Muutakin tekemistä on, kunhan olet riittävän avarakatseinen ja aktiivinen, etsit sitä tekemistä ja ihmisiä.
Ketjun aiheesta: oikeestaan muu ei elämässä vituta, kuin oma laiskuus.
Ääni tuolle myös täältä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutakin tekemistä on, kunhan olet riittävän avarakatseinen ja aktiivinen, etsit sitä tekemistä ja ihmisiä.
Ketjun aiheesta: oikeestaan muu ei elämässä vituta, kuin oma laiskuus.
Vittu, alakerran äpärät soittelee kitaraa ja jotain vitun helistimiä tuolla. Jos joku noista munapäistä kaivaa bongorummut vielä esiin, en voi vastata seurauksista.
Aloita sä säkkipilliharrastus

Aloita sä säkkipilliharrastus
Lähteekö siitä riittävän kova ääni naapureiden vaientamiseen?
Hmmh, vai jatkanko haulikkoharrastusta![]()
Hmmh, vai jatkanko haulikkoharrastusta![]()
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...+tuhoama+New+Orleans+kärsii+yhä/1135229425639
Joo, tulot on VAIN 160Ke vuodessa ja JOUDUMME elämään kädestä suuhun..
In my ass! Vittu, vaikka olis kuinka kallista, niin joo... kannattas joskus pitää polla ummessa, ennenkuin joku tukkii sen. Luulisin ainakin, että ko Cityssä on jokunen heikompituloisempikin...
Vitutuksesta vittuun
-r3-
Tuskin tuo nyt siinä kuukaudessa valmiiksi tuli. Ja mihinköhän se 79 000$ riitti, aika ison osan lienee joutunu tekemään uusiksi. Kuinkahan kauan tämä seittemänkymppinen ukko joutu sitä rahaa odottamaan, jos se nyt vasta ne korjaukset alotti -melkeen 2 vuotta?Pastori Huey Sanders, 71, on kuukauden korjannut sukulaismiestensä kanssa taloa, josta jäi vain runko ja katto jäljelle.
Mihin vittuun mun lapsuus oikein katosi?? Aika menee ihan liian nopeesti, nytten lomakin jo ohi:(
Voi kun sä puhut nätisti. :haart: :D... poraa sille uuden persereiän...
Voi nyt perkele! Minkä helvetin takia toi mun seinänaapuri löytää aina sen sisäisen remonttireiskansa tähän aikaan ja sit sitä riittää pitkälle yli puolen yön. Mä en tiedä mitään vituttavampaa ku sen että joku naputtaa vasaralla seinään jonka toisella puolella yritän itse nukkua. Jos se vielä löytää sen porakoneen, niin käyn poraa sille uuden persereiän...