Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ymmärrän että niitä kovalla työllä saatuja tuloksia on varmasti mukava katsella,mutta eikö sen vois hoitaa jossain muualla
kun keskellä salia,jossa muut yrittää treenata,varsinkin kun kyseisellä salilla on vielä tähän tarkoitukseen sopiva erillinen huone
...no,kukin tyylillään...
Salin nimi taitaa alkaa W:llä vai olenko ihan väärässä? ;)joo pakko kirjoittaa tää juttu tänne
vaikka tänne.
Moro!
Oikea Prayer pääsee tänne alkuviikosta tai parhaassa tapauksessa viikonloppuna..
t:dis
Kuulostaa viemärihyttysiltä. Itse saan niistä kymmenen kertaa pahemmat allergia oireet kuin normi sääskistä. Ainoastaan antihistamiinit ja kortisoni toimii, jos toimii. Ihmettelin kun toukokuussa oli baarireissun jäljiltä aivan pistoksien peittämä ja syyksi selvisivät juurikin nuo viemärihyttyset. Niitä on monilla valitettavasti myös kotona. Stockalta saa kodinhoito-osastolta jotain myrkkyä, jonka pitäisi vähän auttaa.Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tätä, en ole poistunut Helsingin keskustasta pitkään aikaan. Asun ja asioin täällä, ei ole ollut syytä poistua. Oon ihan yltäpäältä hyttystenpistoksissa!! Mistä lähtien keskustassa on hyttysiä??? inhottavaa että ne pistää sormiin ja varpaisiinkin. Pakkoko sitten on aina raapia ne pahemmiksi. Kyljetkin ja reidet... äh. Mä laitan yöksi tästä lähtien hyttysmyrkkyä.
Kuulostaa viemärihyttysiltä. Itse saan niistä kymmenen kertaa pahemmat allergia oireet kuin normi sääskistä. Ainoastaan antihistamiinit ja kortisoni toimii, jos toimii. Ihmettelin kun toukokuussa oli baarireissun jäljiltä aivan pistoksien peittämä ja syyksi selvisivät juurikin nuo viemärihyttyset. Niitä on monilla valitettavasti myös kotona. Stockalta saa kodinhoito-osastolta jotain myrkkyä, jonka pitäisi vähän auttaa.
Sympatiat sulle, aivan perseestä ovat ötökät.