Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuossa joitakin viikkoja sitten ihmettelin, että mitä helvetin ininää ja mölinää naapurihuoneesta kuuluu. Siellä välimeren maasta (ei tarkempaa havaintoa) kotoisin oleva kaveri kuunteli iPodiaan täysillä, ja lauloi mukana, aivan päin persettä. Jeesus...

Minkä takia naisten kanssa pitää aina sopia kaikki vuodeksi eteenpäin minuutin tarkkuudella?!!!!
MInä:"Meen kavereitten kanssa pelaan futista"
Nainen:"Monelta, kauan kestää, ketä tulee, eiks voitas olla kaksin....?"
Jos on vapaa-aikaa en mä vittu kyttää kelloa ja muutenkaan ihan turhaa semmonen suunnittelu ja kauhee sumpliminen, naiset opetelkaa käsite liukuva aika!!

nainen: "mitä tehään ens viikonloppuna, mitä tehään ens vappuna, mihin mennään uutenavuotena, mitä tehään puolentoista vuoden päästä tiistaina illalla?"
Vittu kyllä mä ymmärrän että jotain asioita sovitaan mutta miks mun pitäis aina tietää ja miks aina pitää tehdä jotain ja aina pitäisi olla just sen naisen kanssa, perkele!!

Tossa toimii se miehen logiikka, että pitää saada lämmintä ruokaa eteen heti kun tulee kotiin, vaikka ei ilmoita koska tulee. Saman logiikan mukaan naisen pitää olla jonnekin lähdettäessä minuutissa valmis, kuitenkin pitää olla meikattu ja laitettu, hiukset pesty ja laitettu, huolellisesti valitut vaatteet päällä jne. Edelleen naisen pakkaamiseen ei saa kulua yhtään aikaa, kuitenkin kaiken, mitä mies tarvitsee reissulla, pitää löytyä naisen laukusta. Sama logiikka päättelee, että naisten pukeutumiseen ja meikkeihin ei tule kulua yhtään rahaa, kuitenkin pitää aina olla kauniit meikit ja hyvännäköiset vaatteet. Myöskin pitää käyttää korkokenkiä, että näyttää hyvältä, kuitenkaan ei saa kävellä hitaammin kuin maiharit jalassa harppova mies eikä saa sanoa, että jalkoihin sattuu ja kengät hajoilevat. Ja niin edelleen ja niin edelleen...

Ristiriitaisilla vaatimuksilla ja kaksoisrangaistuksilla pidetään kohde varpaillaan ja varmistetaan, että aina voi kritisoida, koska teki niin tai näin, aina tekee väärin. Tämä koskee siis yhteiskuntaa ylipäänsä eikä nyt kenenkään parisuhdetta erityisesti. Naiset haukutaan siitä, että tekee lapsia ja siitä, että ei tee, siitä, että näyttää naiselliselta, ja siitä, että ei näytä jne. Sama koskee muita sosiaalisessa hierarkiassa alempana olevia ryhmiä. Jos ulkomaalainen on töissä, se vie meidän työpaikat, jos se ei ole, se loisii yhteiskunnan rahoilla jne. (Täytyy sanoa, että ovelat turkkilaiset ovat keksineet keinon tuohon viimeiseen, nimittäin sen, että perustavat pitsa - & kebabpaikkoja ja elävät omalla työllään, joka kuitenkaan ei ole suomalaisilta pois, koska muuten niitä eivät pitäisi suomalaiset.)

Ja tänään mua vituttaa olla töissä 7 tuntia päivässä 5 päivää viikossa toimistossa ilman penniäkään palkkaa (tosin eiköhän se vituta joka päivä). No, parempi palkaton työharjoittelu kuin kotona kölliminen. Huoh. Paikka on kuitenkin mielenkiintoinen ja mulle sopiva, mieluummin oon täällä kuin jossain PASKAHOMMISSA :D

Ja tänään mua vituttaa olla töissä 7 tuntia päivässä 5 päivää viikossa toimistossa ilman penniäkään palkkaa (tosin eiköhän se vituta joka päivä). No, parempi palkaton työharjoittelu kuin kotona kölliminen. Huoh. Paikka on kuitenkin mielenkiintoinen ja mulle sopiva, mieluummin oon täällä kuin jossain PASKAHOMMISSA :D

Kai ne ees ruokarahan kustantaa?

Tossa toimii se miehen logiikka, että pitää saada lämmintä ruokaa eteen heti kun tulee kotiin, vaikka ei ilmoita koska tulee. Saman logiikan mukaan naisen pitää olla jonnekin lähdettäessä minuutissa valmis, kuitenkin pitää olla meikattu ja laitettu, hiukset pesty ja laitettu, huolellisesti valitut vaatteet päällä jne. Edelleen naisen pakkaamiseen ei saa kulua yhtään aikaa, kuitenkin kaiken, mitä mies tarvitsee reissulla, pitää löytyä naisen laukusta. Sama logiikka päättelee, että naisten pukeutumiseen ja meikkeihin ei tule kulua yhtään rahaa, kuitenkin pitää aina olla kauniit meikit ja hyvännäköiset vaatteet. Myöskin pitää käyttää korkokenkiä, että näyttää hyvältä, kuitenkaan ei saa kävellä hitaammin kuin maiharit jalassa harppova mies eikä saa sanoa, että jalkoihin sattuu ja kengät hajoilevat. Ja niin edelleen ja niin edelleen...

Ristiriitaisilla vaatimuksilla ja kaksoisrangaistuksilla pidetään kohde varpaillaan ja varmistetaan, että aina voi kritisoida, koska teki niin tai näin, aina tekee väärin. Tämä koskee siis yhteiskuntaa ylipäänsä eikä nyt kenenkään parisuhdetta erityisesti. Naiset haukutaan siitä, että tekee lapsia ja siitä, että ei tee, siitä, että näyttää naiselliselta, ja siitä, että ei näytä jne. Sama koskee muita sosiaalisessa hierarkiassa alempana olevia ryhmiä. Jos ulkomaalainen on töissä, se vie meidän työpaikat, jos se ei ole, se loisii yhteiskunnan rahoilla jne. (Täytyy sanoa, että ovelat turkkilaiset ovat keksineet keinon tuohon viimeiseen, nimittäin sen, että perustavat pitsa - & kebabpaikkoja ja elävät omalla työllään, joka kuitenkaan ei ole suomalaisilta pois, koska muuten niitä eivät pitäisi suomalaiset.)

:D

Korkokengät naisella on aivan turha keksintö, eiväthän ne edes näytä hyvältä. Mutta täytyy niitä kumminkin kehua. Ja yleensä se nainen marisee siitä mitä pitäisi olla päällä miehellä ja mitä ei....
Nojoo ehkä tää kummiskin kuuluu tonne parisuhde threadiin.:rolleyes:

Naiset. On niin iso kyrpä otsassa, ettei pystyssä pysy.

Heh, jollekin on käynyt samalla tavalla, mitä noita aikaisempia juttuja muistan. Pari viikkoa sitten salilla olin ainoa asiakas yhden ihan valtavan kokoisen vakkarikävijän lisäksi. Kun jalkapäivä kerran oli, eksyin jalkaprässille jossain vaiheessa. Tsekkasin painot, ja jeps, siellä oli 4 x 50kg. Noh, kun tällainen hippiäiskeijukainen olen, painoa alle 50 kg ja salilla käyty ehkä 4 viikkoa (ei saa nauraa :D), päättelin älykkäästi että tuskin jaksan itse laitetta tyhjentää. Siinä sitten piti mennä nykimään tätä isoa vuorta ja "hei, kuule jeesaatko vähän?". Mies hieman hymyili ja nappasi limput molempiin käsiin ja kantoi pois mun tieltä. Treenien jälkeen kyseli vielä respassa että tuliko treenattua kunnolla. :rolleyes: Gosh, nyt otan kyllä tavoitteeksi että jossain vaiheessa jaksan itse tyhjentää koneen jos joku ne painot on siihen jättänyt. :D

Totta! Miehet, palakaa helvetissä. *keskarihymiö*

Vittu että alaselkä on jumissa, hyvä että pystyy kyykistymään... Näköjään joka toinen päivä mavetusta on liikaa:rolleyes:

Voi VITTU. Oon odottanu tota pärräreissua ku kuuta nousevaa ja äsken tuli soitto et kytkin nesteet on pihal, eli ei pysty lähtee....Nyt kyllä vituttaa ja hyvinkin ankarasti...

Voi vittu kun vituttaa röyhkeät ihmiset. Juttelin aikoinaan yhden vaihtarin kanssa eräissä yliopiston bileissä niitä näitä. Vaihdeltiin siinä samassa s-postit. Lähetteli sitten tänään postia, että voisinko neuvoa muutamassa harkkatehtävässä. "Just two or three problems..should be very easy". Noh nähtiin sitten kohtapuoliin.

Sälli tulee paikan päälle 15 min myöhässä ja läiskäisee eteen kaksi monistetta. Yhteensä 13 tehtävää, joukossa aikaa vieviä graafisia juttuja ja muuta paskaa. Ei ollut edes omia viritelmiä mukana. Kiitos ja morjens :wall:

Sälli tulee paikan päälle 15 min myöhässä ja läiskäisee eteen kaksi monistetta. Yhteensä 13 tehtävää, joukossa aikaa vieviä graafisia juttuja ja muuta paskaa. Ei ollut edes omia viritelmiä mukana. Kiitos ja morjens :wall:

:lol2: No good deed goes unpunished.

Ahhahhahaa. Sellaista se on kun ne vaihtarit ryyppäävät kaiket yöt. Ilmeisesti kielitaidottomuudesta ja muusta rutisemalla saavat jotain suoritusmerkintöjä. Kämppis kertoi eräästäkin, muistaakseni espanjalaisesta, joka totesi että täältähän saa puoli-ilmaiseksi opintoviikot. Ja nerokkaasti meni proffalta kysymään lopputyön tekomahdollisuutta. Vastaus oli ollut lyhyt ja ytimekäs "älä edes kuvittele".

Edellinen italiaanokämppikseni pyysi keväällä kääntämään elepk:n tehtävät hänelle englanniksi. Vitut, äkkiä selvisi että minun olisi pitänyt käytännössä tehdä ne hänelle. :wall:

Back
Ylös Bottom