkää juttelemassa (mun takana). Sidoin siinä kengännauhoja, kun toinen jätkä kysy siltä toiselta ihan pokkana "Ootko masturboinu tänää?", toinen vastasi "En.", kysyjä siihen "aijaa, mä oon 2 kertaa"...oli naurussa pidättelemistä :lol2:

Kerran yks varmaan n.40+ vanha äijä teki ojentajia taljassa VÄHÄN liian isoilla painoilla, ku se veti koko yläkropan voimin pakkaa ylös ja tärisi ku mastodontti :D

Originally posted by Sherm Stick
Kerran menin salin pukkariin ja siellä oli 2 jätkää juttelemassa (mun takana). Sidoin siinä kengännauhoja, kun toinen jätkä kysy siltä toiselta ihan pokkana "Ootko masturboinu tänää?", toinen vastasi "En.", kysyjä siihen "aijaa, mä oon 2 kertaa"...oli naurussa pidättelemistä :lol2:
Selvää koodikieltä!!

Back
Ylös Bottom