Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:anssi:

Muutakin tekemistä on, kunhan olet riittävän avarakatseinen ja aktiivinen, etsit sitä tekemistä ja ihmisiä.

Ketjun aiheesta: oikeestaan muu ei elämässä vituta, kuin oma laiskuus.

Ääni tuolle myös täältä.

Vittu, alakerran äpärät soittelee kitaraa ja jotain vitun helistimiä tuolla. Jos joku noista munapäistä kaivaa bongorummut vielä esiin, en voi vastata seurauksista.

Vittu, alakerran äpärät soittelee kitaraa ja jotain vitun helistimiä tuolla. Jos joku noista munapäistä kaivaa bongorummut vielä esiin, en voi vastata seurauksista.

Aloita sä säkkipilliharrastus

Pyörä varastettu yöllä pihasta. Vanha rämä se oli ja lukossa mutta silti kelpasi. Eniten tuossa vitutti se kun joutui kävelemään salille 30min matkat.

Lähteekö siitä riittävän kova ääni naapureiden vaientamiseen?

Ainakin siitä lähtee hervottoman ärsyttävä ääni :P
Broidi joskus raahasi moisen soittimen matkaltaan ja mä sen taisin puhkaista

Hmmh, vai jatkanko haulikkoharrastusta :)

Taitaa tulla valkotakkiset miehet ripeästi jos tähtäilet skidien harrastusvälineitä sillä :D

Hmmh, vai jatkanko haulikkoharrastusta :)

Hmm..Niistä(kin) saa saman, kuin ihmisestä.
Toisaalta, riippuen vähän, että minkä hovioikeuden aluella asut. Eli tuomioon saattaa vaikuttaa, että käytkö töissä jne

Joten sanoisin, että anna mennä, jos on muitakin kuin, trappi paukkuja. Ne kun ei muuta kuin kutita...

-r3-

heh, ite voi vain unelmoida moisista tuloista. Tosin jos tuollakin pariskunnalla on lainaa esim. 2 miltsin edestä niin eipä ihme jos alkaa rahat tuntumaan vähän tiukoilta.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...+tuhoama+New+Orleans+kärsii+yhä/1135229425639

Joo, tulot on VAIN 160Ke vuodessa ja JOUDUMME elämään kädestä suuhun..
In my ass! Vittu, vaikka olis kuinka kallista, niin joo... kannattas joskus pitää polla ummessa, ennenkuin joku tukkii sen. Luulisin ainakin, että ko Cityssä on jokunen heikompituloisempikin...

Vitutuksesta vittuun
-r3-

Ovat korjanneet taloaan KOKONAISEN KUUKAUDEN!!! Ja saivat siihen avustusta VAIN 79000 dollaria...voi helvetti mitä paskaa.

Pastori Huey Sanders, 71, on kuukauden korjannut sukulaismiestensä kanssa taloa, josta jäi vain runko ja katto jäljelle.
Tuskin tuo nyt siinä kuukaudessa valmiiksi tuli. Ja mihinköhän se 79 000$ riitti, aika ison osan lienee joutunu tekemään uusiksi. Kuinkahan kauan tämä seittemänkymppinen ukko joutu sitä rahaa odottamaan, jos se nyt vasta ne korjaukset alotti -melkeen 2 vuotta?

Melkosta paskaa tosiaan.

Mihin vittuun mun lapsuus oikein katosi?? Aika menee ihan liian nopeesti, nytten lomakin jo ohi:(

Voi nyt perkele! Minkä helvetin takia toi mun seinänaapuri löytää aina sen sisäisen remonttireiskansa tähän aikaan ja sit sitä riittää pitkälle yli puolen yön. Mä en tiedä mitään vituttavampaa ku sen että joku naputtaa vasaralla seinään jonka toisella puolella yritän itse nukkua. Jos se vielä löytää sen porakoneen, niin käyn poraa sille uuden persereiän...

... poraa sille uuden persereiän...
Voi kun sä puhut nätisti. :haart: :D

Tää on kyllä osastoa nyyh nyyh, mutta mua vituttaa siivoominen. Ihan sikana. Ei kiinnostas yhtään, varsinkaan lauantai-iltana kun tekis mieli ottaa keittoa muttei voi. Ja tää hiekka mitä on joka paikassa vituttaa, jopa enemmän ku toi siivoominen -siks siivoonkin. Muuten en siivois. Vituttaa. Täytynee alka boikotoimaan hiekkarantoja.

Voi nyt perkele! Minkä helvetin takia toi mun seinänaapuri löytää aina sen sisäisen remonttireiskansa tähän aikaan ja sit sitä riittää pitkälle yli puolen yön. Mä en tiedä mitään vituttavampaa ku sen että joku naputtaa vasaralla seinään jonka toisella puolella yritän itse nukkua. Jos se vielä löytää sen porakoneen, niin käyn poraa sille uuden persereiän...

Lähe tenuamaan. Kyllä se valomerkin jälkeen on jo lopettanut. Tai jos ei olekaan, niin ei noin pienet häiriöt enää nelivetokunnossa haittaa. :)

Mua taas hieman vituttaa tämä räkätauti. Oon aivastellut niin paljon, että seinilläkin on sentin kerros räkää. :down:

Oltiin kummipojan kanssa leffassa kattoos Simpsonit ja ylläripylläri, siinä meni mulla around puolikiloa suklaata + helvetisti popcorneja. Kele.

Back
Ylös Bottom